Bekijk volle/desktop versie : Kiezers Bedankt....



Pagina's : [1] 2 3

04-03-2010, 21:42
Salaam ulaikoum/vrede zij met u beste broeders, zusters, vrienden

Langs deze weg wil de Partij van de Eenheid u allen van harte bedanken voor uw steun.

Of u nu op ons hebt gestemd, of dat u voor ons heeft gerend in de wijken; onze dank aan u is groot en wij zullen u met de hulp van Allah de komende vier jaar optimaal vertegenwoordigen in onze Haagse gemeenteraad.

Eenieder die een beroep op ons doet in de komende vier jaar kan rekenen op volledige steun en inzet vanuit onze partij.

De Partij van de Eenheid is de partij van de toekomst en in het zware weer dat onze stad Den Haag de komende vier jaar staat te wachten, zullen wij er voor u staan.

Namens de Partij van de Eenheid,

Abderazaq Khoulani


Enne jullie kunnen dus nog even van me banner genieten

04-03-2010, 21:44


wat een gelul..deze verkiezingen tonen aan, dat de meeste allochtonen helemaal niks op hebben met moslimpartijen. En gelijk hebben ze.

04-03-2010, 21:46
Sorry ik zou nooit op zo een partij stemmen. Ik zou zeggen kijk meer naar de hedendaagse problematiek.

04-03-2010, 21:54

Citaat door Bigspenderr:
Sorry ik zou nooit op zo een partij stemmen. Ik zou zeggen kijk meer naar de hedendaagse problematiek.



Euh ja en zij houden zich bezig met problematiek in het verleden...

04-03-2010, 21:57



Citaat door Ladies:
Salaam ulaikoum/vrede zij met u beste broeders, zusters, vrienden

Langs deze weg wil de Partij van de Eenheid u allen van harte bedanken voor uw steun.

Of u nu op ons hebt gestemd, of dat u voor ons heeft gerend in de wijken; onze dank aan u is groot en wij zullen u met de hulp van Allah de komende vier jaar optimaal vertegenwoordigen in onze Haagse gemeenteraad.

Eenieder die een beroep op ons doet in de komende vier jaar kan rekenen op volledige steun en inzet vanuit onze partij.

De Partij van de Eenheid is de partij van de toekomst en in het zware weer dat onze stad Den Haag de komende vier jaar staat te wachten, zullen wij er voor u staan.

Namens de Partij van de Eenheid,

Abderazaq Khoulani


Enne jullie kunnen dus nog even van me banner genieten


04-03-2010, 22:01
Ik heb op khoulani gestemd plus nog gestemd voor mijn ouders!

hahahaha nmp heeft niks, die chaudry is een echte chaudry als je begrijpt wat is bedoel

04-03-2010, 22:05

Citaat door AlIbAbBa17:
Ik heb op khoulani gestemd plus nog gestemd voor mijn ouders!

hahahaha nmp heeft niks, die chaudry is een echte chaudry als je begrijpt wat is bedoel



3 stemmen van jou oke dan staat genoteerd, voel je vrij om aan te kloppen bij de pvde als je wat kan/ wilt betekenen in de toekomst!

En niet zo chaudry'en

04-03-2010, 22:16

Citaat door Ladies:
Euh ja en zij houden zich bezig met problematiek in het verleden...



Dingen zoals gelijkwaardigheid tussen vrouwen en mannen. Ik heb een feministiser kijk op de wereld denk niet dat dit aan zou sluiten bij deze partij. Stimuleer meisjes naar school te gaan zorg ed ervoor dat ouders betrokken raken bij de opvoeding van kinderen. Er wordt in een moskee nooit gezegd u moet uw dochter en zoon gelijkwaardig opvoeden etc ointegratie te bevorderen en dan heb ik het zeker niet over de nederlandse cultuur overneemt maar gewoon meer deelneemt aan de nederlandse samenleving.

04-03-2010, 22:21

Citaat door Bigspenderr:
Dingen zoals gelijkwaardigheid tussen vrouwen en mannen. Ik heb een feministiser kijk op de wereld denk niet dat dit aan zou sluiten bij deze partij. Stimuleer meisjes naar school te gaan zorg ed ervoor dat ouders betrokken raken bij de opvoeding van kinderen. Er wordt in een moskee nooit gezegd u moet uw dochter en zoon gelijkwaardig opvoeden etc ointegratie te bevorderen en dan heb ik het zeker niet over de nederlandse cultuur overneemt maar gewoon meer deelneemt aan de nederlandse samenleving.



Jij komt niet zo vaak in de moskee als ik het zo hoor...

04-03-2010, 22:22

Citaat door grieffierr:




En voor hoeveel stemmen ben jij schuldig?

04-03-2010, 22:22

Citaat door Bigspenderr:
Sorry ik zou nooit op zo een partij stemmen. Ik zou zeggen kijk meer naar de hedendaagse problematiek.



Moet je niet doen ook, zonde van jou stem!

Stem pvv of een ander rechtse partij, met je onzin en Khoulani doet zeker anders.

04-03-2010, 22:23

Citaat door Ladies:
En voor hoeveel stemmen ben jij schuldig?



Denk tussen de 15 en 20 stemmen!

04-03-2010, 22:25



Citaat door mocroboy-18:
Denk tussen de 15 en 20 stemmen!



puntje voor jou...als ik wist hoe je groen puntje kon geven had je die van mij gehad...

04-03-2010, 22:25

Citaat door Bigspenderr:
Dingen zoals gelijkwaardigheid tussen vrouwen en mannen. Ik heb een feministiser kijk op de wereld denk niet dat dit aan zou sluiten bij deze partij. Stimuleer meisjes naar school te gaan zorg ed ervoor dat ouders betrokken raken bij de opvoeding van kinderen. Er wordt in een moskee nooit gezegd u moet uw dochter en zoon gelijkwaardig opvoeden etc ointegratie te bevorderen en dan heb ik het zeker niet over de nederlandse cultuur overneemt maar gewoon meer deelneemt aan de nederlandse samenleving.


klinkklare onzin, verdiep je meer in de Marokkaanse cultuur en de islam voordat je je vooroordelen hier neerploft en typ een beetje leesbaar a.u.b

04-03-2010, 22:30
we zijn verplaats..geeft niet.

Pagina's : [1] 2 3