Bekijk volle/desktop versie : **Om nooit te vergeten>>broeder/zusterliefde**



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

14-03-2010, 17:44
Welke moment samen met je broertjes-broers/zusjes-zussen zal jij nooit vergeten?

14-03-2010, 17:46


GEEEN EEN.
WANT BEN ENIGSTE KIND,
ZO DAT WAS EEN MAKKELIJKE ANTWOORD

14-03-2010, 17:47

Citaat door Marrakchiaaaa:
GEEEN EEN.
WANT BEN ENIGSTE KIND,
ZO DAT WAS EEN MAKKELIJKE ANTWOORD



14-03-2010, 17:49
Dan moet ik ff terug in de tijd... haha, nee joh ik kom er nu niet op maar ze zijn er zeker wel.

14-03-2010, 17:50



Citaat door Marrakchiaaaa:
GEEEN EEN.
WANT BEN ENIGSTE KIND,
ZO DAT WAS EEN MAKKELIJKE ANTWOORD


in deze situatie is dat dan ook het enige antwoord dat je kunt geven.

14-03-2010, 17:51
Me zusje kan het natuurlijk niet meer herinneren, maar het is iets om nooit te vergeten dat ik de eerste was die haar geboren zag worden. Haar hoofdje, haar haartjes alles zag ik.

14-03-2010, 17:53

Citaat door Islammydeen:
Dan moet ik ff terug in de tijd... haha, nee joh ik kom er nu niet op maar ze zijn er zeker wel.

okeuuj

Citaat door Mysha:
Me zusje kan het natuurlijk niet meer herinneren, maar het is iets om nooit te vergeten dat ik de eerste was die haar geboren zag worden. Haar hoofdje, haar haartjes alles zag ik.

Ma Sha Allah dat is een mooi herinnering.

14-03-2010, 17:54

Citaat door Samira222:
in deze situatie is dat dan ook het enige antwoord dat je kunt geven.


klopt,
en het slaat ook nergens op die antwooord,
maar ik had zin om onzin te praten

14-03-2010, 17:57

Citaat door Mysha:
Me zusje kan het natuurlijk niet meer herinneren, maar het is iets om nooit te vergeten dat ik de eerste was die haar geboren zag worden. Haar hoofdje, haar haartjes alles zag ik.


Echt heel mooi.

Bij mij toen mijn vader belde dat ik een broertje bij had gekregen. En toen hij kwam mocht ik hem als eerst optillen. Maar dan praat ik wel over 12 jaar geleden.

14-03-2010, 18:00

Citaat door Islammydeen:
Echt heel mooi.

Bij mij toen mijn vader belde dat ik een broertje bij had gekregen. En toen hij kwam mocht ik hem als eerst optillen. Maar dan praat ik wel over 12 jaar geleden.

Zo lief. En nu is hij een stouterd yek?
Ik kan me zusje nu echt wurgen soms!

14-03-2010, 18:01

Citaat door Marrakchiaaaa:
klopt,
en het slaat ook nergens op die antwooord,
maar ik had zin om onzin te praten

oh oke.

Citaat door Islammydeen:
Echt heel mooi.

Bij mij toen mijn vader belde dat ik een broertje bij had gekregen. En toen hij kwam mocht ik hem als eerst optillen. Maar dan praat ik wel over 12 jaar geleden.


Dat is zo lief!

14-03-2010, 18:01
Mijn mooiste herinneringen aan mijn broer en zussen is toch de leuke tijden onderweg naar Marokko , wat hebben wij toen lol gehad

14-03-2010, 18:02



Citaat door sunset:
Mijn mooiste herinneringen aan mijn broer en zussen is toch de leuke tijden onderweg naar Marokko , wat hebben wij toen lol gehad

dat is altijd lachen, kun je een vb geven?

14-03-2010, 18:07

Citaat door Mysha:
Zo lief. En nu is hij een stouterd yek?
Ik kan me zusje nu echt wurgen soms!


Helemaal gelijk. Ik kan hem echt soms wurgen. Dan ben ik zo boos op hem dat ik de hele dag hem negeer, later heb ik spijt.

Ook als we naar marokko gaan, echt helemaal leuk in de auto. Zo gezellig. Mijn broertje altijd kotsen, andere broertje helee tijd kattekwaad uithalen. Mijn zusje helemaal los. Goeie ouwe tijden.

14-03-2010, 18:16

Citaat door Samira222:
dat is altijd lachen, kun je een vb geven?

Mijn broer zijn verjaardag viel tijdens onze weg naar Marokko en hij eiste dat we plaats maakten voor hem in de auto zodat hij prinsheerlijk kon gaan liggen op de achterbank dus wij ons in alle hoeken van de auto wringen zodat hij plaats had even later vonden wij dat hij moest trakteren, hij was immers jarig toch, we kregen om dat moment toevallig kleine cakejes van onze moeder die had ze bij de vorige stop toevallig in een winkeltje in een tankstation gekocht en hij heel stoer "daar is jullie traktatie meiden lang zal ik leven" en wij " nietes die had mams al eerder gekocht hup opzij ga normaal zitten en maak plaats voor ons en als we weer terug in Nederland zijn echt trakteren"

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7