Bekijk volle/desktop versie : Laten we het omdraaien...je bent een marokkaanse/moslim meisje en hebt lesbische gevo



Pagina's : [1] 2 3 4

03-12-2002, 12:30
sallem allemaal,

laten we het omdraaien........je bent een marokkaanse/moslim meisje en hebt lesbische gevoelens??????????/hoe zouden jullie er van vinden???

wat zou je doen? hoe ga je het aan je famillie vertellen of hou je het geheim?????????
volgens ons geloof natuurlijk(waar wij allemaal in geloven) mag dat niet en is streng verboden maar het mag ook niet volgens onscultuur,,,maar je volgt ten eerste je geloof natuurlijk!!!!


graag jullie meningen hier over.

beslamma,

oujdazina

03-12-2002, 15:19


geen mening

03-12-2002, 17:49
IK ZOU HET GEHEIM HOUDEN!!!

MISSCHIEN GAAT HET WEL WEER WEG???????¿¿¿¿¿

03-12-2002, 18:30
ik probeer er niet aan te denken ,en ga dan veel over de islam lezen wat die over lesb zeggen enz..... met andere woorden ik houd het voor altijd in mijn hart en leef toch als moslima en zal me aan de regels van de islam proberen te houden, ook al zal het blijkbaar moeilijk worden

03-12-2002, 20:06


ik raad je aan die gevoelens te negeren en zo rap mogelijk trouwen.
vergeet niet dat GOD egzegd heeft dat holebi's voor eeuwigheid zullen vertroeven in hel.
probeer zo rap mogelijk te trouwen en kindjes te krijgen.

good luck

03-12-2002, 22:46
T.A.V Tania


a3udu bielahie mina sjitan iradziem

waar heb jij het allemaal over. wat nou onze god en jullie god, er is maar een god en de suggesties die jij uitspreekt slaan helemaal nergens op. Je kunt zo vroom zijn als je wilt maar als je de 5 zuilen van de islam negeert dan zul je nog branden.
En ik zal het je effe proberen uit te leggen in moderne voorbeelden: je moet de koran zien als het perfect en laatste boek, de andere boeken de tora en nog een ikk kan er nu efe niet op komen , waren de voorgangers van de koran, De bijbel is op basis van een van de ouder boeken geschreven, dus door mensen dus heel onbetrouwbaar als je het mij vraagt. Je kunt de Koran zien als een soort windowsXp vergeleken met die andere boeken die dan windows95 of zo zijn. Effe voo de duidelijkheid de vergelijking van de Koran met windows XP is niet helemaal juist want de koran is perfect en in Xp zitten nog fouten maar je snapt hoop ik wat ik bedoel. Dus laat alsublieft het chistelijke geloof erbuiten en probeer alstublieft sugesties over de islaam achterwege te laten.

Lesbos kan ja, maar de consequenties zijn bekend. En mischien heb je nu een tijdje genot mischien wel jaren of mishcien nog langer maar het hiernamaals is voor eeuwig en dan wil je natuurlijk niet met de gebakken peren of ja met je gebakken zelf, zitten[COLOR=orangered]

04-12-2002, 02:54

Citaat:
Origineel gepost door Tania
Gevoelens kun je niet onderdrukken.
Denk je nu echt dat God mensen die heel vroom zijn, maar toevallig hebben ze de ''pech'' dat ze lesbisch/homo zijn gaat straffen? Volgens de Koran gaan alle niet-moslims naar de islamitische hel, denk je nu echt dat Moeder Theresa voor eeuwig geroosterd zal worden in de eeuwige barbeque=hel door Allah, de god van de moslims? Onze God, de God van christenen en Joden is een Rechtvaardige God en Hij is zeker niet Allah, de god van de moslims. Allah is niet de Bijbelse God Jahweh.
volgens mijn laatste gegevens is moeder theresa zoals jullie ze noemen ( voor mij gewoon theresa ik heb maar 1 MOEDER) nooit met een vrouw geweest ze heeft mensen geholpen dus maakt haar dat een goede niet moslim vergeet niet dat de oude testament overeenkomt met de KORAN alleen is jullie nieuwe testament door de hand geschreven door christenen die de PROFEET VZMH niet gevolgd hebben toen de PROFEET VZMH de ISLAM verkondigde. GOD zegt over de niet moslims dat ze zullen gestraft worden maar niet eeuwig. Kwestie van onwetendheid maar holebi's zullen BRANDEN.

