Bekijk volle/desktop versie : liefde maakt blind



09-03-2010, 20:55
heey dames dit is me eerste verhaal ik zal gelijk beginnen


mijn naam is souhaila 17 jaar oud
rayan broer souhaila 23
maryam zus van souhaila 19


het was de eerste zomerdag en eigenlijk de mooiste van de zomer want in nederland maak je maar een keer mee dat het echt lekker weer is maarjah zoals gewoonlijk stond ik heel laat op pakte me spullen en ging naar de douche na een uitgebreid douche ging ik naar me kamer kleede me om en maakte me zus wakker we hadden namelijk afgesproken dat wie naar strand gingen aangezien het heel lekker weertjee . allebei stoomde we naar benneden als echte gekke marokanen die nooit normaal en gelijk hoor je me vader al zeuren doe normaal wil je dat die hollanders gaan denken van tfoe jeh alochtonen ze moeten weg ik ja papa sory we hebben gewoonn pret eindelijk lekker weer daar word je toch hartstikke blij van
pa: ja dat wel maarre wat gaan jullie zo doen
iko ja we gaan weg met de meiden gewoon chillen
pa:waarzo als je in de stad gaat met van die hoeren en jongens ik breek allebei jullie benen he dat dat jullie alvast weten keeh ik heb matties daar zo dus pas maar op
ik:ja papa
pa:hebben julie doekoes
ik:alleen 50 euro
pa:hier heb je wat geld en morgen zoek je een baantje oke wante ik red het niet
ik:shoukran baba maar waar is mama
pa:weg met haar vriendinnen ze hebben gehoord dat er 50 procent korting is dus aanvallen! ik:ja altijd wij weer he is goed ook


meiden als jullie uppen en commentaar gaan geven ga ik verder en geen slechte commentaar