Bekijk volle/desktop versie : Job Cohen wordt nieuw gezicht van partij van de arbeid



Pagina's : [1] 2

13-03-2010, 19:36
Bos vertreld om prive reden, Jop Cohen wordt nieuw gezicht van pvda.
Ik vind hem sympathieke en intellegente man en zie hem nederland vertegenwoordigen.

Ik denk dat bos normale leven wil , vaak zie hem boodschapjes doen in amsterdamnoord, hij is trouwens veel knapper en jonger dan op tv.

13-03-2010, 19:42


En daar gaan we weer.

Je wordt opgewekt met degene van wie je houdt, vergeet dat niet.


Citaat door eeuwen:
Bos vertreld om prive reden, Jop Cohen wordt nieuw gezicht van pvda.
Ik vind hem sympathieke en intellegente man en zie hem nederland vertegenwoordigen.

Ik denk dat bos normale leven wil , vaak zie hem boodschapjes doen in amsterdamnoord, hij is trouwens veel knapper en jonger dan op tv.

13-03-2010, 22:44
IK GA wel stemmen maar ik heb ook besloten dat ik de hele circus even aan me voorbij laat gaan.

welk gezicht er ook komt, het maakt niet veel uit

zo links mogelijk stemmen in ieder geval. en ergens denk ik; ik stem gewoon op partij voor de dieren. want ik ben niet links, eigenlijk rechts, maar die anti-islam geluiden zijn natuurlijk meer dan genoeg om te weten dat geen haar op mijn hoofd rechts gaat stemmen

13-03-2010, 22:53

Citaat door noona:
IK GA wel stemmen maar ik heb ook besloten dat ik de hele circus even aan me voorbij laat gaan.

welk gezicht er ook komt, het maakt niet veel uit

zo links mogelijk stemmen in ieder geval. en ergens denk ik; ik stem gewoon op partij voor de dieren. want ik ben niet links, eigenlijk rechts, maar die anti-islam geluiden zijn natuurlijk meer dan genoeg om te weten dat geen haar op mijn hoofd rechts gaat stemmen


De partij voor de dieren wil ritueel slachten volgens mij verbieden.

13-03-2010, 23:07



Citaat door noona:
IK GA wel stemmen maar ik heb ook besloten dat ik de hele circus even aan me voorbij laat gaan.

welk gezicht er ook komt, het maakt niet veel uit

zo links mogelijk stemmen in ieder geval. en ergens denk ik; ik stem gewoon op partij voor de dieren. want ik ben niet links, eigenlijk rechts, maar die anti-islam geluiden zijn natuurlijk meer dan genoeg om te weten dat geen haar op mijn hoofd rechts gaat stemmen



ze zijn tegen halal food , ik zou als ik jou was eerst goed informeren , je denkt dieren en denkt niks aan de hand maar in elke partij broed er wel iets... ik zou zeggen stem blanco

13-03-2010, 23:08

Citaat door OemAicha:
De partij voor de dieren wil ritueel slachten volgens mij verbieden.



correct!

13-03-2010, 23:09
stem slim en strategisch dus pvda

13-03-2010, 23:10

Citaat door eeuwen:
stem slim en strategisch dus pvda




14-03-2010, 01:31

Citaat door Sabrun_Jameel:
En daar gaan we weer.

Je wordt opgewekt met degene van wie je houdt, vergeet dat niet.



ik zou graag willen weten wat de reden is dat je niet mag stemmen. waar kan ik die informatie terug vinden in de koran of in een hadith.

15-03-2010, 00:03
Goh, wat slim zeg. Je religie verkopen voor iets wat nooit nut zal hebben!

Als de stemmen van de Moslims zo belangrijk zouden zijn voor de verkiezingen, dan was Wilders de eerste geweest die een Moslimvriendelijke campagne zou hebben opgestart.

Als jullie allemaal zo slim waren, dan hadden jullie wel beseft dat er slechts 1 miljoen Moslims in Nederland wonen waarvan een gezin gemiddeld uit tig personen bestaat: mama, papa en een heleboel minderjarige kindjes.

Wat denken jullie? Hoeveel stemgerechtigde Moslims blijven er dan over?

Denken jullie nou echt dat de partijen die zich op Moslims of allochtonen richten, dat doen omdat zij daarmee een zetel meer kunnen verkrijgen? Zij sporen jullie enkel aan tot stemmen omdat ze beter dan jullie weten wat de Islaam daarover zegt en jullie vanuit Millat Ibraaheem willen verleiden naar Millat Al-Kufr.

Maar blijven jullie maar denken dat jullie belangrijk zijn. Allaah zegt in de Qur´aan dat de Shaytaan de slechte daden van de mens mooi doet lijken en als ik eens naar de gemiddelde Moslim kijk in verband met stemmen en deelname aan het democratische proces, dan zie ik de Tafseer van die Aayah zich live afspelen voor mijn ogen.

