Bekijk volle/desktop versie : Hijaab,Quraan, khol ect... Bedankjes



Pagina's : [1] 2

13-03-2010, 14:42
As Salaam Aleikum Wa Rahmtu Allaahi Wa Baraktuho damessss,

Well zie en aanschouw deze prachtige bedankjes.
De voordelen van deze prachtige bedankjes is dat men er ALTIJD iets aan heeft. Normaal geeft men standaart bedankjes weg die soms jaren in de kast staan en waar niks mee gedaan kan worden. GELDVERSPILLING!!!

Maar als JIJ nu zulke bedankjes mee geeft aan je gasten, Neem bijv de dou3a boekjes en of Quraan boekejes... Iedere letter die men daar uit leest en of van leert daar krijg JIJ hasanaat voor!!! Dat is tog suppppper???

Of de Hijaab als iemand die draagt krijg ook jij daar ontelbaar veel hasanaat voor!!!

Check de website en laat je mening achter wat JIJ hier van vindt???!!!

Gegarendeerd altijd op tijd geleverd met de wil van Allaah...

http://islambedankje.come2me.nl/

xxx
Wasselaam Aleikum wa rahmtu Allaahi wa baaktuho, Fie Amanillaah

TIP; De CD'S Absoluuut een aanrader en je kan zelf plaatje uitkiezen die jij er op wilt en of tekst.

13-03-2010, 15:36


Hoeveel kosten die quranboekjes?

13-03-2010, 15:52
leuk ideeetje!

idee: waarom niet van die sleutelhangers met du3a erop.. en dan verschillende.. kan je m altijd bij je dragen.. of hoort dat niet?

13-03-2010, 18:18

Citaat door JustMyself:
Hoeveel kosten die quranboekjes?



Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet ik doe gewoon reclame maken voor ze omdat ik daar ook besteld heb. Maar ze is NIET duur ik heb ook bij haar besteld. Misschien als je via haar contact formulier reageert kan ze insja ALlaha op jou vraag antwoord geven.

xxx

13-03-2010, 18:20


[QUOTE=Amaltje020;79651597]leuk ideeetje!

idee: waarom niet van die sleutelhangers met du3a erop.. en dan verschillende.. kan je m altijd bij je dragen.. of hoort dat niet?[/QUOTE

Wallaahu3lem, eerlijk gezegd weet ik dat niet of dat wel toegestaan is gezien sleutel hanger over al mee gedragen wordt. Nogmaals wallaahu3lem maar wel leuk ideetje eerlijk gezegd

13-03-2010, 19:09
@Tariqul_Djennah

Salaam meid, ik heb je website bekeken en ziet er heel mooi uit allemaal.
Ik zie ook tegenwoordig vaak op bruiloften dat ze dat uitdelen.
maar veel weten niet dat het eigelijk niet toegestaan is!

Ook vind ik dat je dat moet meegeven aan de klanten die een bestelling bij jou doen.
Als je een bruiloft geeft waar muziek aanwezig is mogen de koran boekjes(Quraan) niet in een mand in de zaal liggen.
Ook als je het uitdeelt weet jij niet wie L3doe heeft en het mag aannemen en wie niet.

Het is een prachtige bedankje die natuurlijk niemand weg zou gooien zoals de meeste bedankjes waar je de snoepjes uit eet en in de prullenbak gooit.
En vandaar dat vele bruidsparen hiervoor kiezen.
Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt maar moest het effe kwijt.

Veel liefs

13-03-2010, 22:42

Citaat door Pareltjee_:
@Tariqul_Djennah

Salaam meid, ik heb je website bekeken en ziet er heel mooi uit allemaal.
Ik zie ook tegenwoordig vaak op bruiloften dat ze dat uitdelen.
maar veel weten niet dat het eigelijk niet toegestaan is!

Ook vind ik dat je dat moet meegeven aan de klanten die een bestelling bij jou doen.
Als je een bruiloft geeft waar muziek aanwezig is mogen de koran boekjes(Quraan) niet in een mand in de zaal liggen.
Ook als je het uitdeelt weet jij niet wie L3doe heeft en het mag aannemen en wie niet.

Het is een prachtige bedankje die natuurlijk niemand weg zou gooien zoals de meeste bedankjes waar je de snoepjes uit eet en in de prullenbak gooit.
En vandaar dat vele bruidsparen hiervoor kiezen.
Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt maar moest het effe kwijt.

