Bekijk volle/desktop versie : islam in het midden-oosten



07-03-2010, 13:43
ik belde gister met een radio programma over vooroordelen. Ik sprak over de islam hoofddoeken straattuig etc. ik vertelde onder andere dat de islam juist vrede is en dat menseninterpretaties dingen kunnen kapot maken niet de islam.

Opeens belt er een mevrouw ene hanan.(denk nie dat ze zo heet weer de marokkanen zwart maken natuurlijk) en zegt ik weet niet welke koran zij leest, maar er is maar 1 koran en 1 islam en die is blijven hangen in het jaar 600 en niets veranderd. terwijl dat wel zo moet zijn want ik ben ook moslim en we lopen helemaal vast met het westen we kunnen niet met ze mee we zitten er tussen en dat is moeilijk. ze moeten het gewoo veranderen etc. en het is helemaal niet waar dat islam vrede is de meeste verzen zijn oorlog verklarend.

ik vond zo jammer dat ik niet op haar kon reageren. het enigste wat ik kon denken is: WAAROM HEBBEN VEEL MENSEN UIT HET MIDDEN-OOSTEN NARE ERVARINGEN MET DE ISLAM.EN WANNEER ZE DAT GELUK TREFFEN NAAR NEDERLAND TE KOMEN DENKEN ZE WE SLAAN ONS VLEUGELS UIT EN GEVEN ALLAH STANK VOOR DANK! denk maar aan IRANIERS IRAKEZEN somaliers ik schaam me dood.