Bekijk volle/desktop versie : ∆ Illuminati.



11-03-2010, 11:59

Citaat door Krusher:
Geloof je dat het bestaat? En wat weet je erover.

- Voor de gene die niet weten wat het inhoud, raad ik aan om deze topic te laten voor wat het is.


tuuuurlijk geloof ik het...illuminatie wachten en makken alles klaar voor de dajjal..en ALLAH swt heeft ons gewaarschuwd dat de dajjal gaat komen.
jullie moeten egt kijken phase 3, the arrivals en the signs..en daarnaast jullie moeten lezen de tohra, bijbel en coran..en dan ga je zien dat klopt hellemaal.

11-03-2010, 12:01



Citaat door Krusher:
@ Lomya.

Obama ook hè.


Allemaal niet alleen obama.

11-03-2010, 12:04

Citaat door lomya:
Allemaal niet alleen obama.


klopt..nu de groep van Lil wayne in bezoek naar een illuminatie gebouw

http://vodpod.com/watch/2359918-kanye-spike-jonze-we-were-once-a-fairytale

11-03-2010, 12:08
kijk deze leiders proberen een leger te bouwen voor dijal dat is hun doel ze weten heel goed wie dijal is en ik denk dat ze hem ook aanbidden.Maar wat doen ze dus ze proberen via muziek kleine meisjes te bereiken. Ik denk dat elk klein meisje weet wie rihanna is en wie beyonce is. De manier hoe die clips worden gemaakt veel bloot en sexeule bewegingen dus zo een meisje groeit op bijvoorbeeld met beyonce als haar voorbeeld en ik denk niet dat ze dan de juiste voorbeeld heeft gekozen om als moslima verder te leven. Hun doel zijn de vrouwen want die baren kinderen en die voeden ze op. Dus die kinderen worden automatisch net als haar begrijpen jullie het een beetje.

11-03-2010, 12:09


Zulke mensen verkopen hun ziel aan de duivel en het bevalt ze wel......

11-03-2010, 12:10
Trouwens die liedje van lady gaga poker face is niet echt poker face maar/ Poke my face een andere woord voor face fuck... kijk maar goed naar de bewegingen die ze maakt in die clip

11-03-2010, 12:15

Citaat door Dachiller:
kijk deze leiders proberen een leger te bouwen voor dijal dat is hun doel ze weten heel goed wie dijal is en ik denk dat ze hem ook aanbidden.Maar wat doen ze dus ze proberen via muziek kleine meisjes te bereiken. Ik denk dat elk klein meisje weet wie rihanna is en wie beyonce is. De manier hoe die clips worden gemaakt veel bloot en sexeule bewegingen dus zo een meisje groeit op bijvoorbeeld met beyonce als haar voorbeeld en ik denk niet dat ze dan de juiste voorbeeld heeft gekozen om als moslima verder te leven. Hun doel zijn de vrouwen want die baren kinderen en die voeden ze op. Dus die kinderen worden automatisch net als haar begrijpen jullie het een beetje.


hun doel is jouw geloof kapot makken..ze willen dat jij niet aan Allah gaat geloven en samen met hun in heel gaan...
en mag ik iets zeggen?
ze hebben goed gewerkt..want nu..mensen zijn trots en blij als ze haram doen ..vroeger als iemand haram deed..hij ging het tegen niemand zeggen en spijt hebben..maar morim ALLAH weet beter

11-03-2010, 12:16
http://www.youtube.com/watch?v=ad3ex9typnI&feature=channel

11-03-2010, 12:22
Weet je waar het allemaal om draait je imaan je geloof hoe gelovig ben je ben je zo sterk dat dejal jou overslaat stel die vraag aan je zelf een tip voor iedereen en trouwen taboen djemahoem allemaaldie masonic enso allah is groot subhna wa ta3la ben niet bang eigenlijk om face to face tegen over dejal te staan

11-03-2010, 12:22

Citaat door machakil:
klopt..nu de groep van Lil wayne in bezoek naar een illuminatie gebouw

http://vodpod.com/watch/2359918-kanye-spike-jonze-we-were-once-a-fairytale


kan het nog duidelijker.

ik begrijp niet dat sommige het niet geloven.

11-03-2010, 12:29

Citaat door Dachiller:
Weet je waar het allemaal om draait je imaan je geloof hoe gelovig ben je ben je zo sterk dat dejal jou overslaat stel die vraag aan je zelf een tip voor iedereen en trouwen taboen djemahoem allemaaldie masonic enso allah is groot subhna wa ta3la ben niet bang eigenlijk om face to face tegen over dejal te staan


ik ben niet zo zeker als jij..want face to face is niet jouw hersenen die gaat praten maar jouw hart..
dus ik blijf dohra makken :
moge ALLAH ons helpen..moge ALLAH ons begeleiden naar de goede pad..moge ALLAH ons beschermen tegen de dajjal, ibliss en de djins..moge ALLAH ons de buurmannen van a Rassul'ALLAH in het paradijs.
Ameen.

11-03-2010, 12:30

Citaat door lomya:
kan het nog duidelijker.

ik begrijp niet dat sommige het niet geloven.


erg he?

11-03-2010, 12:43



Citaat door SchuurMachine:
Rihanna zit in het complot obama micheal jackson zat erin en Jay-Z.



En zou me er niet teveel mee bemoeie als ik jullie was want het kan dan TE gevaarlijk voor diegene worden die er teveel over te weten komt en zal je eindigen als Micheal Jackson

Michael Jackson wou niks met Illuminati te maken hebben toch?

Bij dat liedje: they don't care about us, zegt hij kill me etc, terwijl er precies op dat tijdstip dat oog van Illuminati is te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=mwQFGZ0bFbs
1:05

Door dat ben ik in Illuminati gaan geloven.
MJ was dus gewoon tegen Illuminati,
maar dat valt wel te begrijpen omdat zijn broer moslim is,
en er op msn.nl ook stond dat MJ een islamitische naam heeft gekregen etc.

11-03-2010, 12:46
Jullie moeten allemaal normaal doen, ga lekker wiskunde oefenen en je toetsen maken ofso :/

11-03-2010, 12:48
duivels a mattiesssss

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49