Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bovenlip ontharen ....



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2010, 19:35
[ maar als ik dat doe krijg ik na een tijdje een huid-verkleuring.. dat gedeelte van me bovenlip krijg een andere kleur als de rest van me huid, beetje licht groen achtig... heeel weirdd... Weet iemand wat ik bedoel, heeft iemand hier ook last van ?? zojaa wat kan je er tegen doen, ik weet niet of het aan het ontharen ligt maar denk het haast wel ]

10-03-2010, 22:37


Wat gebruik je voor ontharen?

10-03-2010, 22:39
Je harst zker?

10-03-2010, 22:43
Jaa harsenn girlss!

Is dat de oorzaaak?

Had er nooit mee moeten beginnen! grrr...

10-03-2010, 22:48


Ik laat het laseren..

10-03-2010, 22:50

Citaat door Lella_Gzella:
Jaa harsenn girlss!

Is dat de oorzaaak?

Had er nooit mee moeten beginnen! grrr...

Had ook keer geharst en dat heeft me geen goed gedaan, dus kan best daar aan gelegen hebben...
Dus beter gewoon met een touwtje weg laten halen of gebruik silk ontharingscreme..

10-03-2010, 22:50

Citaat door NOUR-el-HOUDA:
Ik laat het laseren..
Ja ching ching...

Ik ben maar een arm studentje..

is dat een eenmalige laser behandeling, of zijn het er meerdere ?

10-03-2010, 22:53

Citaat door UnBreakable_:
Had ook keer geharst en dat heeft me geen goed gedaan, dus kan best daar aan gelegen hebben...
Dus beter gewoon met een touwtje weg laten halen of gebruik silk ontharingscreme..


jaaa denk volgende keer met touwtje indd..
Met die ontharingscreme groeit de haar dan niet sneller en dikker?
dat idee heb ik heel erg met ontharingscreme.

10-03-2010, 22:55

Citaat door Lella_Gzella:
Ja ching ching...

Ik ben maar een arm studentje..

is dat een eenmalige laser behandeling, of zijn het er meerdere ?


Ga naar de dokter, laat het desnoods groeien en zeg dat je heel erg last van hebt en of hij je geen briefje kan schrijven, dan kan de verzekering voor je vergoeden.. is niet eenmalig, je moet paar keer doen voordat het weg is.. voor elke behandeling zitten 5-6weken tussen en in totaal heb je ong 7behandelingen nodig.. maar dat kan best verschillen..

10-03-2010, 22:59

Citaat door UnBreakable_:
Ga naar de dokter, laat het desnoods groeien en zeg dat je heel erg last van hebt en of hij je geen briefje kan schrijven, dan kan de verzekering voor je vergoeden.. is niet eenmalig, je moet paar keer doen voordat het weg is.. voor elke behandeling zitten 5-6weken tussen en in totaal heb je ong 7behandelingen nodig.. maar dat kan best verschillen..


Hmmm dat is ook nog es wat ja!

ga er over nadenken, maar wel voor op lange termijn niet op korte termijn

10-03-2010, 23:02

Citaat door Lella_Gzella:
Hmmm dat is ook nog es wat ja!

ga er over nadenken, maar wel voor op lange termijn niet op korte termijn



Me moeder zegt ook steeds ga bij dokter briefje vragen maar ben nog niet geweest,, laat het gewoon met touwtje weghalen en haargroei is best verminderd gelukkig, het blijft langer weg..

10-03-2010, 23:14

Citaat door UnBreakable_:
Me moeder zegt ook steeds ga bij dokter briefje vragen maar ben nog niet geweest,, laat het gewoon met touwtje weghalen en haargroei is best verminderd gelukkig, het blijft langer weg..


hahaha jaa erg he zo ben ik ook.. baaah!

aah echt??.. waar laat je dat doen dan.. Ik wist niet dat ze ook bovenlip met touwtje weghaalden ik dacht dat ze dat alleen voor de wenkbrauwen deden...
ik kan het ook wel zelf.. maar snel lukt het me niet.. en je moet het echt snel kunnen anders voel je elkeee haartje... auchhh ...

11-03-2010, 00:18


Ik doe het met touwtje/pincet.

11-03-2010, 10:17

Citaat door Lella_Gzella:
[ maar als ik dat doe krijg ik na een tijdje een huid-verkleuring.. dat gedeelte van me bovenlip krijg een andere kleur als de rest van me huid, beetje licht groen achtig... heeel weirdd... Weet iemand wat ik bedoel, heeft iemand hier ook last van ?? zojaa wat kan je er tegen doen, ik weet niet of het aan het ontharen ligt maar denk het haast wel ]



Hoe onthaar jij??

11-03-2010, 22:36

Citaat door Rust_:
Hoe onthaar jij??


Gewoon met hars strips

Pagina's : [1] 2 3