Bekijk volle/desktop versie : vechten voor je relatie?



Pagina's : [1] 2 3

16-03-2010, 11:53
wat als een meisje meer vecht voor haar relatie dan een jongen zou doen??
dames hoe denken jullie hier over?

16-03-2010, 12:00


Dan denk ik dat het meisje op den duur moe zal worden en het op zal geven..

Zou ik tenminste wel doen, liefde kan gewoon niet van 1 kant komen..

16-03-2010, 12:01

Citaat door WickedSilence:
Waarom ervoor vechten?

vecht jij niet voor je relatie dan?

16-03-2010, 12:03
zorg dat je niet altijd alles doet voor een relatie. op een gegeven moment houdt het wel op want je zal er geen intressen meer in hebben gewoon laten gaan

16-03-2010, 12:03



Citaat door moker_piraat:
marokkaanse wijven zijn altijd aan het vechten ruzie maken jaloers op elkaar, hoofddpijn wijven ieghh

doe mij maar een blondje


hahah jullie begrijpen me verkeerd denk ik
ik bedoel niet een of andere leveloze wijf in elkaar trappen omdat zij aan jou vriendje ziet ofso maar gewoon geduld hebben enzo....

16-03-2010, 12:03
Ik heb het gedaan..

Gevochten voor mijn relatie,
Nu heb ik hem al een week niet gesproken omdat we ruzie hadden en ik doe het niet meer.. Ik wacht nu totdat het van zijn kant komt en hij vecht voor onze relatie!!

Alleen ben ik veel zwakker als hem en b7el wallou weet ik dat ik hem vanavond ga smsen

16-03-2010, 12:06

Citaat door aanmelding:
zorg dat je niet altijd alles doet voor een relatie. op een gegeven moment houdt het wel op want je zal er geen intressen meer in hebben gewoon laten gaan



dan kan je beter helemaal niet er aan beginnen!!
ik bedoel als je toch niet voor je relatie vecht dan...maar het moet een serieuze relatie zijn eh geen spelletjes

16-03-2010, 12:08

Citaat door WickedSilence:
Gewoon niks van jezelf laten horen, hoe moeilijk dat ook is. Op het laatst smeekt hij je terug.


Het is so moeilijk.. En soms denk ik gwn kom op prinsesje_n zet je trots opzij en bel of sms hem!

ik heb het een week volgehouden en vind het genoeg! ik kan het niet meer.. Ik wil met hem hierover praten.. En het ergste is we hadden niet eens echt ruzie..

Het is heel vaagjes gegaan allemaal...

16-03-2010, 12:09

Citaat door Prinsesje_N:
Ik heb het gedaan..

Gevochten voor mijn relatie,
Nu heb ik hem al een week niet gesproken omdat we ruzie hadden en ik doe het niet meer.. Ik wacht nu totdat het van zijn kant komt en hij vecht voor onze relatie!!

Alleen ben ik veel zwakker als hem en b7el wallou weet ik dat ik hem vanavond ga smsen


jah dat ik ook maar je moet wel beseffen dat je be3da je best hebt gedaan. en niet dat je later gaan denken tfoe had ik maar voor onze relatie gevochten je moet achteraf geen spijt hebben.
en je moet absluut niet smse wallah geloof me gaat ie weer denken zie je wel ze komt van zelf terug!!

16-03-2010, 12:10
waarom vechten als tie niet wilt kowed met hem

16-03-2010, 12:12
Ik zou gelijk ermee kappen.

16-03-2010, 12:12

Citaat door WickedSilence:
Ik zou niet weten waarom?


omdat je misschien om degene geeft...

16-03-2010, 12:13



Citaat door riffia_maroccia:
jah dat ik ook maar je moet wel beseffen dat je be3da je best hebt gedaan. en niet dat je later gaan denken tfoe had ik maar voor onze relatie gevochten je moet achteraf geen spijt hebben.
en je moet absluut niet smse wallah geloof me gaat ie weer denken zie je wel ze komt van zelf terug!!



Weet je wat het is schat.. Ik weet niet wie er in dit geval verkeerd zit..
Het was zo vaagjes gegaan. Dus blijkbaar denkt hij laat haar maar bellen zij moet haar excuses aanbieden.. En zo denk ik ook over hem.. Van laat hem maar bellen om sorry te zeggen!
Ik ben koppig ,hij is koppig,, samen zijn we koppig..

ik ben het gwn zat en wil hem nu het liefst bellen En ik denk dat ik dat vanavond ook maar ga doen, want hij heeft ook vaak de stap genomen als hij weet dat ik boos op hem ben..

Vind je dat ik maar moet smsen of bellen?

En wat is in dit geval bij jou aan de hand dan?

16-03-2010, 12:14

Citaat door MarOcciia__:
Ik zou gelijk ermee kappen.

wrm kappen dan is hij niks waards geweest voor jou
goeie, normale relatie komt niet van zelf toch?

16-03-2010, 12:14

Citaat door Pr0ud_:
waarom vechten als tie niet wilt kowed met hem



jij begrijpt mij

Pagina's : [1] 2 3