Bekijk volle/desktop versie : Vliegen..



Pagina's : [1] 2

05-03-2010, 13:22
Vliegen tussen de 33 en 35 weken, doen of niet doen?

Het is maar voor een week en het is naar Marokko toe.


.:UcA:.

05-03-2010, 13:29


ik zou het niet doen want je kunt vanaf die week al bevallen; en sommige vlieg maatschapije nemen geen hoogzwangere aanboord

05-03-2010, 13:32
ik zal het gewoon doen, mits je goed goed verzekerd bent, dus ook voor in het buitenland, mocht je dan bevallen dan kan je altijd in een prive kliniek bevallen en niet in de lokale ziekenhuis.

05-03-2010, 13:33

Citaat door UndercoverAngel:
Vliegen tussen de 33 en 35 weken, doen of niet doen?

Het is maar voor een week en het is naar Marokko toe.


.:UcA:.



dat lijkt me wel eng hoor, stel je bevalt idd daar, hoe doe je dat dan om trug te komen? en als het kindje in die weken op de wereld komt dan is et een prematuurtje, dan moet je ook nadnken hoe medisch gevorder ze zijn in de plaats waar je naartoe gaat.

05-03-2010, 13:33


Ik wil ook gaan, maar vanwege mijn zwangeschap ga ik niet helaas.

05-03-2010, 13:35
Je mag tot 36 weken vliegen, enige wat je nodig hebt is een verklaring van de verloskundige..

Pff ik weet het niet meer..


.:UcA:.

05-03-2010, 13:38
Als ik jou was zou ik maar niet gaan. |En als je daar bevalt??? Denk je dat die ziekenhuizen daar geweldig zijn. En hoe neem jij je kindje mee terug?? Allemaal papieren regelen, enz enz.
NIET DOEENNNN wacht tot je kindje er is, en ga dan.

05-03-2010, 13:49
Dan wordt het kijken of we niet eerder kunnen gaan want ik wil wel heel graag gaan..

En wat vinden jullie van vliegen tussen de 30 en 32 weken?


.:UcA:.

05-03-2010, 13:54
Ik vind dat je helemaal niet moet gaan/

Ik ben geweest met 11 weken zwangerschap, ik zou 5 dagen gaan. Dag 2 van de vakantie kreeg ik een miskraam. Ik weet dat het niet daardoor komt. Maar ik heb er toch spijt van. Verder heb ik daar in het ziekenhuis gelegen, in een super dure luxe clinique. Daar kwam ik later achter dat ze niet eens mijn bloedgroep goed hadden. Ze hadden daarvoor ze3ma bloed geprikt. Meid doe het niet.

05-03-2010, 13:56
Je bent dan hoogzwanger...volgens mij mag je tot 35 weken vliegen.

Het lijkt me eng om tijdens de zwangerschap te reizen. Stel allah hafid er gebeurt iets en dan zit je in een ander land.

05-03-2010, 13:56
Er wordt aangeraden om niet na de 34ste week te vliegen. Je riskeert dan namelijk een bevalling in de lucht. Veel vliegmaatschappijen zien er om die reden van af om hoogzwangere vrouwen te vervoeren. Een zwangerschapsverklaring is altijd handig om bij je te hebben. Zonder deze verklaring mogen vliegmaatschappijen je weigeren als ze denken dat je hoogzwanger bent.

Bron: http://zwanger.jongegezinnen.nl/Vrije-tijd-Vakantie/Vakantie/Vliegen-tijdens-je-zwangerschap.htm

05-03-2010, 13:58

Citaat door Snoepiet:
Ik vind dat je helemaal niet moet gaan/

Ik ben geweest met 11 weken zwangerschap, ik zou 5 dagen gaan. Dag 2 van de vakantie kreeg ik een miskraam. Ik weet dat het niet daardoor komt. Maar ik heb er toch spijt van. Verder heb ik daar in het ziekenhuis gelegen, in een super dure luxe clinique. Daar kwam ik later achter dat ze niet eens mijn bloedgroep goed hadden. Ze hadden daarvoor ze3ma bloed geprikt. Meid doe het niet.



Spijtig om te horen.. Insha Allah zul je snel gezegend worden met een nieuwe zwangerschap.

Ik ben zelf met 22 weken 8 dagen naar Egypte geweest en dat ging Alhamdoelilah heel goed. Heb nergens last van gehad..


.:UcA:.

05-03-2010, 13:59



Citaat door Ambreen:
Je bent dan hoogzwanger...volgens mij mag je tot 35 weken vliegen.


Citaat door Ambreen:
Er wordt aangeraden om niet na de 34ste week te vliegen. Je riskeert dan namelijk een bevalling in de lucht. Veel vliegmaatschappijen zien er om die reden van af om hoogzwangere vrouwen te vervoeren. Een zwangerschapsverklaring is altijd handig om bij je te hebben. Zonder deze verklaring mogen vliegmaatschappijen je weigeren als ze denken dat je hoogzwanger bent.

Bron: http://zwanger.jongegezinnen.nl/Vrije-tijd-Vakantie/Vakantie/Vliegen-tijdens-je-zwangerschap.htm


KLM, Transavia et cetera hanteren 36 weken. En bij een meerling 32 weken..

Dank je wel voor je reactie..


.:UcA:.

05-03-2010, 14:01

Citaat door UndercoverAngel:
KLM, Transavia et cetera hanteren 36 weken. En bij een meerling 32 weken..

Dank je wel voor je reactie..


.:UcA:.


Ik heb mijn vorige reactie aangepast.

Ah oke. Da's dus bij elke maatschapij anders. Maar wel respect dat je hoogzwanger op vakantie gaat. Mijn moeder is met 32 weken bevallen van mijn zusjes. Vandaar die angst.

05-03-2010, 14:02
Als ik me goed zou voelen en verder een gezonde zwangerschap zou hebben en goed met de verloskundige heb overlegt dan zou ik gaan voor een weekje maar dan wel rond de 30 á 32 weken en niet later maar dat ben ik hé ( ben een paar jaar terug met 31 weken nog met de auto voor 5 weken naar Marokko gegaan ) je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is

Pagina's : [1] 2