Bekijk volle/desktop versie : Liefde anno 2010



Pagina's : [1] 2

16-03-2010, 00:20
Ik lees hier wel vaker topics van verdrietige mensen wiens relaties slecht zijn afgelopen. Zowel de vrouwen als de mannen hebben er klaarblijkelijk moeite mee om over hun eerste liefde te komen, dus blijven ze jammeren over hun exen,etc.
Dan lees ik weer eens topics over mensen die uiteindelijk wel trouwen na dat soort relaties, uiteraard met een andere troela of troelo en zijn meestal ongelukkig omdat ze na al die tijd nog steeds spijt hebben van het feit dat ze met de verkeerde zijn getrouwd.

Oftewel, mensen hebben moeite met hun eerste liefdes vergeten en dan, dan vergallen ze andermans leven omdat ze in feite niet van de jawz of jawza houden. Is toch keizielig?


Lijkt me echt klote, eindig je ineens met een gozer (voor de mannen, een meid) die niet van je houdt maar gewoon met je getrouwd is omdat hij/ze toch maar moest trouwen.

16-03-2010, 00:21



Citaat door mnl_oma:
Ik lees hier wel vaker topics van verdrietige mensen wiens relaties slecht zijn afgelopen. Zowel de vrouwen als de mannen hebben er klaarblijkelijk moeite mee om over hun eerste liefde te komen, dus blijven ze jammeren over hun exen,etc.
Dan lees ik weer eens topics over mensen die uiteindelijk wel trouwen na dat soort relaties, uiteraard met een andere troela of troelo en zijn meestal ongelukkig omdat ze na al die tijd nog steeds spijt hebben van het feit dat ze met de verkeerde zijn getrouwd.

Oftewel, mensen hebben moeite met hun eerste liefdes vergeten en dan, dan vergallen ze andermans leven omdat ze in feite niet van de jawz of jawza houden. Is toch keizielig?


Lijkt me echt klote, eindig je ineens met een gozer (voor de mannen, een meid) die niet van je houdt maar gewoon met je getrouwd is omdat hij/ze toch maar moest trouwen.



Da's vet balen !

16-03-2010, 00:21
haha dat is fucked up. Maar is risico van het vak hé

16-03-2010, 00:22
Ewa saffie ex is niets voor niets een ex klaar als het over is ookal is het je eerst vriendin ga verder met je leven meer meisjes in de zee, kozit met die mensen.

16-03-2010, 00:23


Dat is inderdaad behoorlijk balen dan..............

16-03-2010, 00:24

Citaat door okeoke:
Da's vet balen !


Citaat door Mwprw:
haha dat is fucked up. Maar is risico van het vak hé


Zeer spraakzaam publiek vandaag..

16-03-2010, 00:27

Citaat door Chahiro:
Ewa saffie ex is niets voor niets een ex klaar als het over is ookal is het je eerst vriendin ga verder met je leven meer meisjes in de zee, kozit met die mensen.


Ja,ex is ex maar vaak is er dan wat mis gegaan maar heeft minstens een van de twee spijt blijkbaar, anders zou dit hoekje niet zo populair zijn..
Het gaat hier niet per se over je eerste vriendin, maar je eerste liefde..al weet k niet zo goed wat dat is maar goed, misschien is het n.v.t. in your case.

Citaat door Flippo:
Dat is inderdaad behoorlijk balen dan..............


Gatver, alleen het idee al.

16-03-2010, 00:28
meeste mensen willen snel iemand vergeten door snel met een ander te gaan, maar dat is zo fout wollah. je moet eerst over je ex heenkomen dan pas een nieuwe frisse start maken want is ook niet eerlijk tegen over je nieuwe partner. tegenslagen zul je altijd krijgen het is hoe je ermee omgaat.

16-03-2010, 00:29

Citaat door mnl_oma:

Gatver, alleen het idee al.
Gelukkig is er overal een oplossing voor.............

16-03-2010, 00:29
gebeurd heel veel!

16-03-2010, 00:31
niet liefde anno 2010 gewoon haramrelatie's.

16-03-2010, 00:34

Citaat door belboy:
meeste mensen willen snel iemand vergeten door snel met een ander te gaan, maar dat is zo fout wollah. je moet eerst over je ex heenkomen dan pas een nieuwe frisse start maken want is ook niet eerlijk tegen over je nieuwe partner. tegenslagen zul je altijd krijgen het is hoe je ermee omgaat.


Ja ok, dat is ook weer iets anders..ik heb het echt over mensen die hun exen helemaal niet kunnen vergeten.
Meestal zijn het ook de langdurige relaties..ik weet het niet maar iig..als je je hart aan een persoon hebt verloren vind ik het echt stom dat je iemand anders er mee lastig valt.
Ik bedoel, ik wil later wel iemand die van mij houdt en mij alleen(nou ja, ouders,familie,etc, tuurlijk wel) maar no other woman. Messed up world.

Citaat door Flippo:
Gelukkig is er overal een oplossing voor.............

En dat is?

Citaat door bnitouzineman:
gebeurd heel veel!


Jammer genoeg wel.

16-03-2010, 00:36


trouwen is tegenwoordig net gokken

16-03-2010, 00:38
m.nloma 2 zinnen aub en niet meer

16-03-2010, 00:40
Ghzalaa..voor jou een samenvatting:


Eerste liefde--->niet vergeten---> andere persoon trouwen--->ongelukkig--->klote voor jou en klote voor je partner.

Pagina's : [1] 2