Bekijk volle/desktop versie : Hier ben ik mensen fransa heeft 2-0 verloren EN DAN?oefen wedstrijd



Pagina's : [1] 2 3

03-03-2010, 23:20

Citaat door Clichy_sousbos:
ik verschuil me nergens hier ben ik, Fransa heeft 2-0 verloren van spanje indd, en dan?? staat er iets op het spel oela????? in 2006 riep ook iedreen spanje heeft gewonnen van frankrijk oefen wedstrijd voor wk, maar op wk kregen ze pakransel, en Iromien aanhangers moeten al helemaal nie praten, NL speelde slecht alleen ze hadden geluk dat ze tegen Amerika speelden, dus niet haten mensen, Frankrijk is en blijft 1 van de beste op WK, en sterker nog Fransa heeft al een WK beker, en NL heeft een Plastic limonade beker
.

03-03-2010, 23:23


viva espana de nieuwe wereldkampioen

03-03-2010, 23:26
ja ik weet maar ze worden tog wereldkampioen sahbi niemand kan ze stoppen

03-03-2010, 23:30
Niet 2-0 maar 0-2

03-03-2010, 23:31


Iromien aanhangers? Haha, wat is Frankrijk?

Ps; Je kan beter voor Nederland opkomen dan die viezerikken. Waar is je eer gebleven? Je voorouders hebben gestreden tegen ze en jij zit ze hier met hart en ziel te verdedigen.

Ik kan me nog goed herinneren hoe erg jij Algerije haatte en hoopte dat ze niks klaar speelden tijdens de Afrika cup, door de geschiedenis tussen Algerije Marokko. Dan vraag ik me nu af of jij wel op de hoogte bent van de geschieden Frankrijk - Marokko? En dan heb ik het niet over een potje voetbal.

03-03-2010, 23:35
die lijst van jou wajowww verleden tijd sahbi praat over nu niet vroeger

03-03-2010, 23:36

Citaat door Clichy_sousbois:
I love fransa, dankzij Fransa ben ik in Nederland, jij kent mij niet, en jij weet nie wrm ik voor frankrijk ben


Wat heeft Frankrijk voor jou gedaan wat? Het enige wat ze je gegeven hebben is een leeggeroofd land vol met corruptie. Walou trots en eer.

03-03-2010, 23:45

Citaat door Clichy_sousbois:
jongen jij weet niks, wrm ik voor frankrijk, dat is prive , de meeste joden wonen in NL geloof mij, Frankrijk heeft de meeste moslim inwoners van europa


Ik kan geen enkele goede reden bedenken waarom een Marokkaan Frankrijk zou moeten supporten.

Joden hebben mij niets gedaan. Israëliers is een ander verhaal..

En dan? Alsof die moslims Frankrijk supporten. Die topics die je laatst openden over die reljongeren dat doen ze uit ontevredenheid. Die gasten haten alles wat Frans is.

Mohiem, voor mij is het vrij duidelijk. Je bent een gast zonder principes, trots en eer.

03-03-2010, 23:55
Ik word ziek van jou wist je dat?
Frankrijk is zero, poep en nada
Tegen ierland leek het een volleybalploeg

04-03-2010, 00:07
Frankrijk is poep stelt niks meer. Spanje is zeker de grootste favoriet voor het WK.

04-03-2010, 00:10

Citaat door Clichy_sousbois:
jongen jij weet niks, wrm ik voor frankrijk, dat is prive , de meeste joden wonen in NL geloof mij, Frankrijk heeft de meeste moslim inwoners van europa



Jij bent niet realistisch. Frankrijk van 2006 is niet meer de Frankrijk van nu.
Frankrijk van 1998, 2000 en 2006 waren mooie tijden maar dat hebben ze allemaal te danken aan Zidane, zonder Zidane stelt Frankrijk helemaal niks voor. Kijk Frankrijk heeft wel kwaliteit bankspelers, maar ze hebben geen team.

04-03-2010, 02:02
Het is gewoon een vormverschil met kapotveel nieuwe spelers iedere keer.. vorige keer gignac, nu weer ciani enzovoorts.. verandert niets aan de situatie, maar spanje draait al 4 jaar met hetzelfde team plus dezelfde wisselspelers en dan heb je ook nog dat het overgrote deel in de basis speelt voor een club als barca. Real madrid met casillas en sergio ramos maakt het plaatje helemaal compleet. Zeer sterk team, maar onderschat de fransen niet he.. Fransen zijn nooit goed voor het WK. Ik kan me nog herinneren dat Duitsland pak slaag kreeg van Italie voor het wk. Nederlanders vonden toen dat Duitsland niets meer is dan een matig land. Paar weken later whaha waren de duitsers 3e geeindigt op het WK en zo had Nederland ook een woordje over Frankrijk, dat destijds met veel geluk toch naar het WK ging. Er was weinig hoop, maar er gebeurt iets met die landen waardoor het opeens topfavorieten zijn. Frankrijk had de wereldtitel kunnen pakken, maar Materazzi gooit roet in het eten.

Nederland altijd grote bek en ze vinden dat ze wereldkampioen zijn AL VOOR DAT HET WK BEGINT. Ze krijgen pak slaag van Brazilie van hier tot Tokyo.. dan gaan we pas lachen.

04-03-2010, 02:34


Je baise la France, tazzz junkies sales. Sarkozy est un raciste

04-03-2010, 02:47



04-03-2010, 03:34
ach ja..de uitslagen van de vriendschappelijke interlands..geeft altijd stof tot discussie, en niets zeggende waarnemingen en prognoses in aanloop naar het volgende Toernooi in dit geval het WK.

Frankrijk verliest met 0-2 van Spanje..helemaal niet vreemd, aangezien de Fransen met hangen en wurgen Zuid-Afrika hebben gehaald. De Spanjaarden zijn de voetbaltempel van europa op het moment, tonen ook na het EK van 2008 nog geen moment van zwakte, en zijn dan ook top favotit bij het wk. In Frankrijk heerst no steeds crisis rondom de nationale ploeg, met name rondom bondscoach Domenech. Het team hangt nog teveel als los zand aan elkaar, en het zal nog een klus worden om de juiste vorm en samenstelling te vinden in aanloop naar het wk!


Nederland speelde wederom zwak in een oefen interland, die met matig spel werd gewonnen. Oranje speelt zelden goed in een oefenpot, en lijkt steeds het best in zijn spel te komen op het toernooi zelf. Dat was in Zwitserland duidelijk te merken. Ook oranje is geen favoriet in Zuid-Afrika ondanks de eenvoudige kwalificatie. Nl heeft voldoende talent, een ruime keus uit goede spelers, met name op het middenveld, maar mist echte stootkracht, en vooral ervaring. Boularouz zal dan ook wel meegaan verwacht omdat de keus aan lange sterke verdedigers erg schaars is.

Pagina's : [1] 2 3