Bekijk volle/desktop versie : Voor de vrouwen die gelukkig willen zijn met hun mannetje.



Pagina's : [1] 2 3

09-03-2010, 00:05
[Ook al ben je mooi, betrouwbaar, lief, intelligent, zorgzaam en al die andere onzin dan nog kan je er niet voor zorgen dat een man 100% van je zal houden. Wil je wel weten hoe dat kan? Behandel zijn ouders ZEER goed, dan pas zal hij altijd klaar voor je staan! Want als je dat niet doet dan zal hij je vroeg of laat verlaten. En ook al zal hij je niet verlaten, vreemgaan zal zijn primaire hobby zijn!]

09-03-2010, 00:08


Ach joh, die bitches behandelen hun eigen ouders niet eens goed, laat staan jouw ouders.

09-03-2010, 00:09

Citaat door Zattabon:
Ach joh, die bitches behandelen hun eigen ouders niet eens goed, laat staan jouw ouders.


Daar heb je een punt. Lastige kwestie.

09-03-2010, 00:11
Een tip voor beiden,,

Huw gewoon iemand die bezig is met het geloof. Geen enkele man of vouw zal slecht spreken over zijn/haar eigen ouders(of schoonouders) of ze slecht behandelen als diegene weet wat de Quraan hierover zegt.

09-03-2010, 00:11



Citaat door Zattabon:
Ach joh, die bitches behandelen hun eigen ouders niet eens goed, laat staan jouw ouders.



gast ik kan je niet meer dan gelijk geven. je slaat de spijker op de kop

09-03-2010, 00:14

Citaat door Ikramm_:
Een tip voor beiden,,

Huw gewoon iemand die bezig is met het geloof. Geen enkele man of vouw zal slecht spreken over zijn/haar eigen ouders(of schoonouders) of ze slecht behandelen als diegene weet wat de Quraan hierover zegt.


Marokkaanse meiden hebben tegenwoordig 100 kontgaten en jij praat hier over het geloof?

09-03-2010, 00:15

Citaat door Mwprw:
gast ik kan je niet meer dan gelijk geven. je slaat de spijker op de kop


Precies, ik sla de spijker hard op haar hoerenkop.

09-03-2010, 00:16

Citaat door Zattabon:
Marokkaanse meiden hebben tegenwoordig 100 kontgaten en jij praat hier over het geloof?


Oh, ik dacht dat 't er 98 waren.

09-03-2010, 00:17

Citaat door Zattabon:
Precies, ik sla de spijker hard op haar hoerenkop.


ok zo ver hoef je ook weer niet te gaan

09-03-2010, 00:17

Citaat door Zattabon:
Marokkaanse meiden hebben tegenwoordig 100 kontgaten en jij praat hier over het geloof?



Over die informatie beschk ik niet en hoef ik ook niet te beschikken. Ik gaf enkel aan hoe dit geheel vermeden kan worden,, snap jou reactie dan ook niet

09-03-2010, 00:21

Citaat door Ikramm_:
Over die informatie beschk ik niet en hoef ik ook niet te beschikken. Ik gaf enkel aan hoe dit geheel vermeden kan worden,, snap jou reactie dan ook niet


Ga is met je kont voor de spiegel staan en tel is hoeveel gaten? Wedden dat 't er 100 zijn! Als je niet tot honderd kan tellen wil ik 't wel voor je doen.

09-03-2010, 00:21

Citaat door Pampertje:
[Ook al ben je mooi, betrouwbaar, lief, intelligent, zorgzaam en al die andere onzin dan nog kan je er niet voor zorgen dat een man 100% van je zal houden. Wil je wel weten hoe dat kan? Behandel zijn ouders ZEER goed, dan pas zal hij altijd klaar voor je staan! Want als je dat niet doet dan zal hij je vroeg of laat verlaten. En ook al zal hij je niet verlaten, vreemgaan zal zijn primaire hobby zijn!]


Zijn ouders zijn, zijn trots.
Het spreekt voor zich dat ik ze met respect behandel.
Zij hebben de man grootgebracht waar ik zoveel van hou, daarom hou ik
ook van hen.

Die laatste zin klopt niet..een man die vreemdgaat is geen man in mijn ogen!

09-03-2010, 00:22



Citaat door AbdelsVrouwtje:
Die laatste zin klopt niet..een man die vreemdgaat is geen man in mijn ogen!


Verandert zijn penis dan in een vagina wanneer hij overspel pleegt?

09-03-2010, 00:24

Citaat door Zattabon:
Ga is met je kont voor de spiegel staan en tel is hoeveel gaten? Wedden dat 't er 100 zijn! Als je niet tot honderd kan tellen wil ik 't wel voor je doen.



La hawla wa la quwatta illa billah,, je kan mijn reacties als niet geplaatst beschouwen. Dan hoe je die schaamteloze reacties van jou ook niet te plaatsen,, is beter voor je

09-03-2010, 00:27

Citaat door Ikramm_:
La hawla wa la quwatta illa billah,, je kan mijn reacties als niet geplaatst beschouwen. Dan hoe je die schaamteloze reacties van jou ook niet te plaatsen,, is beter voor je



Jullie zijn vermoeiend. Met wie heb je gisteren gedate? En wie is die andere jongen met wie je eergisteren hebt gedate? En wie was die kaaskop met wie je wat ging drinken vorige week? En waarom zat hij aan je?

Pagina's : [1] 2 3