Bekijk volle/desktop versie : Studie Allochtonen op Radboud Universiteit Nijmegen??



16-03-2010, 11:54
Goedendag,

Zijn er allochtone die Natuurweteschappen, wiskunde of informatica studeren aan de Radboud Universiteit? Zijn er überhaupt allochtonen die studeren aan deze Universiteit? Ik ben namelijk van plan om mijn Master daar te gaan volgen en voel me dan wel fijner indien er (enkele) allochtonen studeren.

Groet.

29-06-2010, 20:13


Op de Radboud zitten opzich wel veel Afghanen Irakezen dat soort allochtonen, verder niet echt. Maar raad de Radboud desondanks aan. Ik heb er een top tijd met hele lieve/gezellige mensen en ik geloof niet dat het onderwijs ergens beter kan zijn dan op de Radboud. Kortom een aanrader als je een leuke tijd wil hebben en tegelijk goed onderwijs wil volgen. Voor de allochtonen moet je niet na Nijmegen.

30-06-2010, 11:18
Salaam,

Mijn nicht heeft op de Radboud Universiteit gezeten en volgens haar zitten er best veel allochtonen op, maar vooral Turken, Afghanen end. Marokkanen ook wel, maar niet zoals op de Uva, VU en de EUR.

Ik ben er ook van plan om er naar toe te gaan.
Volgens mijn nicht is het idd een van de beste universiteiten en de sfeer die er hangt is geweldig