Bekijk volle/desktop versie : Ajax- Psv, ik ben er bij. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar



Pagina's : [1] 2

14-03-2010, 12:05
Als in Amsterdam wonend PSV fan, ga ik vandaag naar Ajax- Psv. maar ik zit in het Ajax vak. hoe nu te juichen hahahaa? ze maken me af als ik daar voor psv juich,

14-03-2010, 12:08


welk vak zit je

14-03-2010, 12:10

Citaat door Jeblie:
welk vak zit je



hahah baghi zji teqtelni? hahah oualah ma3arf a khoya, ik ga me een vriend mee. het is tegen over de E vak, niet zo ver van de feestvak..

ga je er ook naar toe ?

14-03-2010, 12:15

Citaat door MoRo_X:
hahah baghi zji teqtelni? hahah oualah ma3arf a khoya, ik ga me een vriend mee. het is tegen over de E vak, niet zo ver van de feestvak..

ga je er ook naar toe ?


in arena heb je geen E vak.
je bent amsterdammer, amsterdammer is voor ajax.

Ik ben er bijna elke wedstrijd.

14-03-2010, 12:17



Citaat door Jeblie:
in arena heb je geen E vak.
je bent amsterdammer, amsterdammer is voor ajax.



E vak is toch de hoofdingang, als amsterdammer ben ik niet voor Ajax.
een madrillinio hoeft toch ook niet voor real madrid te zijn?

14-03-2010, 12:20
hahahahaha die ajax fans zijn toch mietjes, ze durven nix te doen

14-03-2010, 12:21

Citaat door MoRo_X:
E vak is toch de hoofdingang, als amsterdammer ben ik niet voor Ajax.
een madrillinio hoeft toch ook niet voor real madrid te zijn?


Hoofdingang oke oke..bij die dooie bekende nederlanders zit je dus.
peter R de vries gaat je nakken daar hahahah!

Amsterdammer moet in mijn ogen voor ajax zijn.
Als er een madrileen is, die voor barcelona is..dan zit er een steekje bij hem los

14-03-2010, 12:21
Volgens mij ga je vandaag een van de mooiste wedstrijden van dit seizoen zien. Als Psv wint is Ajax uitgesloten en als Ajax wint is alles nog open. Beide ploegen gaan zeker aanvallend spelen dus word zeker aantrekkelijk. Toch denk ik dat het vandaag de battle van het middenveld word. Middenveld van Psv is gewoon vele malen beter als dat van ajax. Met Engelaar en Afellay als controlerende spelers en Bakkal als soort zwevende nummer 10. Ook is Amrabat gebrand om scoren tegen zijn oude clubbie.

Veel plezier!

14-03-2010, 12:26

Citaat door Jeblie:
in arena heb je geen E vak.
je bent amsterdammer, amsterdammer is voor ajax.

Ik ben er bijna elke wedstrijd.




dus niet

Ik woon ook in Hartje Amsterdam, maar ik ben al jaren voor PSV ,

aan de andere kant heb ik geen haat tegen ajax, in de CL was ik altijd voor Ajax.

Maar dit jaar irriteer ik me mateloos aan Ajax , vooral aan Martin Jol, die man denkt dat hij de beste coach van de wereld is , hij heeft nog een lange weg te gaan om van het kaliber Van gaal of Hiddink te worden.

En PSV heeft toch iets speciaals met Marokkanen, zij erkennen dat Marokkanen goeie voetballers zijn, Ajax heeft iets tegen Marokkanen.



Ik voorspel een leuke wedstrijd ,

2-3

doelpunten

Suarez
Amrabat
Van der Wiel
Koevermans
Bakkal

14-03-2010, 12:36

Citaat door Amsterdam21:
dus niet

Ik woon ook in Hartje Amsterdam, maar ik ben al jaren voor PSV ,

aan de andere kant heb ik geen haat tegen ajax, in de CL was ik altijd voor Ajax.

Maar dit jaar irriteer ik me mateloos aan Ajax , vooral aan Martin Jol, die man denkt dat hij de beste coach van de wereld is , hij heeft nog een lange weg te gaan om van het kaliber Van gaal of Hiddink te worden.

En PSV heeft toch iets speciaals met Marokkanen, zij erkennen dat Marokkanen goeie voetballers zijn, Ajax heeft iets tegen Marokkanen.



Ik voorspel een leuke wedstrijd ,

2-3

doelpunten

Suarez
Amrabat
Van der Wiel
Koevermans
Bakkal


Dus wanneer Ajax succes heeft, ben jij voor Ajax? hhmm oke!

Martin Jol doet het niet slecht, maar kan beter, Ajax voetbalt wel beter onder hem.

en de marokkanen bij ajax fucken het voor zichzelf op. kijk naar tiberkanine en anderen waarvan ik de naam kwijt ben. Oulida had pech..Boukhari kwam tekort voor de top. etc etc. kijk naar el Kabir (ook ex-ajax) kijk Amrabat (ook ex ajax) komt tekort voor de top, ja ook bij psv.
Wie goed is moet spelen, zo niet, dan niet.

14-03-2010, 12:53
Feyenood/Ajax en Vitesse wil ik zo inzetten maar wie denken jullie dat winnen ik heb ze alle 3 laten winnen en ze spelen alle3 thuis

14-03-2010, 13:07
kut kpn, al 2maanden gratis eredivisie live.

deze week hebben ze het afgesloten

14-03-2010, 13:12


Waar kan ik deze wedstrijd live checken op het internet....

14-03-2010, 13:21

Citaat door Jeblie:
Dus wanneer Ajax succes heeft, ben jij voor Ajax? hhmm oke!

Martin Jol doet het niet slecht, maar kan beter, Ajax voetbalt wel beter onder hem.

en de marokkanen bij ajax fucken het voor zichzelf op. kijk naar tiberkanine en anderen waarvan ik de naam kwijt ben. Oulida had pech..Boukhari kwam tekort voor de top. etc etc. kijk naar el Kabir (ook ex-ajax) kijk Amrabat (ook ex ajax) komt tekort voor de top, ja ook bij psv.
Wie goed is moet spelen, zo niet, dan niet.


Over welke top praat jij, nlse? amrabat komt dan echt niet tekort.

14-03-2010, 13:47

Citaat door Jeblie:
Dus wanneer Ajax succes heeft, ben jij voor Ajax? hhmm oke!

Martin Jol doet het niet slecht, maar kan beter, Ajax voetbalt wel beter onder hem.

en de marokkanen bij ajax fucken het voor zichzelf op. kijk naar tiberkanine en anderen waarvan ik de naam kwijt ben. Oulida had pech..Boukhari kwam tekort voor de top. etc etc. kijk naar el Kabir (ook ex-ajax) kijk Amrabat (ook ex ajax) komt tekort voor de top, ja ook bij psv.
Wie goed is moet spelen, zo niet, dan niet.



In de CL ben ik voor elke Nederlandse club die er speelt inderdaad, niks mis mee toch



Boussoufa zou toch makkelijk mee kunnen met Ajax,

zelfde geldt voor Amrabat die 5x beter is dan Rommedahl

El kabir , oke niet goed genoeg

oulida, heb hem nooit zien spelen , kan ik niet beoordelen

Boulahrouz moest weg, nu misschien wel te goed voor ajax .

Aissati , Krijgt zijn kans niet op zijn favoriete positie , hij moet altijd als linksbuiten spelen

Pagina's : [1] 2