Bekijk volle/desktop versie : Aan alle dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

04-07-2004, 16:22

Citaat door zidane18:
waarom zijn BIJNA alle meisjes materialistisch??? en ga niet ontkennen dat jullie dat niet zijn want dat is ELK meisje bijna alleen het verschil is de ene weet het beter de verbergen dan de ander en het erge is het maakt jullie niks uit waar het geld vandaan komt, gestolen, drugs het maakt allemaal niks uit geld is geld

toch dames??
.

04-07-2004, 16:24


ja joh, ik wil alleen maar geld en auto's. Heb geen lieve man nodig.


Allah yester, 3la mentaliteit sommige mensen hebben.

04-07-2004, 16:25
Nej sorry maar daar ben ik het niet mee eens
Ik leef niet met haram geld

04-07-2004, 16:27
nee schat niet alle dames zijn zo je maar je hebt wel gelijk er zijn genoeg die wel zo zijn en dan komt geld voor liefde om gek van te worden ja maar scheer nu niet iedereen over 1 kam dat doe ik ook niet zelf ben ik niet zo gelukkig en dat verberg ik niet ik ben al blij als ik liefde krijg dat is genoeg al het andere is bijzaak

04-07-2004, 16:28


JE Mag als man ook geen geld binnen halen voor je gezin dat haram is doe je het toch mogen ze daaar niet van eten

04-07-2004, 16:29
niet mee eens
ja sommigen

04-07-2004, 16:29

Citaat:
Origineel gepost door sarahsarahsarah
JE Mag als man ook geen geld binnen halen voor je gezin dat haram is doe je het toch mogen ze daaar niet van eten en leven

04-07-2004, 16:30
sommige!

niet Alle!

oke en als hij al die dingen kwijt raakt....

op naar de ander?!


04-07-2004, 16:33
waarom heefd zidane altijd gelijk

04-07-2004, 16:43
ik heb een ding gemerkt, al je topics gaan over materialistisch enz!
als je geen geld hebt ga tog lekker werken jongen en kom hier niet zielig doen!
meisjes krijgen geen medelijden met jou

04-07-2004, 16:45
Op de dag des oordeels zullen wij niet van ons plaatsen weg kunnen gaan tot dat we 4 vragen beantwoor hebben. wat heb je met je jeugd gedaan?wat heb je met je gezondheid gedaan? wat heb je met je kennis gedaan?

en wat heb je met je geld gedaan , en waar heb je dat geld aan verdient? dus van halal of haram....

soebhanaALlah ALlah swt mag weten wat er met ons gebeurt als we een van deze vragen op een negatieve manier hebben beantwoord

04-07-2004, 17:05
voor je eigendnigen [geld] moet je werken!
t komt niet zo aanzetten!

04-07-2004, 17:07



Citaat:
Origineel gepost door zidane18
waarom zijn BIJNA alle meisjes materialistisch??? en ga niet ontkennen dat jullie dat niet zijn want dat is ELK meisje bijna alleen het verschil is de ene weet het beter de verbergen dan de ander en het erge is het maakt jullie niks uit waar het geld vandaan komt, gestolen, drugs het maakt allemaal niks uit geld is geld

toch dames??
OK stel de meisjes zijn BIJNA allemaal materialistisch,
waarom zijn jullie zo dom om altijd de laatste nieuwe auto's te kopen?
lening doen, stelen, drugs, allemaal haram om in een nieuwe auto te rijden?
waarom doen jullie dan?
koop jullie zelf een fiets en dan zien jullie wel welke meisjes eerlijk zijn en niet materialistisch?en dan stopt het zagen!

04-07-2004, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door zidane18
mijn topics gaan helemaal niet over materialisme dit is de eerste maar jah lezen schijnt tegenwoordig ook heel moeilijk te zijn en over medelijden gesproken jij bent degene die hier altijd zielige verhalen ophangt zehma van kijk hoe zielig ik ben !



ps: als je materialistich ben ken je dat gewoon zeggen hoor, je hoef er niet omheen te draaien of meteen overgaan naar een ander onderwerp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tezzzzzzzz, ga je billetjes vegen a kleintje
ik val inderdaad niet op snotapen als jij nee!
en vertel me welke zielige verhaal ik heb geplaats,jij opent 100 topics om aandacht te trekken en rarara waar gaan ze allemaal over?ja dat kan je raden GELD
tezzzz 3la grote onzin

04-07-2004, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door zidane18
waarom zijn BIJNA alle meisjes materialistisch??? en ga niet ontkennen dat jullie dat niet zijn want dat is ELK meisje bijna alleen het verschil is de ene weet het beter de verbergen dan de ander en het erge is het maakt jullie niks uit waar het geld vandaan komt, gestolen, drugs het maakt allemaal niks uit geld is geld

toch dames??
whhahahhahahahhaa... jullie jongens doen alsof jullie in geld zwemmen ofzo!!!
ga daar hoor, met je bijbaantje in Dirk.....

wij kunnen net zo goed geld verdienen!!!!

Pagina's : [1] 2