Bekijk volle/desktop versie : Iemand binnen halen met een werk contract (help)



14-03-2010, 20:00
Hallo,

Mijnman werkt in een bouw bedrijf in Belgie, en we wonen overigens ook in Belgie.

Zijn werkgever is erg tevreden met hem.
Mijn schoonbroer (Broer van me man) woont in Marokko,

Nu wilt de werkgever van me man, hem over laten komen naar Belgie met een vaste werk contract, en hem in dienst nemen, omdat het de broertje van me man is, en hij ook ervaring heeft.

Nu mijn vraag is: Hoe gaat de procedure?
Kan de werkgever een aanvraag indienen, zo ja waar?

Graag informatie hier over.
bedankt

15-03-2010, 13:21


volgens mij moet tie zo buitenlandse vacature maken waar bij die ook op marokko komt en dat jou schoonbroertje ervan reageert zogenaamd terwijl de baas van je man weet dat hij hem wilt en contact met hem neemt en aanvraag doet bij de ind als werknemer dan kan je schoonbroertje daar in rabat die aanvraag door geven en dan zien ze dat die baas van je man dat heeft aangevraagd dan krijgt hij visum naar belgie inchallah..
zo gaat het in het werk.

15-03-2010, 15:00

Citaat door zuidholland:
volgens mij moet tie zo buitenlandse vacature maken waar bij die ook op marokko komt en dat jou schoonbroertje ervan reageert zogenaamd terwijl de baas van je man weet dat hij hem wilt en contact met hem neemt en aanvraag doet bij de ind als werknemer dan kan je schoonbroertje daar in rabat die aanvraag door geven en dan zien ze dat die baas van je man dat heeft aangevraagd dan krijgt hij visum naar belgie inchallah..
zo gaat het in het werk.



Belgie heeft geen ind meid

15-03-2010, 15:31
hahaahahaha