Veel liefs



Waarom zou dat niet zijn toegestaan dan? Het is toch veel beter om af te sluiten met een bedankje in de vorm van een gedenking aan het geloof dan iets als een afbeelding?

13-03-2010, 22:47

Citaat door Ibtissam19_:
Waarom zou dat niet zijn toegestaan dan? Het is toch veel beter om af te sluiten met een bedankje in de vorm van een gedenking aan het geloof dan iets als een afbeelding?


Dat klopt meid maar lees goed
Jij geeft een Quraan boekje.
Hoe weet jij of die gene Lodoe3 heeft? (zich gereinigt heeft om te bidden)
Eerder mag zij/hij de Quraan niet aanraken!
De boekjes worden vaak in een mand in de zaal gelegd terwijl er muziek (chaabi,regedda) word gedraait..

Ik vind dat de persoon die dit verkoopt wel moet zeggen!
Vele mensen weten het namelijk niet. Zo heb ik dit eerder meegemaakt op een bruiloft en die wisten het ook niet.

13-03-2010, 22:57

Citaat door Pareltjee_:
@Tariqul_Djennah

Salaam meid, ik heb je website bekeken en ziet er heel mooi uit allemaal.
Ik zie ook tegenwoordig vaak op bruiloften dat ze dat uitdelen.
maar veel weten niet dat het eigelijk niet toegestaan is!

Ook vind ik dat je dat moet meegeven aan de klanten die een bestelling bij jou doen.
Als je een bruiloft geeft waar muziek aanwezig is mogen de koran boekjes(Quraan) niet in een mand in de zaal liggen.
Ook als je het uitdeelt weet jij niet wie L3doe heeft en het mag aannemen en wie niet.

Het is een prachtige bedankje die natuurlijk niemand weg zou gooien zoals de meeste bedankjes waar je de snoepjes uit eet en in de prullenbak gooit.
En vandaar dat vele bruidsparen hiervoor kiezen.
Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt maar moest het effe kwijt.

Veel liefs



Aleikum as salaam wa rahmtu Allaahi Wa Baraktuho,

Ik voel me zeker niet aangevallen Alhamdoulillaah! En ik begrijp jou punt wel ergens maar ik ben het er niet mee eens. En waarom niet? Omdat jij ongetwijfeld wel thuis een Quraan hebt liggen. En ik denk ook dat er misschien ( Wallaahu3lem natuurlijk ) muziek gedraait wordt. Dan zou je kunnen zeggen ieder mens die thuis muziek draait kan geen Quraan in huis nemen. Dat is natuurlijk niet corect. Als iemand een zonde begaat moeten we niet denken " hmmm nu bega ik toch een zonde dus kan ik niets meer goeds doen of laat ik nog maar een zonde begaan" . Wij moeten juist ookal begaan we een zonde iets goeds proberen te doen berouw tonen ect. Dus ik ben van mening dat het juist wel kan. Doen ze tenminste ietsss goeds op hun bruiloft. Zit er tenminste ergens baraqa van ALlaah in.

Maar goed dat is natuurlijk niet het eenigste wat men bied. Je zou ook kunnen kiezen voor een hijaab bedankje bijv als je liever niet een Quraan wilt geven of dou3a boekje.

Ohw ja lieverd, ik ben niet eigenaar hier van. Ik heb bij hun ook besteld wel ken ik de eigenaar.

Ik hoop niet dat ik jou aangeval of so, das ook niet mijn bedoelling

13-03-2010, 22:59

Citaat door Pareltjee_:

Dat klopt meid maar lees goed
Jij geeft een Quraan boekje.
Hoe weet jij of die gene Lodoe3 heeft? (zich gereinigt heeft om te bidden)
Eerder mag zij/hij de Quraan niet aanraken!
De boekjes worden vaak in een mand in de zaal gelegd terwijl er muziek (chaabi,regedda) word gedraait..

Ik vind dat de persoon die dit verkoopt wel moet zeggen!
Vele mensen weten het namelijk niet. Zo heb ik dit eerder meegemaakt op een bruiloft en die wisten het ook niet.


Salamoe3alijkoem zusters,

Ik begrijp dat er een misverstand is over het verkopen van koranboekjes als bedankje.

