Bekijk volle/desktop versie : misschien zie ik het helder meer maar waar zijn die recepten van kp.



Pagina's : [1] 2

05-07-2004, 19:52
misschien dat ik het boven het hoofd heb gezien maar ik zie die topic van kp niet meer hoe kan dat waar is tie nou gebleven oooh nee he toch niet weer verdwenen ik ben ook iedere keer te laat met belangrijke dingen op te slaan ik hoop dat ik een ieder geval op een van jullie dames terug kan vallen met die recepten om kp ieder keer daar me op te zadelen vindt ik nou ook weer te veel .

05-07-2004, 21:30


hoi lilchakir kitchenprinces heeft haar recepten verwijderd reden daarvoor was dat ene rita maria of zo haar recepten op de topic van kp plaatste.kp heeft haar gevraagt haar recepten te verwijderen maar ze reageerde hier niet op dus heeft kp gewoon de hele topic verwijderd dus jullie kunnen rita mari bedanken voor deze flauwe grap ze vond het te vermoeiend om een eigen topic te openen

06-07-2004, 00:24
yek wat een onsmakkelijke gedoe zeg wat kunnen sommige mensen toch mega vervelend zijn nou rita maria je wordt bedankt net op het moment dat ik een beetje zin er in kreeg om meer te gaan bakken en koken het is als of je ook niks meer gegund wordt door anderen dat blijkt maar weer .

06-07-2004, 00:28
he meiden,

Het is niet nieuws onder de zon denk ik dan. De marokkanen moeten het altijd voor de meerderheid verpesten

06-07-2004, 07:41


wat jammer zeg!
toen ik die recepten van Rita Maria zag vond ik het zo kinderachtig ........was een prachtige Topic, ineens ( haar recepeen, reacties van leden die het niet leuk vinden)
ik heb niet eens naar haar recepten gekijken......


PS: Rita maria open een eigen topic voor je recepten anders hoeven we ze niet als het tenkostte van andere recepten gaat! vooral recepten van KP.!!!!!!!!!!!!
Sahab

06-07-2004, 09:02
Wel een beetje onzin hoor, alleen maar omdat er een paar andere recepten op zitten de hele topic verwijderen???
Misschien had Rita Maria wel geen tijd om online te komen weten jullie veel?

06-07-2004, 17:52
ja ik wou ook de recept van die ronde lemsemen dus als er iemand is die het heeft zet het hier aub voor ons
heel erg bedankt.

liefs

07-07-2004, 10:30
hahahaha iedereen is op zoek

07-07-2004, 10:39
ik vind het een heel raar iets want ieder keer verdwijnen haar topics terwijl andere er weken opblijven

08-07-2004, 08:08

Citaat:
Origineel gepost door NeshWaha
wie heeft voor mij het paella recept van KP????
salaam 3alikoem,
ja ja die heb ik gelukkig bijna al haar recepten heb ik of uitgeprint of opgeslagen.



Paella recept van KP:
Je hebt nodig 1 paella pan of een grote koekepan .
500g inktvis calamares
100g kleine gambas
6 stuks voor versering grote gambas niet de grootste natuurlijk
300g mosselen
300g vongole is een soort schelp
250g cabeljauw filet of wagen
1 rode en 1 groene paprika
3teentjes knoflook
een kop doperwetjes kleintjes van bondeweel
rijst: ik zelf gebruik voor paella de spaanse rijst mooi rond en klein, maar je kan ook basmatti rijst gebruiken keus genoeg.
De kruiden:
zout
peper
komijn
paprikapoeder
zafran+zafran lhor
een knorr vis blokje
en eventeweel vis kruiden als je die hebt

Bereiding:

je maakt de calamar schoon en je snijt het in reepjes niet te lang.
je maakt mosselen schoon goed boenen want er zit vaak zand corels aan vast. daarna de kabeljauw in stukken snijden en dan de gambas pellen en daarna ga je de paprika in kleine blokjes snijden en de knoflook persen.

