Bekijk volle/desktop versie : vraag over verblijfsvergunning



Pagina's : [1] 2 3

03-03-2010, 22:03
Salaam aleikom,

ik heb een vraag over de verblijfsvergunning:
Mijn man zit vast in marokko en hij heeft een verblijfsvergunning van 5 jaar.
Wat zijn de regels als het gaat om verblijf in het buitenland?
Hoe lang mag je in het buitenland verblijven met een verblijfsvergunning?
Wat zou hij moeten doen om hier terug te kunnen keren.

Heeft iemand hier al ervaring mee gehad??

Alvast bedankt voor jullie hulp!

03-03-2010, 22:06


vast als vast als een gedetineerde?

Je kan het beste de ind bellen voor nadere info, want hier ga je 100 verschillende antwoorden krijgen.

03-03-2010, 22:11
als je verblijfsverguning hebt mag je 6 maanden en marokko blijven niet langer

03-03-2010, 22:14
niet langer dan 6maanden

03-03-2010, 22:19



Citaat door _prive_:
vast als vast als een gedetineerde?

Je kan het beste de ind bellen voor nadere info, want hier ga je 100 verschillende antwoorden krijgen.


dank je wel meid, Ik denk dat je ook helemaal gelijk hebt!
Ik dacht dat er misschien wel meiden waren die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

Bedankt voor alle reacties!

05-03-2010, 22:55
als hij vast zit en vergunning moet verlengd worden dan heeft ie kans dat het niet verlengd wordt, want ze vragen altijd of je niks geks hebt gedaan gedurend die vijf jaar

05-03-2010, 23:03
Bedankt voor je reactie meid.

wordt het ergens geregistreerd dat hij vast heeft gezeten in marokko?



Citaat door Kenza:
als hij vast zit en vergunning moet verlengd worden dan heeft ie kans dat het niet verlengd wordt, want ze vragen altijd of je niks geks hebt gedaan gedurend die vijf jaar

06-03-2010, 12:47
Na 9 juni kan je het helemaal shaken!!!

06-03-2010, 13:00

Citaat door soraya30:
Bedankt voor je reactie meid.

wordt het ergens geregistreerd dat hij vast heeft gezeten in marokko?



domste aghyour man heb jij kans is groot dat hij helemaal geen papier zal krijgen dat het niet meer verlengd word en dat tie mag fluiten naar zijn geld..

06-03-2010, 13:01

Citaat door JETLI:
Na 9 juni kan je het helemaal shaken!!!



hahahaha wayaww jij bent erg layster eh heks hahahahaha hopen maar dat die geertje niet wint hahahahahaha dan is het zeker zo dan mag hij zeker zijn document zeker vergeten.. dan moet hij de land uit ja..

06-03-2010, 13:08
nou mensen ik zou maar niet te hard lachen, want als hij wint dan is het voor ons allemaal niet fijn, want denk maar niet dat wij nederlanders zijn met een rode paspoort!




Citaat door zuidholland:
hahahaha wayaww jij bent erg layster eh heks hahahahaha hopen maar dat die geertje niet wint hahahahahaha dan is het zeker zo dan mag hij zeker zijn document zeker vergeten.. dan moet hij de land uit ja..

06-03-2010, 13:09

Citaat door zuidholland:
domste aghyour man heb jij kans is groot dat hij helemaal geen papier zal krijgen dat het niet meer verlengd word en dat tie mag fluiten naar zijn geld..


zullen we het beschaafd houden meid, en het gevloek maar laten!

06-03-2010, 13:45


ik hoop dat het goed komt sterkte

06-03-2010, 13:50
Wat ik weet is dat als de verblijfsvergunning niet op tijd wordt verlengd, dat je dan illegaal wordt. Ik zou maar de IND bellen en vragen wat je het beste kan doen.

06-03-2010, 13:58
Inderdaad het IND kan je het best informeren ik hoop dat alles goed voor jullie komt

Pagina's : [1] 2 3