Moge Allaah ons leiden.


Citaat door eeuwen:
stem slim en strategisch dus pvda

Citaat door Tia_Maria_:

15-03-2010, 00:05
In onderstaande topic worden de bewijzen geplaatst, in shaa´ Allaah dus ik zou je willen verzoeken om mijn reacties daar te lezen. Het is best een uitgebreid onderwerp maar zeker de moeite waard om je erin te verdiepen.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3141955

Wassalaaam.


Citaat door aitsaid_meisje:
ik zou graag willen weten wat de reden is dat je niet mag stemmen. waar kan ik die informatie terug vinden in de koran of in een hadith.

15-03-2010, 00:13
komt bos uit adam noord, past niet bij hem

maar stem cohen dus,

15-03-2010, 00:21



Citaat door Sabrun_Jameel:
In onderstaande topic worden de bewijzen geplaatst, in shaa´ Allaah dus ik zou je willen verzoeken om mijn reacties daar te lezen. Het is best een uitgebreid onderwerp maar zeker de moeite waard om je erin te verdiepen.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3141955

Wassalaaam.



Shorkan en ik zal het zeker gaan lezen. Want hoorde namelijk al eerder dat het niet mocht maar kon er niets over vinden.

15-03-2010, 00:26

Citaat door Sabrun_Jameel:
Goh, wat slim zeg. Je religie verkopen voor iets wat nooit nut zal hebben!

Als de stemmen van de Moslims zo belangrijk zouden zijn voor de verkiezingen, dan was Wilders de eerste geweest die een Moslimvriendelijke campagne zou hebben opgestart.

Als jullie allemaal zo slim waren, dan hadden jullie wel beseft dat er slechts 1 miljoen Moslims in Nederland wonen waarvan een gezin gemiddeld uit tig personen bestaat: mama, papa en een heleboel minderjarige kindjes.

Wat denken jullie? Hoeveel stemgerechtigde Moslims blijven er dan over?

Denken jullie nou echt dat de partijen die zich op Moslims of allochtonen richten, dat doen omdat zij daarmee een zetel meer kunnen verkrijgen? Zij sporen jullie enkel aan tot stemmen omdat ze beter dan jullie weten wat de Islaam daarover zegt en jullie vanuit Millat Ibraaheem willen verleiden naar Millat Al-Kufr.
Maar blijven jullie maar denken dat jullie belangrijk zijn. Allaah zegt in de Qur´aan dat de Shaytaan de slechte daden van de mens mooi doet lijken en als ik eens naar de gemiddelde Moslim kijk in verband met stemmen en deelname aan het democratische proces, dan zie ik de Tafseer van die Aayah zich live afspelen voor mijn ogen.

Moge Allaah ons leiden.




Is dit niet allemaal wat vergezocht? Een hele complottheorie om moslims te laten stemmen?? Klinkt als paranoia.

15-03-2010, 00:31

Citaat door Sabrun_Jameel:
Goh, wat slim zeg. Je religie verkopen voor iets wat nooit nut zal hebben!

Als de stemmen van de Moslims zo belangrijk zouden zijn voor de verkiezingen, dan was Wilders de eerste geweest die een Moslimvriendelijke campagne zou hebben opgestart.

Als jullie allemaal zo slim waren, dan hadden jullie wel beseft dat er slechts 1 miljoen Moslims in Nederland wonen waarvan een gezin gemiddeld uit tig personen bestaat: mama, papa en een heleboel minderjarige kindjes.

Wat denken jullie? Hoeveel stemgerechtigde Moslims blijven er dan over?

Denken jullie nou echt dat de partijen die zich op Moslims of allochtonen richten, dat doen omdat zij daarmee een zetel meer kunnen verkrijgen? Zij sporen jullie enkel aan tot stemmen omdat ze beter dan jullie weten wat de Islaam daarover zegt en jullie vanuit Millat Ibraaheem willen verleiden naar Millat Al-Kufr.

Maar blijven jullie maar denken dat jullie belangrijk zijn. Allaah zegt in de Qur´aan dat de Shaytaan de slechte daden van de mens mooi doet lijken en als ik eens naar de gemiddelde Moslim kijk in verband met stemmen en deelname aan het democratische proces, dan zie ik de Tafseer van die Aayah zich live afspelen voor mijn ogen.

Moge Allaah ons leiden.



amien op je onderstaande du3a ,

wel wil je adviseren om op een gematigde manier je mede moslim zusters of broeders te adviseren, dit kan heel hard aankomen en hiermee kun je mensen af laten schrikken van het geloof,

btw, ik ben er zeker van overtuigd dat stemmen haraam is daarniet van

Pagina's : [1] 2