Bekijk volle/desktop versie : Naief of niet?



Pagina's : [1] 2 3

11-03-2010, 15:22
Vrouwen die hun mannen alles maar ook alles vertellen, over hun famillie, over hun vriendinnen, over hun zussen, over hun verleden, en zelfs dingen die een vriendin hen in vertrouwen verteld. Een vriendin van mij verteld haar man alles. ZELFS iets dat ik haar in vertrouwen had verteld en had haar duidelijk gezegd dat ze het niet moest vertellen. Ze heeft dat verteld tegen haar man en haar man heeft dat weer doorverteld aan iemand anders en uiteindelijk is het tot bij mij terug gekomen. Ik vind haar echt naief. Weet je nog wat het ergste van al is; haar man verteld haar niets maar ook niets. Hij zegt tegen mijn man dat het alleen in zijn voordeel is dat ze hem alles verteld moesten er ooit problemen zijn.


Ik vind deze vrouwen de domste vrouwen dat er zijn

11-03-2010, 15:23


Geheimen hebben voor je partner hebben is zeker wel goed

11-03-2010, 15:24
Het is DOM, ik ben zo'n een domme dame. Echt een ben ik!

11-03-2010, 15:25

Citaat door Bitchy:
Geheimen hebben voor je partner hebben is zeker wel goed


Dit staat los van geheimen hebben voor elkaar, dit betreft een ander wat hem gewoon niet aangaat.

11-03-2010, 15:26



Citaat door Rajja:
Vrouwen die hun mannen alles maar ook alles vertellen, over hun famillie, over hun vriendinnen, over hun zussen, over hun verleden, en zelfs dingen die een vriendin hen in vertrouwen verteld. Een vriendin van mij verteld haar man alles. ZELFS iets dat ik haar in vertrouwen had verteld en had haar duidelijk gezegd dat ze het niet moest vertellen. Ze heeft dat verteld tegen haar man en haar man heeft dat weer doorverteld aan iemand anders en uiteindelijk is het tot bij mij terug gekomen. Ik vind haar echt naief. Weet je nog wat het ergste van al is; haar man verteld haar niets maar ook niets.[/SIZE] Hij zegt tegen mijn man dat het alleen in zijn voordeel is dat ze hem alles verteld moesten er ooit problemen zijn.

Ik vind deze vrouwen de domste vrouwen dat er zijn


[SIZE="2"]Omdat hij dus weet dat zijn vrouw een flapuit is!
Wel dom van haar en gemeen ook dat zij alles aan hem doopaast....

11-03-2010, 15:29

Citaat door ImeneBella:
Omdat hij dus weet dat zijn vrouw een flapuit is!
Wel dom van haar en gemeen ook dat zij alles aan hem doopaast....



Volgens mij zijn dat vrouwen die op die manier willen laten zien aan hun man van ik ben te vertrouwen en ik ben braaf tov die en die. Ken ook een aantal gevallen. En 1 ervan is mijn schoonzus. Ik had haar ook eens ooit iets verteld maar het was iets heel belachelijk en ik zei tegen haar houdt dat voor je eigen. En ze zweerde mij dat ze dat ging doen. Uiteindelijk is ze het gaan vertellen aan mijn broer. En mijn broer is me dat komen zeggen en zei me dat ik haar nooit iets moet vertellen want dat ze alles door verteld.

11-03-2010, 15:33

Citaat door Rajja:
Vrouwen die hun mannen alles maar ook alles vertellen, over hun famillie, over hun vriendinnen, over hun zussen, over hun verleden, en zelfs dingen die een vriendin hen in vertrouwen verteld. Een vriendin van mij verteld haar man alles. ZELFS iets dat ik haar in vertrouwen had verteld en had haar duidelijk gezegd dat ze het niet moest vertellen. Ze heeft dat verteld tegen haar man en haar man heeft dat weer doorverteld aan iemand anders en uiteindelijk is het tot bij mij terug gekomen. Ik vind haar echt naief. Weet je nog wat het ergste van al is; haar man verteld haar niets maar ook niets. Hij zegt tegen mijn man dat het alleen in zijn voordeel is dat ze hem alles verteld moesten er ooit problemen zijn.


Ik vind deze vrouwen de domste vrouwen dat er zijn


waar heb je jezelf gelaten? Jij bent toch ook iets over jouw schoonzus tegen jouw broer gaan klikken. Ben jij dan ook naief of een ruziestoker?

11-03-2010, 15:33

Citaat:
Hij zegt tegen mijn man dat het alleen in zijn voordeel is dat ze hem alles verteld moesten er ooit problemen zijn.

Dit is typisch een Marokkaans huwelijk waarin de man slimmer wilt zijn als de vrouw op basis van haar grote mond.
Kinderachtig.