De koranboekjes worden verkocht aan moslims en elke moslim weet de waarde van de koran, en is hierin zelf verantwoordelijk.
Anders zou de koran helemaal nooit verkocht worden, de verkoper van de koran vraagt ook niet aan iedereen of hij/zij wel el wudu heeft.

Ook zitten de koranboekjes in een leren omhulsel en daar binnen in zit de koran pas, de geleerden hebben het toegestaan om het vervoeren van de koraan zelfs als men geen wudu heeft als er maar geen direct contact is.
Wij hebben dit na gevraagd voordat wij besloten hebben dit te verkopen.

Ook wordt er vaak de link gelegd met eventuele muziek op de bruiloft en de koranboekjes. Ook hierin berust de verantwoording van de mensen zelf, het zou toch raar zijn als een verkoper van een product verantwoordelijk is voor wat er allemaal op een bruiloft gebeurt.

Insha Allah is het misverstand hierover nu verduidelijkt.

Djazak Allahoe gairan voor de leuke topic TS

Salamoe3alijkoem
Islambedankje

13-03-2010, 23:15

Citaat door islambedankje:
Salamoe3alijkoem zusters,

Ik begrijp dat er een misverstand is over het verkopen van koranboekjes als bedankje.

De koranboekjes worden verkocht aan moslims en elke moslim weet de waarde van de koran, en is hierin zelf verantwoordelijk.
Anders zou de koran helemaal nooit verkocht worden, de verkoper van de koran vraagt ook niet aan iedereen of hij/zij wel el wudu heeft.

Ook zitten de koranboekjes in een leren omhulsel en daar binnen in zit de koran pas, de geleerden hebben het toegestaan om het vervoeren van de koraan zelfs als men geen wudu heeft als er maar geen direct contact is.
Wij hebben dit na gevraagd voordat wij besloten hebben dit te verkopen.

Ook wordt er vaak de link gelegd met eventuele muziek op de bruiloft en de koranboekjes. Ook hierin berust de verantwoording van de mensen zelf, het zou toch raar zijn als een verkoper van een product verantwoordelijk is voor wat er allemaal op een bruiloft gebeurt. Insha Allah is het misverstand hierover nu verduidelijkt.

Djazak Allahoe gairan voor de leuke topic TS

Salamoe3alijkoem
Islambedankje


Salaam zuster,

Het geen wat ik vetgedrukt heb, ben het niet met u eens.
Je bent inderdaad verantwoordelijk voor het gene wat je verkoopt.
En als jij dan als atvies geeft om het niet in een zaal te doen waar muziek word gedraait is voor hun alleen maar goed meegenomen!
Vele mensen weten dit namelijk niet en als jij dit dan niet vermeld uit gedachte dat je anders een klant mis loopt ben je niet eerlijk vind ik!.
Het is alleen een tip voor de klant als zij/hij er daarna niks mee doen is het op hun geweten heb jij de klanten iedegeval geinformeert.
Jij verkoopt het en dus ben jij verantwoordelijk ervoor dat je het met een goed gevoel verkoopt & als jij dan die tip geeft weet je iedegeval dat je het gezegt hebt.

Zo denk ik erover.

13-03-2010, 23:15

Citaat door islambedankje:
Salamoe3alijkoem zusters,

Ik begrijp dat er een misverstand is over het verkopen van koranboekjes als bedankje.

De koranboekjes worden verkocht aan moslims en elke moslim weet de waarde van de koran, en is hierin zelf verantwoordelijk.
Anders zou de koran helemaal nooit verkocht worden, de verkoper van de koran vraagt ook niet aan iedereen of hij/zij wel el wudu heeft.

Ook zitten de koranboekjes in een leren omhulsel en daar binnen in zit de koran pas, de geleerden hebben het toegestaan om het vervoeren van de koraan zelfs als men geen wudu heeft als er maar geen direct contact is.
Wij hebben dit na gevraagd voordat wij besloten hebben dit te verkopen.

Ook wordt er vaak de link gelegd met eventuele muziek op de bruiloft en de koranboekjes. Ook hierin berust de verantwoording van de mensen zelf, het zou toch raar zijn als een verkoper van een product verantwoordelijk is voor wat er allemaal op een bruiloft gebeurt.

Insha Allah is het misverstand hierover nu verduidelijkt.

