Bekijk volle/desktop versie : Amerikaanse fractieleider stapt op om naakt meisje in bad



14-03-2010, 09:50
Uitgegeven: 14 maart 2010 08:36
Laatst gewijzigd: 14 maart 2010 08:39

SALT LAKE CITY - De fractieleider van de Republikeinse meerderheid in het parlement van de Amerikaanse staat Utah, Kevin Garn, is zaterdag opgestapt als volksvertegenwoordiger.

© Frank C. MüllerDe voormalige bisschop heeft daartoe besloten nadat bekend werd dat hij een minderjarig meisje naakt in zijn badkuip heeft laten stappen.
Dit hebben Amerikaanse media zondag gemeld. De toen 30-jarige, getrouwde Garn vroeg in 1985 een 15-jarig meisje dat voor hem werkte, met hem in bad te stappen.

In 2003 betaalde hij de inmiddels volwassen Cheryl Maher 150.000 dollar voor haar zwijgen. De vrouw zocht later toch de openbaarheid omdat zij ,,gerechtigheid en genoegdoening'' wil omdat Garn haar onzedelijk zou hebben betast.

Fout
Zij zegt dat zij daardoor psychische problemen heeft opgelopen. Garn ontkent dat hij haar heeft aangeraakt en noemt het badkuipincident een 'fout'.

De 55-jarige Garn is bisschop geweest van de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen, oftewel de Mormonen. Ook is hij lid geweest van de commissie voor ethiek van het parlement van Utah.

http://www.nu.nl/buitenland/2204736/amerikaanse-fractieleider-stapt-naakt-meisje-in-bad.html

14-03-2010, 09:51


Een idiote sekteleider.

14-03-2010, 10:16
Aplat, volgens jou zit Nederland in Afghanistan om opium etc te plunderen.

Nou weten we allemaal dat ze geen opium plunderen en dat dat de domste opmerking was die we in tijden hebben gelezen maar nou vraag ik me af wat je met etc bedoelde. Wat plunderen ze precies nog meer dan?

Kom op, laat me eens lachen.

14-03-2010, 10:17
Oh trouwens, ik zal je dit blijven vragen en je achterlijke uitspraak blijven quoten tot dat je een keer antwoord. Negeren helpt dus niet.

14-03-2010, 10:41



Citaat door Tubboy:
Aplat, volgens jou zit Nederland in Afghanistan om opium etc te plunderen.

Nou weten we allemaal dat ze geen opium plunderen en dat dat de domste opmerking was die we in tijden hebben gelezen maar nou vraag ik me af wat je met etc bedoelde. Wat plunderen ze precies nog meer dan?

Kom op, laat me eens lachen.



Aplat is van de generatie '68 en Nieuw Links.., en wordt niet gehinderd door voortschrijdend inzicht...

14-03-2010, 10:51

Citaat door Snake84:
Aplat is van de generatie '68 en Nieuw Links.., en wordt niet gehinderd door voortschrijdend inzicht...


Ik vind het gewoon jammer dat hij de vraag negeert. Ben echt benieuwd met voor pareltjes hij zou komen

14-03-2010, 10:55
vieze mensen zijn het!