De pan op het vuur een flink scheut olijven olie er in decalamares doe je er in en goed bakken daarna doe je die 100g kleine gambas er ook in goed blijven bakken na ongeveer fijf minuten doe je de paprika en de knoflook er bij tekens blijven omscheppen en dan de erwetjes er bij.
dan strooi gelijkmatig de kruiden overheen en je kruimelt het blokje er overheen dan gaat de kabeljauw stukjes + de mosselen+ de vongole en dan goed mixen dat de kruiden door de vis worden opgenomen en dan gaat als laatste de rijst door heen ongeveer 250g a300g ik doe het meestal op gevoel . de eene houdt van meer rijst en de andere van meer vis .
Ik persoonlijk hou van meer vis .
en als je de rijst goed door de vis hebt gemixt doe je er waterbij tot de rand van de pan en dan zit je de grote gambas er op .en dan dek je die pan met folie ongeveer 20 minuten laten suderen op een kleine pitje.
af en toe kijken of de rijst gaar is het mag niet paperig worden de rijst moet hele korrel blijven en proeven op zout natuurlijk.want je weet vis houd van zout.


Ik heb geprobeerd om ook haar foto's hier te zetten maar is me niet gelukt


ps: als je je email adres doorgeeft kan ik het nog doorsturen.

08-07-2004, 15:52
assalamo alaikom sahab

ik was ook op zoek naar het recept van paella..gelukkig heb jij hem opgeslagen ..alleen zijn die foto's belangerijk...zou je ze naar mij willen mailen..dan zet ik ze hier gelijk op voor de anderen...

alvast bedankt

mijn e-mailadrs is

badriyah8@hotmail.com

08-07-2004, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door badriyah
assalamo alaikom sahab

ik was ook op zoek naar het recept van paella..gelukkig heb jij hem opgeslagen ..alleen zijn die foto's belangerijk...zou je ze naar mij willen mailen..dan zet ik ze hier gelijk op voor de anderen...

alvast bedankt

mijn e-mailadrs is

badriyah8@hotmail.com
Kitchen princess heeft ze expres weggehaald omdat een ene rita maria haar recepten hier op begon te plaatsen meid het zijn kp s recepten en ik vind het aan haar om ze te plaatsen

09-07-2004, 10:22



Citaat:
Origineel gepost door sagira
Kitchen princess heeft ze expres weggehaald omdat een ene rita maria haar recepten hier op begon te plaatsen meid het zijn kp s recepten en ik vind het aan haar om ze te plaatsen
Sagira,
doe normaal a.u.b ze3ma is het fout dat ik recepten van iemand anders doorgeef of zo, ik zeg duidelijk bij dat het van KP is, en ten tweede zij zou het helamaal niet erg vinden, misschien heeft ze het om die reden verwijderd maar ze zal zeker niet tegen zijn als wij de recepten van haar wisselen.


en nog iets als jij er tegen bent om een recept van iemand door tegeven hoe ben jij aan je kennis nu gekomen??

subhana allah,


Als ik iets van haar heb ga ik het met mijn zusters delen, punt.
en kookkennis is voor iedereen en iedereen mag het leren.zij heeft moeite voor ons gedaan om juist ervan te leren!!!!


In plaats van dat je je zusters met recepten helpt kom jij mij vertellen dat het aan KP is om ze wel/niet te plaatsen echt raar!

09-07-2004, 10:30

Citaat:
Origineel gepost door NeshWaha
wie heeft voor mij het paella recept van KP????
salamoe3alikoem schat,
denk je dat het je gaat lukken om die paella recept+foto's hier te plaatsen?
mij lukt het niet.
groetjes

09-07-2004, 11:50

Citaat:
Origineel gepost door NeshWaha
helaas meid k heb t geprobeerd maar ik kan ze er ook niet opzetten helaas....Weet iemand hoe je foto´s van een word document hierop kan zetten?
assalamo alaikom zuster

sla je mij de foto's mailt...
badriyah8@hotmail.com

staan ze hier binnen 5 minuten insha allah..

assalamo alaikom

Pagina's : [1] 2