Djazak Allahoe gairan voor de leuke topic TS

Salamoe3alijkoem
Islambedankje



Wa iyaaki

13-03-2010, 23:54



Citaat door Pareltjee_:
Salaam zuster,

Het geen wat ik vetgedrukt heb, ben het niet met u eens.
Je bent inderdaad verantwoordelijk voor het gene wat je verkoopt.
En als jij dan als atvies geeft om het niet in een zaal te doen waar muziek word gedraait is voor hun alleen maar goed meegenomen!
Vele mensen weten dit namelijk niet en als jij dit dan niet vermeld uit gedachte dat je anders een klant mis loopt ben je niet eerlijk vind ik!.
Het is alleen een tip voor de klant als zij/hij er daarna niks mee doen is het op hun geweten heb jij de klanten iedegeval geinformeert.
Jij verkoopt het en dus ben jij verantwoordelijk ervoor dat je het met een goed gevoel verkoopt & als jij dan die tip geeft weet je iedegeval dat je het gezegt hebt.

Zo denk ik erover.



Wij geven inderdaad adviezen mee hoe er met de koran moet worden omgegaan, dit is altijd goed om te doen natuurlijk .
Maar ik geef ook het advies mee omtrent muziek, dat men dit beter moet laten, omdat het niet toegestaan is.
Vaak heb ik een aantal stencels die ik mee geef over allerlei onderwerpen, zowel over de koran, muziek maar ook bijv de soenna die men kan volgen als pasgetrouwd stel zoals het bidden van 2 rakaat voor de huwlijksnacht enz enz.
Ik vindt het gewoon een raar idee om koran boekjes te moeten laten omdat men muziek op een bruiloft wil.
Laten we het omdraaien, geen muziek maar wel koranboekjes

Moge Allah mij vergeven indien ik iets verkeerds heb gezegd.

Liefs,
Van je zuster in islam

13-03-2010, 23:58

Citaat door islambedankje:
Wij geven inderdaad adviezen mee hoe er met de koran moet worden omgegaan, dit is altijd goed om te doen natuurlijk .
Maar ik geef ook het advies mee omtrent muziek, dat men dit beter moet laten, omdat het niet toegestaan is.
Vaak heb ik een aantal stencels die ik mee geef over allerlei onderwerpen, zowel over de koran, muziek maar ook bijv de soenna die men kan volgen als pasgetrouwd stel zoals het bidden van 2 rakaat voor de huwlijksnacht enz enz.
Ik vindt het gewoon een raar idee om koran boekjes te moeten laten omdat men muziek op een bruiloft wil.
Laten we het omdraaien, geen muziek maar wel koranboekjes

Moge Allah mij vergeven indien ik iets verkeerds heb gezegd.

Liefs,
Van je zuster in islam


Super dat je dat doet zuster echt ...
Liefs


13-03-2010, 23:58

Citaat door Pareltjee_:
Salaam lieve zuster,
ik voel me zeker niet aangevallen.
Maar je zegt doen ze tenminste iets goeds op hun bruiloft door de koran in de zaal te leggen.
Je weet dat het haram is om koran in een zaal te leggen waar muziek word gedraait, en tog doe je het. Daar zit geen baraqa in. Als je het onbewust doet zou het nog zo kunnen zijn. Maar als je het doet met de intentie dan doe ik tenminste iets goeds die dag! Kan je zelf tog ook bedenken.


Mag ik vragen hoe jij der bij komt dat het Haraam is op Quraan bedankjes in een zaal te hebben waar muziek gedraait wordt? Want naar mij weten is muziek OVERALLL haraam hetzei thuis hetzei zaal hetzei auto ga zo maar door.

Dus dan komen we weer terug bij wat ik net aan gaf, dat betekend dat een ieder die thuis muziek draait geen quraan in huis mag hebben

Ik ben het er trouwens wel mee eens als je zegt. Stel iemand besteld dat dat je dan bijv advies geeft van " weet je trouwens dat muziek niet toegestaan is" en bewijs daar van geven ect... Dat kan idd een persoon op anderen gedachten brengen. Dus advies geven aan je klanten is altijd goed.

Nee, aanvallen doen we niet insja ALlaah. Het is juist goed als we hier goed over praten en samen tot een oplossing kunnen komen. Ik vind juist leuk om jou mening te horen kijken hoe jij er over denkt ect...

Pagina's : [1] 2