Bekijk volle/desktop versie : Help!!! Mensen die in omgeving Amstelveen wonen??



12-03-2010, 15:30
Hallo,

Ik moet morgen in Amstelveen zijn straat: Maalderij , alleen op ov9292.nl kan hij het reisadvies niet geven.
Moet bij de albert heijn vestiging zijn.

Wie o wie kan me helpen hoe ik daar kom en welke halt ik moet uitstappen.

Alvast erg bedankt.

12-03-2010, 15:33



Citaat door yasqueen:
Hallo,

Ik moet morgen in Amstelveen zijn straat: Maalderij , alleen op ov9292.nl kan hij het reisadvies niet geven.
Moet bij de albert heijn vestiging zijn.

Wie o wie kan me helpen hoe ik daar kom en welke halt ik moet uitstappen.

Alvast erg bedankt.



Bus 170 of 172 en dan uitstappen bij die politieburo. Halte bovenkerkerweg.

Telegraaf laat je aan je linkerhand dan alsmaar rechtdoor, dan zie je het vanzelf...kan niet missen.

12-03-2010, 15:37

Citaat door 25Lady:
Bus 170 of 172 en dan uitstappen bij die politieburo.


Deze komt precies daar? En weet je ook hoe die halte toevallig heet?
En hoeveel zones is daT?

Bedankt voor je antwoord meid

12-03-2010, 15:38

Citaat door yasqueen:
Deze komt precies daar? En weet je ook hoe die halte toevallig heet?
En hoeveel zones is daT?

Bedankt voor je antwoord meid



Waar stap je op?

12-03-2010, 15:43



Citaat door 25Lady:
Waar stap je op?


centraal station

12-03-2010, 15:48

Citaat door yasqueen:
centraal station



Dik 4 zones. En dan kun je beter de 172 nemen, de 170 legt een toeristische route af.

12-03-2010, 15:53

Citaat door 25Lady:
Dik 4 zones. En dan kun je beter de 172 nemen, de 170 legt een toeristische route af.


En weet je dan ook welke halte ik moet uitstappen en wat de reistijd ongeveer is?

En komt tram 5 daar niet?

12-03-2010, 16:00

Citaat door yasqueen:
En weet je dan ook welke halte ik moet uitstappen en wat de reistijd ongeveer is?

En komt tram 5 daar niet?



Neej daar komen helemaal geen trams, alleen bussen van connextion, taxi of je eigen auto.

Halte Bovenkerkerweg. Zeg gewoon tegen die buschauffeur wilt u de halte van politiebureau aan de Zetterij naast de Bovenkerkerweg omroepen. Volgens mij uit men hoofd is het halte Spinnerij, weet niet zeker.

Wat de reistyd betreft, kun je beter op OV.nl checken. Weet je gelijk ook hoe laat je bus gaat, als je mist zul je lang moeten wachten op de volgende, dat kan ik je wel zeggen.

Wat is daar dan morgen??

12-03-2010, 16:11

Citaat door 25Lady:
Neej daar komen helemaal geen trams, alleen bussen van connextion, taxi of je eigen auto.

Halte Bovenkerkerweg. Zeg gewoon tegen die buschauffeur wilt u de halte van politiebureau aan de Zetterij naast de Bovenkerkerweg omroepen. Volgens mij uit men hoofd is het halte Spinnerij, weet niet zeker.

Wat de reistyd betreft, kun je beter op OV.nl checken. Weet je gelijk ook hoe laat je bus gaat, als je mist zul je lang moeten wachten op de volgende, dat kan ik je wel zeggen.

Wat is daar dan morgen??


Ok dank je wel.
Ik ga dan op ov.nl kijken hoelaat de bus vertrekt.

Teampleiders opleiding en die wordt dan in dat filiaal gehouden.

Je bent een schat

12-03-2010, 16:22

Citaat door yasqueen:
Ok dank je wel.
Ik ga dan op ov.nl kijken hoelaat de bus vertrekt.

Teampleiders opleiding en die wordt dan in dat filiaal gehouden.

Je bent een schat



Graag gedaan meis.

En succ6 morgen.

12-03-2010, 19:45

Citaat door 25Lady:
Neej daar komen helemaal geen trams, alleen bussen van connextion, taxi of je eigen auto.

Halte Bovenkerkerweg. Zeg gewoon tegen die buschauffeur wilt u de halte van politiebureau aan de Zetterij naast de Bovenkerkerweg omroepen. Volgens mij uit men hoofd is het halte Spinnerij, weet niet zeker.

Wat de reistyd betreft, kun je beter op OV.nl checken. Weet je gelijk ook hoe laat je bus gaat, als je mist zul je lang moeten wachten op de volgende, dat kan ik je wel zeggen.

Wat is daar dan morgen??



Haha die buschauffeur zal wel denken. Ja, dit Marokkaantje moet zeker naar het politiebureau.

13-03-2010, 19:56

Citaat door Vlampje:
Haha die buschauffeur zal wel denken. Ja, dit Marokkaantje moet zeker naar het politiebureau.



Neej buschauffeur zal eerder denken dat ze naar het ROC college moet wat daarachter zit

Kdenk dat ie eerder zal denken hey het is weekend, scholen zijn gesloten

14-03-2010, 15:00


Ik heb bus 172 genomen, en ik vroeg de buschauffeur of hij maalderij kende en zei jah dat moet je bij bovenkerkerweg uitstappen, (zoals jij dus zei) en hij zei links heb je dan het politiebureau en recht Albert Heijn toen zei ik daar moet ik zijn. En het grappige van alles ik heb daar gewoon 6 jaar geleden op school gezeten, en vroeger was dat toen de c1000 en kocht daar mijn eten haha.

Nogmaals bedankt.

14-03-2010, 20:23

Citaat door yasqueen:
Ik heb bus 172 genomen, en ik vroeg de buschauffeur of hij maalderij kende en zei jah dat moet je bij bovenkerkerweg uitstappen, (zoals jij dus zei) en hij zei links heb je dan het politiebureau en recht Albert Heijn toen zei ik daar moet ik zijn. En het grappige van alles ik heb daar gewoon 6 jaar geleden op school gezeten, en vroeger was dat toen de c1000 en kocht daar mijn eten haha.

Nogmaals bedankt.



Klopt voorheen was het de C1000 die daar zat. Sinds een klein jaartje geleden is het een Appie Heijn geworden.

Er zit ook een karwei en een praxis. En een chocolade fabriek wat velen niet weten.

Graag gedaan meis.