04-12-2002, 08:54

Citaat:
Origineel gepost door Tania
Volgens de Koran gaan alle niet-moslims naar de islamitische hel, denk je nu echt dat Moeder Theresa voor eeuwig geroosterd zal worden in de eeuwige barbeque=hel door Allah, de god van de moslims? Onze God, de God van christenen en Joden is een Rechtvaardige God en Hij is zeker niet Allah, de god van de moslims. Allah is niet de Bijbelse God Jahweh.
KIJK EENS WAT JE SCHRIJFT JOH! DOM BIGGETJE TOCH!!!

04-12-2002, 12:53
Ik denk zelf dat homogevoelens of wat dan ook niet echt bestaan het zit gewoon tussen de oren, maar dat denk ik...

06-12-2002, 10:40
sallem

ik denk dat jullie het mooi verkeert begrijpen!!!!!!!!!!!! het is niet zo dat ik die gevoelens heb 'ahodoe billah mina schajtaan iraziem' , het is gewoon een stelling om jullie meningen te weten.

ik zou het nooit willen en ik geloof in allah en bid en lees de koran en volg nu en voor altijd alleen wat god heeft gezegt.

dus jullie reactie's zijn verkeerd!!!!!!!!!!!!!

ik hoop dat jullie deze misverstand herstellen door normale reactie's te geven.

als laatste zou ik willen zeggen over de mensen die die gevoelens wel zouden hebben???-'layster 'wa ina ila allah waina ilajhi rajieoen'dat moet je in je ooren knoopen.
en lees de koran vooral en probeer je zo veel mogelijk aan te houden en vergeten dat je die gevoelens hebt!!!!!!


ewabeslamma

06-12-2002, 16:57
ik leg dit 1 keer uit en dan noooooooooiiiittt meeeeer jah als je MOSLIM BENT DAN KAN HET NIET GEEN ENKELE MOGELIJKHEID DAT JE DAN OOK POT BENT je kan het vergelijken met dat je trouwt met een jood of sjow.... maarjah anayway daaaa daaaa

13-12-2002, 16:58
Ik zou van mijn geloof afstappen. Een geloof dat mijn gevoelens niet respecteert moet ik niet.
Als mijn familie/vrienden mij niet accepteren, zou ik ook men hen breken.
Zal niet makkelijk worden, maar het lijkt me wel het beste. Anders zit je voortdurend met jezelf in de knoop. Je zult het waarschijnlijk geheim moeten houden, omdat je familie het niet zal accepteren. En met je geloof zul je ook problemen krijgen, omdat het volgens de islam haram is. Dan kun je maar beter met alles breken, zodat je jezelf kunt zijn. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dus ik ben blij geen marokkaanse moslima te zijn.

16-12-2002, 09:34



Citaat:
Origineel gepost door tonk
Ik zou van mijn geloof afstappen. Een geloof dat mijn gevoelens niet respecteert moet ik niet.
Als mijn familie/vrienden mij niet accepteren, zou ik ook men hen breken.
Zal niet makkelijk worden, maar het lijkt me wel het beste. Anders zit je voortdurend met jezelf in de knoop. Je zult het waarschijnlijk geheim moeten houden, omdat je familie het niet zal accepteren. En met je geloof zul je ook problemen krijgen, omdat het volgens de islam haram is. Dan kun je maar beter met alles breken, zodat je jezelf kunt zijn. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dus ik ben blij geen marokkaanse moslima te zijn.
Ben jij een lesbie?

16-12-2002, 09:38
TONK IK WIL EVEN ZEGGEN DAT JOU REACTIE HEEL DOM IS HET IS BELACHELIJK WAT JE ZEGT HET KAN NIET!!!!!!!!!!!!!!



16-12-2002, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door zina_maghrebia
Ben jij een lesbie?
Ja, en ik ben heel erg blij om geen Marokkaanse lesbo te zijn. Pffff, dan heb je pas echt een probleem zeg.

Pagina's : [1] 2 3 4