Bekijk volle/desktop versie : Lieve paps kan geen schotel meer kijken



09-03-2010, 16:24
Beste mensen, salaam alaykoum wa rahmatoe allah.
Ik post even op nick van iemand anders.

Mijn vader heeft aan de instellingen van de schotel gezeten. Voorheen hadden we meer dan 700 kanalen en nu zijn dat er op vreemde wijze nog maar 60. Daarbij hebben we geen marokkaanse/arabische zenders meer.

Is er iemand met verstand van dit soort zaken? Want nu is mijn vader verplicht nl tv te kijken. En dát wenst niemand zijn eigen vader toe. Kouzz we all know what's out there

Ik hoop heel erg dat iemand vandaag nog met nuttig info reageert!

Alvast bedankt,
Ik

09-03-2010, 16:29



Citaat door Shop_and_Shine:
Beste mensen, salaam alaykoum wa rahmatoe allah.
Ik post even op nick van iemand anders.

Mijn vader heeft aan de instellingen van de schotel gezeten. Voorheen hadden we meer dan 700 kanalen en nu zijn dat er op vreemde wijze nog maar 60. Daarbij hebben we geen marokkaanse/arabische zenders meer.

Is er iemand met verstand van dit soort zaken? Want nu is mijn vader verplicht nl tv te kijken. En dát wenst niemand zijn eigen vader toe. Kouzz we all know what's out there

Ik hoop heel erg dat iemand vandaag nog met nuttig info reageert!

Alvast bedankt,
Ik


Is er niemand in jullie omgeving die dat allemaal instelt voor een bepaald bedrag? Wij hebben het destijds ook laten doen voor 30 euro ofzo, maar dat was echt met schotel erop zetten en zenders zoeken. Als er niet aan de satteliet is gezeten kan je het wellicht zelf proberen, heb het ook ooit gedaan voor mijn opa. Is een kwestie van naar het menu gaan in je decoder en dan zenders zoeken. Ik hoop dat er iemand is die je beter uitleg kan geven, want het is vreselijk voor die mensen om geen marokkaanse zenders te kunnen kijken.

09-03-2010, 16:30
Sommige receivers hebben verschillende lijsten, bv een A lijst, B lijst etc. Probeer alle knopjes even.

of je stelt hem even opnieuw in. Dan krijg je alle zenders terug. Er is nu zelfs een zender bij gekomen. Amazig tv.

09-03-2010, 16:31
Ik heb zelf ook in het menu zitten wroeten. Je vind er van alles maar die vergane zenders zoals al-yazeera zijn niet meer terug te vinden.

Is er een bepaalde instelling waardoor alle 750zenders terug te zien zijn ofzo?!

09-03-2010, 16:32



Citaat door oumshaima:
Sommige receivers hebben verschillende lijsten, bv een A lijst, B lijst etc. Probeer alle knopjes even.

of je stelt hem even opnieuw in. Dan krijg je alle zenders terug. Er is nu zelfs een zender bij gekomen. Amazig tv.

Klopt, mijn ouders keken ook altijd amazigh tv

Bedankt voor jullie tips!