Bekijk volle/desktop versie : mensen mogen mij....



Pagina's : [1] 2

03-07-2004, 19:57
mensen mogen mij niet!!
waarom weet ik niet?

mijn eigen nichten mogen mij geen eens

hoe komt dat? omdat ik altijd eerlijk ben omdat ik altijd over de islam praat omdat ik lief ben voor iedereen hoe komt dat??? zijn ze jaloers

ik weet van mijn gevoel wie mij wel of niet mag.

maar ach scheit aan hun!!! wat kunnen ze mij maken of doen of geven


(maar ik heb gelukkig nog goede vriendinnen)

wie kent dit wie heeft het ooit meegemaakt?



03-07-2004, 19:59


Iedereen haat mij, but I don't care. Should I?

03-07-2004, 20:04
mijn nichtjes haten mij dus het raakte mij vroeger
maar nu interseert het mij ni het belangrijkste is als je goed bent met je ouders en je broers en zusters want in deze tijd betekent familie ni veel ze willen allleen wat het beste is voor hun

jij weet wie je bent dus wat maakt uit wat mensen van jou vinden

maar het is onmogelijk schat da niemand je kan hebben

en de waarheid da komt hard aan maar je moet zelf weten tegen wie je menging kan zeggen als iemand die je goed kent en die gaat jou ni kwalijk nemen da moet je het doen maar bij mensen die je ni kent moet je gewoon jou inhouden soms moet het gewoon
om problemen te vermijden



en schat je meot je echt geen zorgen maken je moet je zelf blijven wie de mensen die van jou houden kennen je wel en weten da je het goed bedoelt

thalla frask

03-07-2004, 20:14
ik haat jullie ook


03-07-2004, 20:14



Citaat:
Origineel gepost door AlPacinoMontana
volgens mij zijn ze jaloers over iets of je hebt iets vreselijks gedaan als IEDEREEN je haat.
Dat hoeft niet altijd. Trouwens, zolang Allah van je houdt, is het goed. Sommige mensen dragen haat in hun hart zonder reden.

03-07-2004, 20:14
Gij weet van u eigen da ge lief zijt hahaha grappig ik bedoel ik er nix slechts mee hoor kan best zijn.

03-07-2004, 20:14

Citaat:
Origineel gepost door AlPacinoMontana
volgens mij zijn ze jaloers over iets of je hebt iets vreselijks gedaan als IEDEREEN je haat.
zijn volgens mij jaloers ! nee niet iedereen haat mij gelukkig ikheb goede vriendinnen, maar familie getsie
maar ik ben vrij direct en ik zeg altijd de waarheid ik hou niet van scheinheilig gedoe .... en ik ben echt lief en ik zal niemand iets slecht toe wensen of doen

03-07-2004, 20:16

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[B]Gij weet van u eigen da ge lief zijt hahaha grappig ik bedoel ik er nix slechts mee hoor kan best zijn. [/B]
dat zegt iedereen en dat ben ik ook insallah ! en jij weet toch hoe jij bent>?????? zo weet ik het ook over mezelf

03-07-2004, 20:17
jah maar dat heeft denk ik iedereen
er is altijd wel iemand die je niet mag

maar ik zeg altijd als je me haat dan ben je jaloers op mij
dus ben ik beter dan jij

03-07-2004, 20:24
Aah ow héhé ik kweenie.
Ik ben op die vlak nogal uhhhh...bescheiden..


Citaat:
Origineel gepost door SOmaar
dat zegt iedereen en dat ben ik ook insallah ! en jij weet toch hoe jij bent>?????? zo weet ik het ook over mezelf

03-07-2004, 21:03
Je hebt geen geluk getroffen somaar want ik ken jou niet maar ik weet nu al dat ik jou niet mag! Ik mag jou niet en elk ander niet!

03-07-2004, 21:20
Als je altijd eerlijk bent dan gaan mensen je zeker haten! Maar ooit krijgen ze er waardering voor. fxck de haters in dit leven ze kunnen mijn rug op en mijn reet weer af!!!!!!!!!!

03-07-2004, 21:50



Citaat:
Origineel gepost door SOmaar
zijn volgens mij jaloers ! nee niet iedereen haat mij gelukkig ikheb goede vriendinnen, maar familie getsie
maar ik ben vrij direct en ik zeg altijd de waarheid ik hou niet van scheinheilig gedoe .... en ik ben echt lief en ik zal niemand iets slecht toe wensen of doen
Meid zo hoort het ook. Altijd de waarheid vertellen en niet schijnheilig zijn!!!

En als zij daar niet tegen kunnen, ja jammer dan.

NEGEREN DIE HANDEL.

Blijf gewoon hoe je bent.


03-07-2004, 22:01
Niets van aantrekken. Je zegt het zelf, je hebt goede vriendinnen. Die zou je niet hebben als je geen goed karakter zou hebben.

03-07-2004, 22:01

Citaat:
Origineel gepost door SOmaar
mensen mogen mij niet!!
waarom weet ik niet?

mijn eigen nichten mogen mij geen eens

hoe komt dat? omdat ik altijd eerlijk ben omdat ik altijd over de islam praat omdat ik lief ben voor iedereen hoe komt dat??? zijn ze jaloers

ik weet van mijn gevoel wie mij wel of niet mag.

maar ach scheit aan hun!!! wat kunnen ze mij maken of doen of geven


(maar ik heb gelukkig nog goede vriendinnen)

wie kent dit wie heeft het ooit meegemaakt?





ahhhh joh meid
zolang lah taala jou lief hebt en jij hem dan is alles goed.

Zoals me ma zegt wash geven zij jou de zon of regen, opzouten met hen....

die mensen die zo doen hebben zelf een xxxxt upl ife en willendat op anderen schuiven

Pagina's : [1] 2