Bekijk volle/desktop versie : een schattig ludiek acie-tje



05-03-2010, 22:11
Dag Dames,

Op de dag van de gemeenteraadsverkiezingen kwam ik op het stembureau een marokkaanse vrouw tegen ze had een groepje kinderen bij zich (5 jongens en een meisje).
Al die kinderen droegen een hoofdoek een van de jongeste had een witte hooddoekje op heel schattig.
Leuk bedacht door die moeder waarschijnlijk was het een protest tegen de plannen van de heer Wilders.
In Almere was er ook een man die per se met een hoofdoek zijn stem uitbracht.
Hulde voor die moeder

05-03-2010, 22:21


hahah leuk en slim van der...

05-03-2010, 22:27
Ja ik geloof bij de SP droegen ook alle vrouwen een hijaab..welke afkomst dan ook om te protesteren..Zag het op tv..Super grappig !

05-03-2010, 22:47
hoi allemaal,
Ik was één van de jongens en ik ben bijna negen jaar, ik weet wat jullie denken negen en nog wakker maar morgen is het zaterdag.
Het idee kwam van mijn moeder. We hebben eerst de hele week thuis uitleg gekregen over politieke partijen en verkiziengen en hebben samen besloten om met hoofddoekjes te gaan stemmen maar jammer genoeg mochten wij niet stemmen en werden niet aardig behandeld op het stembureau mijn broertje met de witte hoofddoek is het stembureau eruit geduwt, hij heeft de hele weg naar huis gehuild en geroepen, "het was helemaal voor niks".

05-03-2010, 22:55



Citaat door muntagibodi:
...

Dank Allah voor de Islaam, niet jouw ouders.

06-03-2010, 12:53

Citaat door alpha_girl:
Dank Allah voor de Islaam, niet jouw ouders.

Door hun heb ik lailaha ila allah geleerd

Dit is wat heel veel moslims missen en dat is positieve reacties.
Je had het op een andere manier kunnen zeggen.
Hoeveel kinderen van onze leeftijd ken je die er zo over denken, als mijn ouders er niet iedere dag erover hadden wat was dan het verschil tussen mij en mijn buurjongen Noah.