Bekijk volle/desktop versie : waaraan erger je als je in marokko bent??



Pagina's : [1] 2 3

03-12-2002, 11:49
waar erger je aan.
= de beddelaars
=de altijd maar starende ogen
=de zoveelste aanzoek op een dag
=de hobbelige wegen
=de hitte
=de gasten die elke dag op bezoek komen
=de zoveelste trouwfeest
=de konstante getoeter
=de taal die je niet (meer) begrijpt
=of wat anders



03-12-2002, 11:51


aan dat contineu gepssst pssssstttt.......net als of je een of ander kat bent!!

03-12-2002, 11:56
nou in iedegeval kan ik dat niet zeggen als iemand
pssssssssst bij mij doet zou ik het leuk vinden omdat ik een boy ben
snapie??

03-12-2002, 11:57
die franse touristen die de hele tijd denken dat ze alles zijn

03-12-2002, 12:01


of die meiden die op je vader of broers/broertjes azen....ahhhh echt unbelievebellllll!!!!!

03-12-2002, 12:02
haha die is grapig nou zal ik je wat zeggen..
die fransen zijn minder dan vliegen vergelijke met ons
in iedergeval ik mag ze niet maar wel marokaannen uit belgie
die vind ik nog meevallen

03-12-2002, 12:18
hihihihi
wat ik erg vindt als die maloten
om je hand vragen en je zegt nee ik wil niet en dan het lef hebben om te
zeggen dat ik niks in te brengen heb so van
je moet je moet je moet
als je vader het wil

en slijmen wat ze bij pa doen niet normaal meer

tfoee gla selga

03-12-2002, 12:32
zou je dat doen als ik het was ???

03-12-2002, 13:01
Er komen wel eens vaker van die gasten om je hand vragen, maar wat mij verbaasde is dat ze het jaar daarop gewoon nog een keer komen vragen. Net of je zehma van gedachten bent verandert, ze vatten een "nee" op als: "het meisje dat u nu om haar hand heeft gevraagd wil nu niet, ga weg en probeer het volgend jaar nog eens...tuuut tuut tuuut".

En dan niet te spreken over de jongens/mannen die je aanspreken , of je nou met een djelleba loopt of met normale kleding, je krijgt toch je portie opmerking per dag. Want stel je eens voor dat je langs loopt en dat een jongen eens niets zegt of niet pssst roept of in sommige trieste gevallen je achtervolgt.... volgens mij zit dat gewoon in hun genen.

Maar ja, ik heb ook wel veel optimistische dingen over marokko te melden en die maken alles weer goed

03-12-2002, 13:09
Ik hou van marokko ik hou van zn bedelaars maar het meest hou ik van kenitra.
Maar ff serieus ik erger me aan de fransen ik sluit me aan bij miss casablanca.
En miss casablanca is de tofste meid op aarde komt door haar bloed.

03-12-2002, 13:11
-shel fe sa3a a chtie (terwijl ze zelf een horloge aan hebben die zogezegd niet gaat)
-alla slamma djallek twahchnalek (je kent die gasten niet eens )
-comentaar op je kleding vb :had je niet genoeg geld voor een langere rok en is ie gans versleten ook (als je een driekwarts rok aanhebt van jeans die afgebleekt is )
-dat je moet vechten eer je in de taxi zit, ik zit in de taxi en mijn zusje niet omdat ene haar geduwd heeft en hij komt dan naast me (stap ik gewoon terug uit van de stank )
-als je uitgaat bieden ze je alcohol aan en zijn ze verbaasd als je neen zegt je bent toch van europa zeggen ze dan drink je het dan niet daar?(neen ik zuip het)
-en dan die wijven die schrik hebben dat we hun hunne vriendjes gaan afpakken als hij even naar me lacht (die van het buitenland zijn knapper en leuker maar wat weten zij ervan)
-hekmoe all3ia bech ne dhenlek crema fe tahrek (alsof ik ging liggen zonnen zonder me in te smeren en hem aan mijn lijf laten komen )


blablablablablablablablabla kan een hele lijst maken houdt gewoon niet op

03-12-2002, 14:22
ALS IK IN MAROKKO BEN ERGER IK ME ZO ERG AAN AL DIE HONDEN DIE ACHTER JE AAN LOPEN , OOK AL NEGEER JE ZE ZE BLIJVEN MAAR KOMEN, EN AL DIE MENSEN DIE IEDERE WEEK WEL VOOR JE DEUR STAAN OM JE HAND TE KOMEN VRAGEN , TERWIJL ZE MAAR OP 1 DING UIT ZIJN JE PAPIEREN, EN IK ERGER ME OOK AAN DE BEDELAARS, IK BEGRIJP HET AAN DE ENE KANT WEL ,WAAROM ZE HET DOEN. MAAR TOCH LANGZAMERHAND WORDT HET BEST WEL IRRITANT.
DIT WAS MIJN MENING.

03-12-2002, 14:43


ik BEDOEL DIE BOEREN DIE DIE OM JE HAND KOMEN VRAGEN
EN DENKEN DAT ZE JOUW TOESTEMING NIET NODIG HEBBEN ALLEEN DIE VAN JE OUDERS EEN VOORBEELD IK WAS IN MAROKKO ALLEEN THUIS KWAM MIJN TANTE OP BEZOEK EN VERTELDE ME DAT ZE ME VOOR HAAR SCHEVE ZOON KWAM VRAGEN IK NOG HEEL BELEEFD VRIENDELIJK ZEGGEN DAT IK TE JONG BEN EN NOG OP SCHOOL ZIT EN DAT IK IEMAND ANDERS AL HEB (WAS DAT MAAR WAAR) WAT DOET ZIJ KIJKT MIJN HEEL VIES AAN EN ZEGT ET ZOZIE BIH OU ALLA KBIR (JE ZULT MET HEM TROUWEN EN ALLAH IS GROOT ) EN VERVOLGENS ZEGT ZE TEGEN ME DAT IK DE SCHOENEN VAN HAAR ZOON VOOR HEM MOET UITDOEN

IWA WORDT JE DAN NIET GEK

03-12-2002, 15:09
ik erger me aan die mocro's die je overal in het frans aanspreken...bij de macie, in de super enzovoort. Ik zeg dan altijd hdar elharbieja, yek hnaja fel maghreb. dat irriteert me mateloos

03-12-2002, 16:23
-ik irriteer me aan de franse mocro's die denken dat heel de wereld aan hun voeten ligt,terwijl ze geen stuiver inmiddels euro's waard zijn
-ik irriteer me aan de de marokkanen die denken dat iedereen uit elgariez frans spreek.
-ik irriteer me aan de vrouwen die je vreemd aan kijken en tijdens het kijken je het gevoel geven dat ze over je praten(zeniat)
-en natuurlijk niet te vergeten de mensen die met suiker komen aankakken en om je hand vragen (net of ik ja zou zeggen)maar ze blijven het proberen,wanneer leren ze het toch??hmmzz

Pagina's : [1] 2 3