Bekijk volle/desktop versie : Nesteldrang!!



09-03-2010, 17:32
Dames,

Ik dacht dat het onzin was. Dat ik nooit zin zou krijgen om op te ruimen! Maar ondanks mijn buik en bekkenpijn kan ik niet stoppen. Heb zoveel weggegooid wat ik nooit zou weggooien, heb al heel veel geschrobt en morgen is de zolder aan de beurt. Straks kan ik niet meer stoppen

Wie ook???




ooh ja schoonmaaktips zijn welkom

09-03-2010, 17:36


Mijn kamer oogt heel netjes, maar mijn kasten puilen uit
Moet maar gauw beginnen met alles netjes te maken, maar heb daar totaal geen zin in

09-03-2010, 18:02
hahahaha ja de natuur he.

heb je al een naam? daar ben ik zo benieuwd naar bij jou.

of wil je het liever niet zeggen. Ik wens je een hele goede bevalling toe en een prachtzoontje!!! (je krijgt een zoontje toch)

09-03-2010, 18:04
Waarom heb ik daar geen zin in het liefst wil ik niks doen

09-03-2010, 18:09


dat heb ik ook gehad bij mijn zwangerschap ik deed elke week alle kasten uitruimen en afstoffen terwijl ik dat 1x in de 6maanden zou doen ofzo, elke vuiltje dat ik zag moest ik alles opnieuw stofzuigen. zelfs voordat ik naar het ziekenhuis vertrok om te bevallen heb ik de babykamer helemaaaaaaaal opgeruimd gestoft gedweild terwijl ik het n dag van te voren al had gedaan

09-03-2010, 18:11
Jaaaah ik heb ook verschrikkelijke nesteldrang!
ik moet alles elke dag van onder naar boven schoon maken anders kan ik niet rustig eten en slapen

En het erge is dat ik pas het gevoel heb dat iets schoon is als ik het met ammoniak schoon heb gemaakt, niet echt gezond om in te ademen maar alle ramen en deuren staan dan wel open.

maargoed zo is alles wel lekker netjes en schoon als ik bevallen ben

09-03-2010, 18:16
Oooww dus er is nog hoop voor mij ik d8 al waar blijft dat toch..?

Met hoeveel weken begon het bij jullie?

09-03-2010, 18:23

Citaat door ..DesertFlower..:
Oooww dus er is nog hoop voor mij ik d8 al waar blijft dat toch..?

Met hoeveel weken begon het bij jullie?


Je ontkomt er niet aan meid
Bij mij begon het ongeveer toen ik 30 weken zwanger was.

09-03-2010, 18:28
ik deed alles in 1 dag

09-03-2010, 18:29

Citaat door dariffa:
Je ontkomt er niet aan meid
Bij mij begon het ongeveer toen ik 30 weken zwanger was.


Oke dan thnx..

09-03-2010, 18:29
wrm ik niet dan

09-03-2010, 18:52

Citaat door marocloubna:
Mijn kamer oogt heel netjes, maar mijn kasten puilen uit
Moet maar gauw beginnen met alles netjes te maken, maar heb daar totaal geen zin in


Dat ken ik, mijn kledingkast is nu aan de beurt!


Citaat door Inspiratieloos.:
hahahaha ja de natuur he.

heb je al een naam? daar ben ik zo benieuwd naar bij jou.

of wil je het liever niet zeggen. Ik wens je een hele goede bevalling toe en een prachtzoontje!!! (je krijgt een zoontje toch)



Ik heb nog geen naam, ik vind het heel moeilijk voor een jongentje. Nog geen enkele naam die mij echt aanspreekt. Voor meisjes heb je veel leukere namen.

Dank je wel schat! InshaAllah raak je gauw zwanger!

09-03-2010, 18:54



Citaat door DramaQueentje:
Waarom heb ik daar geen zin in het liefst wil ik niks doen


Dat had ik ook, tot paar dagen geleden. Ik ben al bijna 33 weken zwanger, het kan dus nog komen



Citaat door Benisaidgirl:
dat heb ik ook gehad bij mijn zwangerschap ik deed elke week alle kasten uitruimen en afstoffen terwijl ik dat 1x in de 6maanden zou doen ofzo, elke vuiltje dat ik zag moest ik alles opnieuw stofzuigen. zelfs voordat ik naar het ziekenhuis vertrok om te bevallen heb ik de babykamer helemaaaaaaaal opgeruimd gestoft gedweild terwijl ik het n dag van te voren al had gedaan


Dat heb ik nu ook, maar wel heerlijk als alles schoon is achteraf! Er wordt mij wel hulp aangeboden, maar wil het gewoon zelf doen (ik krijg ook zulke blikken ).

09-03-2010, 21:22
Verder heeft daar niemand last van?