Bekijk volle/desktop versie : Welke meid wilt later absolute niet thuis blijven?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-12-2002, 00:19
Welke meid wilt later als ze getrouwd is absolute niet thuis blijven?
en wie wel?

03-12-2002, 00:26

willen jullie allemaal thuis blijven?
mooi ben blij om het te horen! nu kan ik rustig gaan slapen!
thallaw fraskoem

03-12-2002, 00:29
Ik wil later niet als een gevange thuis zitten insjallah als ik getouwd ben zal ik wel gaan werken maar niet fulltime , en als de babys er zijn insjallah zal ik thuis zitten en moedertje spelen

03-12-2002, 00:34
ik wil NIET 24 uur p/d thuis zitten.
maar ik wil natuurlijk wel zorg dragen over het huishouden met mijn partner natuurlijk.
en als de kids er zijn ga ik minder werken, en als er veel kids komen ga ik kappen met werken denk ik, ach ja we zien het allemaal wel vanzelf komen....

sihemB

03-12-2002, 00:56

ik weet ni wak later zou doen! ik kan me er nu ni over uit spreken terwijl het later anders zou zijn, dus allahoe allem! je kunt je dag vullen met andere dingens dan gaan werken of zo, maar ja, ik weet het dus ni...

allahoe allem...

bisous xxx

03-12-2002, 01:24

Citaat:
Origineel gepost door DINIM3AK
willen jullie allemaal thuis blijven?
mooi ben blij om het te horen! nu kan ik rustig gaan slapen!
thallaw fraskoem
Sjo ben jij beperkt zeg .... omdat een dame mischien naar kennis vergaart om er wat later mee te doen kan jij niet slapen ... ze moet maar als een dooie plant thuis zitten ? Zwak hoor heb je geen vertrouwen in jezelf en reflecteer je dat op de dames of heb je geen vertrouwen in de dames ????

Weet je de vrouw van de Rasoel (sws) Aicha die was een van de grootste bronnen als het ging om de Islam voor vrouwen EN mannen ...

En om dat te zijn zat ze dus kennelijk niet dag en nacht thuis ... jij leeft nog met je gedachten in de bergen .... jammer hoor ... Je hebt alleen jezelf ermee .....

03-12-2002, 01:26

Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Ik wil later niet als een gevange thuis zitten insjallah als ik getouwd ben zal ik wel gaan werken maar niet fulltime , en als de babys er zijn insjallah zal ik thuis zitten en moedertje spelen
Gevangenis?

03-12-2002, 01:55
Ik wil later fulltime huisvrouw worden, ik ben nu toch al assistent huisvrouw

03-12-2002, 07:42
ahahha ik ben ook assistend huisvrouw. Ik ben in opleiding bij de huismanager over 2 jaar is mijn opleiding afgerond hahahaha. Wajaw sorry hoor maar eeh vrouwen horen toch ook thuis grapjuhhhhhhhhhhh . Ik ga lekker inshallah wel werken maar als kleintjes gaan komen dan net zo hard weer stoppen en dan thuis werken ( ik heb me diploma dan toch al ---> huismanager) . check my name hahahaha
groetjessssss KOUZINALADY

03-12-2002, 09:11
ik zou wel heel dom zijn als ik als ik getrouwd ben en 24/7 thuis ben halloo heb toch niet voor niets al mn hele op school gezeten en dan uiteindelijk toch thuis blijven neaahhh ok als er kids zijn is het een ander verhaal het is geven en nemen n ik zal er altijd wezen voor mn mannetje insallah

03-12-2002, 09:18
Ojee daar hebben we DINIM3AK weer!!!
Nee DIMIN3AK niet iedereen wilt thuis blijven....

DININ3AK u are a loser!!!!!!!

03-12-2002, 09:20
haha dalilah ewa ja hij moet toch wat he?!!

03-12-2002, 09:22

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
haha dalilah ewa ja hij moet toch wat he?!!
Nee hij moet niks, ik vind dit echt een heel zielig persoontje die alleen maar negatieve dingen zegt over de Marokkaanse meid van tegenwoordig hij scheert ze over een kam hij is echt zo'n ouderwetste oetlu.l, maar ja die heb je ook.
Check zijn profiel maar....

03-12-2002, 09:26
Ik wil later niet thuis blijven als ik getrouwd ben...
Als ik kinderen krijg, blijf ik wel een paar jaar thuis, maar als de kinderen oud genoeg zijn wil ik wel weer gaan werken...

Lil_Saida

03-12-2002, 09:31
dalilah meissie i know maar jah wat doe je er aan ik heb zn topics wel vaker gelezen en gereageerd jah als er niet zulke mensen zijn als hij kennen we ook niet discuseren en he check mn motto!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7