Bekijk volle/desktop versie : Oppas Knuffeltje! Waar zijn jullie!



06-03-2010, 17:01
Hallo allemaal,

De bruiloft van mijn zus is binnenkort en we hebben voor deze dag Oppas Knuffetje ingehuurd. Zij komen samen met 4 serveerster en 3 oppassers dus. Maar nu we contact met hun zoeken kunnen we ze niet bereiken. Zowel niet via de mail als via de twee telefoonnummers die op het contract staan.

Daarom de dringende vraag of Oppas Knuffetje contact kan opnemen met mij, want ik maak me toch wel zorgen.

Of als iemand ze kent, dat diegene de telefoonnummer wil geven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

06-03-2010, 20:22


Sorry schat kan je niet helpen... Ik hoop inshaAllah dat het goed komt

up!

06-03-2010, 20:23
Bestaat dat? Oppas knuffeltje die bestaat uit 3 oppassers? Wat handig!

Succes meid!

13-03-2010, 11:12

Citaat door missnador:
Hallo allemaal,

De bruiloft van mijn zus is binnenkort en we hebben voor deze dag Oppas Knuffetje ingehuurd. Zij komen samen met 4 serveerster en 3 oppassers dus. Maar nu we contact met hun zoeken kunnen we ze niet bereiken. Zowel niet via de mail als via de twee telefoonnummers die op het contract staan.

Daarom de dringende vraag of Oppas Knuffetje contact kan opnemen met mij, want ik maak me toch wel zorgen.

Of als iemand ze kent, dat diegene de telefoonnummer wil geven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


assalam,
ik hoop dat het je gelukt is om ze terug te vinden, zo niet wij zijn ook van de kinder oppas voor bruiloften mocht je hulp nodig hebben, dan hoor ik het.

13-03-2010, 11:54



Citaat door Broodje.Bau-pau:
Snel een "bedrijf/account" geopend omdat je een klant kunt binnenhalen



ahahhahahah

13-03-2010, 12:55

Citaat door missnador:
Hallo allemaal,

De bruiloft van mijn zus is binnenkort en we hebben voor deze dag Oppas Knuffetje ingehuurd. Zij komen samen met 4 serveerster en 3 oppassers dus. Maar nu we contact met hun zoeken kunnen we ze niet bereiken. Zowel niet via de mail als via de twee telefoonnummers die op het contract staan.

Daarom de dringende vraag of Oppas Knuffetje contact kan opnemen met mij, want ik maak me toch wel zorgen.

Of als iemand ze kent, dat diegene de telefoonnummer wil geven.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.



Is het nog gelukt meid???