Bekijk volle/desktop versie : ziet hij niet hoeveel ik van m hou?



Pagina's : [1] 2

15-03-2010, 14:15
Beseft hij niet hoe erg hij mij kwetst? Waarom zo onrespectvol omgaan met degene die jou het graagst ziet?

15-03-2010, 14:16


meer je best doen

15-03-2010, 14:16
je bent 25, wanneer ga je trouwen en stoppen met tijdverdrijf a biatch

15-03-2010, 14:20
Waarom laat je jezelf verwaarlozen door hem?

15-03-2010, 14:20


Jeetje wat een drama gedoe dit ga wat nuttigs doen joh grapjurk!

15-03-2010, 14:21
Waarschijnlijk omdat jij je zwak opstelt bij hem..

15-03-2010, 14:40
meid leef je leven en laat hem gaan.
hoe moeilijk dat ook is.
ik weet niet wat er scheelt maar ga nooit achter een jongen aan.
als hij echt van je houd dan weet hij denk ik wel waar hij je zou kunnen vinden of niet soms??
stel je zwakheid niet tegenover hem.

15-03-2010, 14:42

Citaat door h0neybunny:
Waarschijnlijk omdat jij je zwak opstelt bij hem..

wat moet ik doen dan?

15-03-2010, 14:44

Citaat door berkania_lovely:
meid leef je leven en laat hem gaan.
hoe moeilijk dat ook is.
ik weet niet wat er scheelt maar ga nooit achter een jongen aan.
als hij echt van je houd dan weet hij denk ik wel waar hij je zou kunnen vinden of niet soms??
stel je zwakheid niet tegenover hem.

Het is zo moeilijk om je niet zwak op te stellen tegenover iemand waar je veel van houdt.

15-03-2010, 14:47

Citaat door salima85:
wat moet ik doen dan?

Je moet je niet laten kennen. Wanneer hij jou niet belt dan heeft HIJ pech want dan spreekt hij JOU niet.. het zelfde geldt voor smsen.. Laat hem achter jou aankomen. En wanneer jij het ergens niet mee eens bent moet je gewoon bij je standpunt blijven ipv. met hem instemmen omdat je anders "bang" bent dat hij weg bij je gaat.
Als hij jou echt wilt dan moet hij maar zijn best doen.. Jij doet nu alle moeite omdat je hem zogenaamd niet kwijt wilt maar waarom doet hij dan niet het zelfde bij jou?

15-03-2010, 14:55

Citaat door h0neybunny:
Je moet je niet laten kennen. Wanneer hij jou niet belt dan heeft HIJ pech want dan spreekt hij JOU niet.. het zelfde geldt voor smsen.. Laat hem achter jou aankomen. En wanneer jij het ergens niet mee eens bent moet je gewoon bij je standpunt blijven ipv. met hem instemmen omdat je anders "bang" bent dat hij weg bij je gaat.
Als hij jou echt wilt dan moet hij maar zijn best doen.. Jij doet nu alle moeite omdat je hem zogenaamd niet kwijt wilt maar waarom doet hij dan niet het zelfde bij jou?

Je hebt gelijk, hij moet het erg vinden om MIJ kwijt te raken. Hij moet MIJ bellen.....het gaat niet meer om hem maar om MIJ MIJ MIJ.



Zo dat lucht op zeg. Ik moet gewoon leren om iets egoiestischer op te stellen. Is moeilijk als je van nature een zorgzaam type bent. Maar als ik het niet doe wordt ik als voetveeg gebruikt.
Thnx

15-03-2010, 14:59

Citaat door salima85:
Het is zo moeilijk om je niet zwak op te stellen tegenover iemand waar je veel van houdt.



sorry meid maar daar gaat hij dan juist meer van profiteren.
sta sterk in je schoenen, en laat je niet verwaarlozen door iemand die helemaal niet om je geeft

15-03-2010, 15:01



Citaat door salima85:
Je hebt gelijk, hij moet het erg vinden om MIJ kwijt te raken. Hij moet MIJ bellen.....het gaat niet meer om hem maar om MIJ MIJ MIJ.



Zo dat lucht op zeg. Ik moet gewoon leren om iets egoiestischer op te stellen. Is moeilijk als je van nature een zorgzaam type bent. Maar als ik het niet doe wordt ik als voetveeg gebruikt.
Thnx

Ja knoop dat in je oren! Ik ben ook zo hoor denk eerder aan de ander etc.. mezelf vergeet ik. Maar ik heb nu al wat dingen meegemaakt waardoor ik echt goed had nagedacht en besloten om mezelf voorop (in de meeste gevallen) te stellen. Ja sorry hoor maar hij doet dat toch ook? Je bent geen meid van de straat dat je indd als voetveeg moet worden gebruikt. Kan je wel zeggen dat hij waarschijnlijk in eerste instantie niets gaat laten horen.. pas als de dag bijna voorbij is.. Maar daarna gaat hij het door hebben en dan zal zijn gevoel hem ook vertellen dat hij beter actie kan ondernemen..

15-03-2010, 15:49

Citaat door h0neybunny:
Ja knoop dat in je oren! Ik ben ook zo hoor denk eerder aan de ander etc.. mezelf vergeet ik. Maar ik heb nu al wat dingen meegemaakt waardoor ik echt goed had nagedacht en besloten om mezelf voorop (in de meeste gevallen) te stellen. Ja sorry hoor maar hij doet dat toch ook? Je bent geen meid van de straat dat je indd als voetveeg moet worden gebruikt. Kan je wel zeggen dat hij waarschijnlijk in eerste instantie niets gaat laten horen.. pas als de dag bijna voorbij is.. Maar daarna gaat hij het door hebben en dan zal zijn gevoel hem ook vertellen dat hij beter actie kan ondernemen..

Ik weet ook dat hij niet snel iets van zich laat horen....is vaker voorgekomen. Pas als ik bezig ben met andere dingen en ik niet eens aan hem denk vindt hij weer de gang naar mijn telefoon nummer. Kan hij het ruiken dat ik het leuk heb?

15-03-2010, 15:58

Citaat door salima85:
Beseft hij niet hoe erg hij mij kwetst? Waarom zo onrespectvol omgaan met degene die jou het graagst ziet?



The hell with him. Je verwaarloost je zelf. Misschien wil hij je wel zien maar op een vriendschappelijke wijze? Als het gevoel weg is, is het gewoon weg. Heel spijtig, maar het zijt zo.


Pagina's : [1] 2