Bekijk volle/desktop versie : Myn vriendin haar 'vriend' is verloofd..



04-03-2010, 22:34
ik zit namelijk met een probleempje , ik heb een vriendin die al een paar maand gaat met een jongen. Die jongen is verloofd en heeft zijn trouwfeest in april ,mijn vriendin heeft het al gehoord maar ze is zo blind dat ze blijft beweren dat dat niet kan en ze zijn nog steeds samen , ik wil niet dat ze gekwetst word , hoe moet ik het haar duidelijk maken zonder dat ze denkt dat ik wil stoken ??

04-03-2010, 22:36


Kifesh plakt ze nog aan hem. En wat de fak doet hij nog bij je vriendin.

04-03-2010, 22:38

Citaat door Oases:
Kifesh plakt ze nog aan hem. En wat de fak doet hij nog bij je vriendin.



Zy is blind en naief, en hij beweert tegen meiden die hem er hebben over aangesproken dat hij haar graag ziet en zijn trouwfeest en zijn verloofde gaat laten voor haar, en dat iedereen moest zwijgen :s te ingewikkeld

04-03-2010, 22:38
Is hij niet Man genoeg.. om haar de waarheid te vertellen..
zo Foktop..

04-03-2010, 22:40



Citaat door h0llandiiaa:
Zy is blind en naief, en hij beweert tegen meiden die hem er hebben over aangesproken dat hij haar graag ziet en zijn trouwfeest en zijn verloofde gaat laten voor haar, en dat iedereen moest zwijgen :s te ingewikkeld



En zij gelooft dit? Iedereen moet zwijgen omdat hij bang is dat zijn vrouw erachter zal komen ja.


Ik zou maar gauw even contact opnemen met zijn vrouwtje.

04-03-2010, 22:41
Ewa dit verhaal komt mij ook bekend voor zo ken ik ook een jongen
die heeft vorig jr zomer hand gevraagd aan een meisje in marokko
maar hij is vorig jr nov dec een meisje tegen gekomen gwn hier in nl
en hij is verliefd op haar geworden en van haar gaan houden???

ze zien elkaar elke dag..en de liefde tussen die 2 gaat denk ik nog sterker worden....

maar ja nu kan er van alles gebeuren of hij gaat voor dat meisje kieze in marokko, waar nog veel bij komt kijken en het is nog iemand waar hij nie eens zoveel dingen mee heeft meegemaakt.

of hij kiest voor meisje in nl, waar hij zon band mee heeft gekregen en liefde is uit ontstaan en straks geen probleme geeft met iemand na Nl te brengen..