Bekijk volle/desktop versie : Islam Democraten Gefeliciteerd met jullie zege!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-03-2010, 00:05
Hierbij wil ik de islam democaten en PVDE ( waar de E voor staat kunnen we nog over twisten) feliciteren met hun zege. Ik wil ook hierbij dhr. Fawaz Jneid bedanken voor zijn fatawa ondanks dat je het in 2002 als haram verklaarde, heb je nu de Ummah in Nederland gered van al het kwaad dat hen te wachten staat. Geert Wilders heeft verloren en de Partij van de E gaat de Shari'a invoeren in Den Haag....

oeps.. toen ging de wekker

Fawaz pak je koffers want Geert geertje komt je halen!

04-03-2010, 00:07


ik moet toegeven , is wel grapppig

04-03-2010, 00:13
Waar zijn al die Dappere aanhangers gebleven? Yek jullie zeiden toch ga stemmen we gaan wilders niet laten winnen, begin je cv's maar goed te maken want er zal binnenkort heel wat werk te doen zijn in strafkamp Geert!

04-03-2010, 00:13

Citaat door tram9:
Waar zijn al die Dappere aanhangers gebleven? Yek jullie zeiden toch ga stemmen we gaan wilders niet laten winnen, begin je cv's maar goed te maken want er zal binnenkort heel wat werk te doen zijn in strafkamp Geert!


ben je bang van geert ofzo

04-03-2010, 00:15


Hahahahah wollahila mensen wouden me overhalen om te stemmen wesh ben je gek of dom om te denken dat jouw zielige papiertje van 4 ct de ummah gaat redden?

04-03-2010, 00:16
HELA HELA HELA HELA HO [SIZE="7"]HEY![/SIZE] HELA HELA HELA HELA HO [SIZE="7"]HEY[/SIZE]!


04-03-2010, 00:20

Citaat door yeahyeah:
ben je bang van geert ofzo


Nee walhamdoelillah niet, ik drijf slechts de spot met de mensen die een grote mond hadden en in elke topic van democratie te vinden waren. Nu zijn ze stil en reageren ze niet. Ze zijn op hun positie gezet en zijn spontaan van actieve forumlid getransformeert naar stille lezers.

04-03-2010, 00:21

Citaat door tram9:
Nee walhamdoelillah niet, ik drijf slechts de spot met de mensen die een grote mond hadden en in elke topic van democratie te vinden waren. Nu zijn ze stil en reageren ze niet. Ze zijn op hun positie gezet en zijn spontaan van actieve forumlid getransformeert naar stille lezers.


waarom wat is er gebeurd in ned

04-03-2010, 00:22
Eigenlijk zou het ook een pluspunt kunnen zijn dat deze teddybeer gewonnen heeft, aangezien nu de moslims eindelijks gaan leren dat we hier niks te zoeken hebben en niks te zeggen hebben en nu zal men zich realiseren dat we hidjrah moeten verrichten al is het in een berg. En als nog zul je dan mensen aantreffen die hidjrah gaan doen van Nederland naar belgie en daar ook door de vlaamse belang eruit worden gekickt.

hoebedoel je een ezel stoot zichzelf niet 2x aan de zelfde steen.

04-03-2010, 00:23

Citaat door yeahyeah:
waarom wat is er gebeurd in ned


Meen je deze serieus? Woon je niet in Nederland dan? GEERT WILDERS IS AAN DE MACHT!!!

04-03-2010, 00:24

Citaat door tram9:
Meen je deze serieus? Woon je niet in Nederland dan? GEERT WILDERS IS AAN DE MACHT!!!



Let op je woorden.

04-03-2010, 00:25

Citaat door tram9:
Meen je deze serieus? Woon je niet in Nederland dan? GEERT WILDERS IS AAN DE MACHT!!!


Jeetje, jij stelt het wel heel erg overdreven op!


04-03-2010, 00:27



Citaat door tram9:
Meen je deze serieus? Woon je niet in Nederland dan? GEERT WILDERS IS AAN DE MACHT!!!


neen ben van belgie, tis rustirg hier


nu ziek ik het http://knack.rnews.be/belga/politiek/verkiezingen-nederland--pvv-van-geert-wilders-grote-winnaar-in-peiling-nos-anp/site78-section3-article149500.html


gaan jullie nu naar antwerpen komen?

04-03-2010, 00:30
In Antwerpen hebben we ook niks te zoeken, je kan niet eens de niqaab daar dragen. Beter andere landen zoals S.A, Marokko enz

04-03-2010, 00:32

Citaat door BintAbdurahmaan:
In Antwerpen hebben we ook niks te zoeken, je kan niet eens de niqaab daar dragen. Beter andere landen zoals S.A, Marokko enz


ik weet ma de laatste tijd komen toch wel veel Hollanders naar daar.

ze willen de hoofddoek verbieden laat staan niqaab.

in ned gaat dat toch ook verboden worden?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7