Bekijk volle/desktop versie : 'Sorry'



Pagina's : [1] 2 3

05-03-2010, 21:50
seems to be the hardest word..

eens of oneens? zeg jij vaak sorry of juist niet? wanneer heb jij voor het laatst sorry gezegd en waarom?

05-03-2010, 22:12


diep in mijn hart weet ik dat ik fout zit en heb meestal ook spijt, maar om te zeggen heb teveel trots voor, slechte karakter eigenschap.
trots is niet altijd slim

05-03-2010, 22:22

Citaat door eeuwen:
diep in mijn hart weet ik dat ik fout zit en heb meestal ook spijt, maar om te zeggen heb teveel trots voor, slechte karakter eigenschap.
trots is niet altijd slim


nee, trots is een karaktereigenschap die je 'slim' moet inzetten, naar gelang de situatie.

05-03-2010, 22:26
Ik zeg altijd sorry als ik weet en het gevoel heb dat ik iemand pijn heb gedaan of gekwetst..Altijd..

05-03-2010, 22:28



Citaat door wonderlijk:
Ik zeg altijd sorry als ik weet en het gevoel heb dat ik iemand pijn heb gedaan of gekwetst..Altijd..

Dat vind ik heel goed van je!
Je weet maar nooit, voor je het weet is het te laat..

05-03-2010, 22:31

Citaat door Samira222:
Dat vind ik heel goed van je!
Je weet maar nooit, voor je het weet is het te laat..



Ja wallah, Ik blijf dan met die gewetengevoel zitten en dat is niet zo'n fijne gevoel.

05-03-2010, 22:36

Citaat door wonderlijk:
Ja wallah, Ik blijf dan met die gewetengevoel zitten en dat is niet zo'n fijne gevoel.


Ik begrijp wat je bedoelt.
atinid sorry gsen zi mera tekimed nha kmer met dat gevoel. effe opluchten
maar stel jij en de ander zijn allebei te ver gegaan, ben jij de eerste die toenadering zoekt?

05-03-2010, 22:43
ik kan mijn excuus aanbieden als ik weet dat ik fout zit, heb dat gisteren nog gedaan....vind dat geen probleem....ben niet hoogmoedig....vind dat een slechte eigenschap

05-03-2010, 22:44

Citaat door Samira222:
Ik begrijp wat je bedoelt.
atinid sorry gsen zi mera tekimed nha kmer met dat gevoel. effe opluchten
maar stel jij en de ander zijn allebei te ver gegaan, ben jij de eerste die toenadering zoekt?



Meestal wel...Maar als die persoon onterecht mij gaat beschuldigen ofzo dan ga ik me niet verontschuldigen voor lelijke dingen die ik heb gezegd snap je? Maar als die naderhand weet hoe het in mekaar zit, zeg ik wel sorry voor die dingen en leg ik die persoon ook uit in het vervolg niet snel iemand te beschuldigen.

05-03-2010, 22:48

Citaat door wonderlijk:
Meestal wel...Maar als die persoon onterecht mij gaat beschuldigen ofzo dan ga ik me niet verontschuldigen voor lelijke dingen die ik heb gezegd snap je? Maar als die naderhand weet hoe het in mekaar zit, zeg ik wel sorry voor die dingen en leg ik die persoon ook uit in het vervolg niet snel iemand te beschuldigen.


wah fehme7

05-03-2010, 22:48

Citaat door ouafaetoen:
ik kan mijn excuus aanbieden als ik weet dat ik fout zit, heb dat gisteren nog gedaan....vind dat geen probleem....ben niet hoogmoedig....vind dat een slechte eigenschap



Vind ik ook!

05-03-2010, 22:49

Citaat door alpha_girl:
Nee niet echt.

omdat je dat nooit hoeft te zeggen of om iets anders?


Citaat door ouafaetoen:
ik kan mijn excuus aanbieden als ik weet dat ik fout zit, heb dat gisteren nog gedaan....vind dat geen probleem....ben niet hoogmoedig....vind dat een slechte eigenschap


als je weet dat je fout zit, gaat het wat makkelijker denk ik

05-03-2010, 22:56


``SORRY`` dat kon ik vroeger helemaal niet, ik was te trotsss om ook maar mijn excusses te maken, bij wie dan ook. Eens rzuei altijd ruzie. Tenzij de ander de excussesn kwam maken. Ik schaamde me zelfs om sorry te zeggen!!

Nu, zeg ik bijna altijdd sorry, ookal is het niet mijn schuld ik zeg het gewoon. Wnat mischien vind de ander het wel jou schuld vandaar. Ik bied nu overaal mijn excusses aan, zelfs aan mensen die bitchie tegen mij doen. mensen die mij verlagen zeg ik ook sorry tegen. Alleen de eerste 3 x als er iets gebeurt! Daarna ga ik echt geen sorry meer zeggen. Maar het voordeel is dat mensen dan alweer normaal tegen je doen. Ineens uit het niets doen ze ineens heel lief! Terwijl als ik ook bitchie tegen hun terug zou doen dan zou het op een ruzie uitlopen!!

05-03-2010, 23:01
[QUOTE=onbekentdu;79281233]``SORRY`` dat kon ik vroeger helemaal niet, ik was te trotsss om ook maar mijn excusses te maken, bij wie dan ook. Eens rzuei altijd ruzie. Tenzij de ander de excussesn kwam maken. Ik schaamde me zelfs om sorry te zeggen!!
Nu, zeg ik bijna altijdd sorry, ookal is het niet mijn schuld ik zeg het gewoon. Wnat mischien vind de ander het wel jou schuld vandaar. Ik bied nu overaal mijn excusses aan, zelfs aan mensen die bitchie tegen mij doen. mensen die mij verlagen zeg ik ook sorry tegen. Alleen de eerste 3 x als er iets gebeurt! Daarna ga ik echt geen sorry meer zeggen. Maar het voordeel is dat mensen dan alweer normaal tegen je doen. Ineens uit het niets doen ze ineens heel lief! Terwijl als ik ook bitchie tegen hun terug zou doen dan zou het op een ruzie uitlopen!![/QUOTE]

dus diep in je hart wou je wel sorry zeggen maar je schaamde je er soms voor? bleef het dan bij je knagen of zette je je er snel doorheen?

ewa zried, als je aardig doet, krijg je aardigheid terug,,en de mensen die bitchie blijven, blijf..they are the losers ni7 la?

05-03-2010, 23:04
Ik zeg altijd sorry of ik nou iets gedaan heb of niet want het kan zijn dat je onbewust iemand kwetst zonder het door te hebben.

Pagina's : [1] 2 3