Bekijk volle/desktop versie : Wisten jullie dat er nep kaas bestaat..??



04-03-2010, 20:52


ik kijk nu naar een uitzending van de rvu waar de consementenbond zich sterk maakt, voor de consument die misleid.

de nepkaas wordt dus gemaakt van:

melkeiwitten plantaardige olie en water.

het zit dus in zooveel producten, zoals de kant en klare pizza's , lasanga, cheese burgen, ect ect...

de voedingswaren advocaat die ze hebben gecontacteerd , heeft zich in deze nep kaas verdiept en het is dus niet koosjer maar... omdat de producent een 0,1% echte kaas toevoegt zijn ze niet strafbaar bezig. Er zitdus kaas..

Ze hebben ook bij een bureau die namen voor vele producten benoemt. Om het een nieuwe naam te geven zodat de consument voortaan bewust voor deze nep kaas kan kiezen.. De nieuwe naam voor nep kaas is Melt..


Ik schrok er wel van er zijnn zoveel dingen die we gewoon niet tegen maar toch consumeren echt zoo vies van die stomme fabrikanten, maar ach ja wat wil je..Ik koop een kant een klaar pizza met groeten, deeg, tomaat, en kaas voor 2,50??

04-03-2010, 20:53


Jaaah allang

Kaasbroodje is ook niet gemaakt van echt kaas

04-03-2010, 20:54
Ik wist het niet ben nu ook aan het kijken... De aftiteling is begonnen.

04-03-2010, 20:59

Citaat door fleurette123:
Jaaah allang

Kaasbroodje is ook niet gemaakt van echt kaas



het zou vanaf nu melta broodje moeten heten, bye the way.. ik ben er eigen best wel misselijk van geworden, ik heb zostraks spaghetty gemaakt en kaas overheen gestrooit gelijk tedens de uizending naar de pakstrooi kaas gerent om te kijken...

04-03-2010, 21:05



Citaat door Mimiedias12:
het zou vanaf nu melta broodje moeten heten, bye the way.. ik ben er eigen best wel misselijk van geworden, ik heb zostraks spaghetty gemaakt en kaas overheen gestrooit gelijk tedens de uizending naar de pakstrooi kaas gerent om te kijken...



Is toch lekker! Tegenwoordig is alles nep, maakt niet uit waar het vandaan komt. De rode kleur van snoep, yoghurtdrank, etc. komt van karmijnluizen De E-nummer is E120.