Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : vrouw word dikker en dikker ...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ik_oke_is
04-07-2004, 01:43

wat als je vrouw dikker en dikker word??? vroeger was het leuk als ze boven op je lag te stoeien enzo nu probeer je het te beperken, omdat je je ribben niet wilt breken hoe zeg je dat aan haar ? :maf:

Marusa
04-07-2004, 01:48
Gewoon het rustig aan kaarten... Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn partner heel erg veel zou bij komen.

Benkiro
04-07-2004, 01:49
die moet ik onthouden...

ik_oke_is
04-07-2004, 01:49
Origineel gepost door RealCasawia Schat.... we moeten eens een x wat anders proberen en experimenteren dan elke x dat bovenop :confused: ah nee jong , ze waggelt maar wat rond en af en toe helt ze over naar de verkeerde richting , en soms heb ik pech en is dat bovenop mij :maf: maar bedankt voor de tip :o

ik_oke_is
04-07-2004, 01:50

Origineel gepost door Marusa Gewoon het rustig aan kaarten... Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn partner heel erg veel zou bij komen. ik ook niet :maf:

Boehajoef
04-07-2004, 02:17
Wat dacht je van 'schat het word tijd om de sportschool een bezoekje te brengen'' :cool:

Bondlady
04-07-2004, 02:40
Origineel gepost door Boehajoef Wat dacht je van 'schat het word tijd om de sportschool een bezoekje te brengen'' :cool: Uh ik en mijn man kunnen toch ook samen sporten:o :stout: geen sportschool voor nodig

Boehajoef
04-07-2004, 02:45
Origineel gepost door Bondlady Uh ik en mijn man kunnen toch ook samen sporten:o :stout: geen sportschool voor nodig Dat is nou het probleem mensen willen niet sporten met hun man/vrouw vanwege het gewicht. Ze zijn bang dat ribben kraken. Does schat naar de sportschool :cool:

Bondlady
04-07-2004, 02:47
Origineel gepost door Boehajoef Dat is nou het probleem mensen willen niet sporten met hun man/vrouw vanwege het gewicht. Ze zijn bang dat ribben kraken. Does schat naar de sportschool :cool: Dan andere standjes oefenen/proberen halooooooo niet alleen op hem bestaat dus wat varieatie gebruiken mag ook niks sportschool, zomaar betalen voor niks

Boehajoef
04-07-2004, 02:49
Origineel gepost door Bondlady Dan andere standjes oefenen/proberen halooooooo niet alleen op hem bestaat dus wat varieatie gebruiken mag ook niks sportschool, zomaar betalen voor niks Trouwens weet je wat voor uithoudingsvermogen die man moet hebben, wil je calorien verbranden. Die vrouw kan er zo de hele dag tegenaan. :D

Bondlady
04-07-2004, 02:50
Origineel gepost door Boehajoef Trouwens weet je wat voor uithoudingsvermogen die man moet hebben, wil je calorien verbranden. Die vrouw kan er zo de hele dag tegenaan. :D dan moet je man ermaar voor getraind zijn kllaar:ego: waarom is het een man dan, :moe:...

Boehajoef
04-07-2004, 02:52
Origineel gepost door Bondlady dan moet je man ermaar voor getraind zijn kllaar:ego: waarom is het een man dan, :moe:... Wat jij wil is een 'super'man. :p

Bondlady
04-07-2004, 02:53

Origineel gepost door Boehajoef Wat jij wil is een 'super'man. :p nee dat noemen ze in de echte wereld een MAN, a GUY :D

bad_1_boy
04-07-2004, 02:54
Origineel gepost door Bondlady Dan andere standjes oefenen/proberen halooooooo niet alleen op hem bestaat dus wat varieatie gebruiken mag ook niks sportschool, zomaar betalen voor niks hahaha valt niet veel uit te proberen wat betreft andere standjes als je zon dikke vrouw hebt, ze zou toch echt rondjes om de wijk gaan moeten rennen. dagelijks

Boehajoef
04-07-2004, 02:56
Origineel gepost door Bondlady nee dat noemen ze in de echte wereld een MAN, a GUY :D Look girl. Ga je mij geloven of niet. Een man kan niet de hele dag zit sexen. Je moet wel zuinig met je man doen zeg. Anders is tie je na een jaar zat.

Pagina's : [1] 2 3 4 5