Dingen die ik met een ander bespreek waar hij niet bij is gaat hem ook niks aan, hij hoeft dat soort gesprekken ook niet te weten.

11-03-2010, 15:36

Citaat door pride_bride:
waar heb je jezelf gelaten? Jij bent toch ook iets over jouw schoonzus tegen jouw broer gaan klikken. Ben jij dan ook naief of een ruziestoker?




Ik heb haar niet geklikt. Ik heb er niets over gezegd en heb dat voor mijn eigen gehouden. Ik heb toen ook duidelijk gezegd in die topic dat ik het niet ging zeggen.

11-03-2010, 15:38

Citaat door pride_bride:
waar heb je jezelf gelaten? Jij bent toch ook iets over jouw schoonzus tegen jouw broer gaan klikken. Ben jij dan ook naief of een ruziestoker?




Voor je iets zegt moet je eerst vragen of ik dat heb gezegd of niet. In de plaats me te beschuldigen van iets dat ik niet heb gezegd. Ik had de topic geopend om meningen te horen van de dames hier en ik heb toen duidelijk gezegd voor ik de topic had verwijderd dat ik het niet ging zeggen

11-03-2010, 15:42

Citaat door Saly85:
Volgens mij zijn dat vrouwen die op die manier willen laten zien aan hun man van ik ben te vertrouwen en ik ben braaf tov die en die. Ken ook een aantal gevallen. En 1 ervan is mijn schoonzus. Ik had haar ook eens ooit iets verteld maar het was iets heel belachelijk en ik zei tegen haar houdt dat voor je eigen. En ze zweerde mij dat ze dat ging doen. Uiteindelijk is ze het gaan vertellen aan mijn broer. En mijn broer is me dat komen zeggen en zei me dat ik haar nooit iets moet vertellen want dat ze alles door verteld.


Dat zijn van die soort vrouwen die, nadat ze zijn getrouwd, iedereen de rug hebben gekeerd en alleen maar voor hun man leven. En zij denken dat als ze alles aan hun man vertellen, dat hun man weer gaat denken; 'Goh, ik heb een ideale vrouw, ze vertelt mij alles, wat hou ik toch van haar'. Terwijl hij haar eigenlijk alleen maar uitlacht en de vrouw dus helemaal niet vertrouwt en zelf niks aan haar verteld.

Heb echt medelijden met zulke vrouwtjes.

11-03-2010, 15:45
Het is ook zeer dom je man dingen te vertellen die hem niet aangaan.
Dit heeft niets te maken met geheimen voor je man hebben.


Voorbeeld
Je vriendin verteld je dat haar man de laatste tijd geen zin heeft in sex.
Jij tegen je man, he by the Farid, weet je de man van Naima heeft de laatste tijd geen zin in sex dat vertelde ze laatst.

En ja er zijn zat van dit soort domme vrouwen.

11-03-2010, 15:52



Citaat door Rajja:
Vrouwen die hun mannen alles maar ook alles vertellen, over hun famillie, over hun vriendinnen, over hun zussen, over hun verleden, en zelfs dingen die een vriendin hen in vertrouwen verteld. Een vriendin van mij verteld haar man alles. ZELFS iets dat ik haar in vertrouwen had verteld en had haar duidelijk gezegd dat ze het niet moest vertellen. Ze heeft dat verteld tegen haar man en haar man heeft dat weer doorverteld aan iemand anders en uiteindelijk is het tot bij mij terug gekomen. Ik vind haar echt naief. Weet je nog wat het ergste van al is; haar man verteld haar niets maar ook niets. Hij zegt tegen mijn man dat het alleen in zijn voordeel is dat ze hem alles verteld moesten er ooit problemen zijn.


Ik vind deze vrouwen de domste vrouwen dat er zijn



Dat zijn vrouwen die hun mannen op die manier voor hen proberen te winnen terwijl ze niet weten dat ze hun eigen graf aan het graven zijn.

11-03-2010, 16:03

Citaat door Kamilia96:
Dat zijn vrouwen die hun mannen op die manier voor hen proberen te winnen terwijl ze niet weten dat ze hun eigen graf aan het graven zijn.



11-03-2010, 16:16

Citaat door soelfa:
Het is ook zeer dom je man dingen te vertellen die hem niet aangaan.
Dit heeft niets te maken met geheimen voor je man hebben.


Voorbeeld
Je vriendin verteld je dat haar man de laatste tijd geen zin heeft in sex.
Jij tegen je man, he by the Farid, weet je de man van Naima heeft de laatste tijd geen zin in sex dat vertelde ze laatst.

En ja er zijn zat van dit soort domme vrouwen.




Pagina's : [1] 2 3