Bekijk volle/desktop versie : niet je echte ouders ??



02-12-2002, 19:14

Citaat door independent:
alloe
ik heb eff een vraagje aan jullie en die luidt:

"WAT ZOU JE DOEN ALS JE ERACHTER ZOU KOMEN DAT JE OUDERS WAARMEE JE JAREN HEBT GELEEFD NIET JE ECHTE OUDERS BLIJKEN TE ZIJN??"

moeilijke vraag he ??
.

02-12-2002, 19:17



Citaat:
Origineel gepost door independent
alloe
ik heb eff een vraagje aan jullie en die luidt:

"WAT ZOU JE DOEN ALS JE ERACHTER ZOU KOMEN DAT JE OUDERS WAARMEE JE JAREN HEBT GELEEFD NIET JE ECHTE OUDERS BLIJKEN TE ZIJN??"

moeilijke vraag he ??
jah man haha, nou ik zou ze denk ik wel vergeven maar ook op zoek gaan naar me echte ouders..

trouwens..geef een goed voorbeeld en zeg wat jij zou gaan doen!


Kusje,
Dreamlover. :verliefd:

02-12-2002, 19:19
Ik zou op zoek gaan naar mijn biologische ouders. Ik zou heel wat vragen hebben die ze moeten beantwoorden.

Maar dat betekent niet dat ik de mensen die ik altijd als mijn ouders heb gezien, nooit meer zou willen zien. Zij hebben me dan tenslotte groot gebracht. Ik zou ze niet in de steek laten

02-12-2002, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door independent
alloe
ik heb eff een vraagje aan jullie en die luidt:

"WAT ZOU JE DOEN ALS JE ERACHTER ZOU KOMEN DAT JE OUDERS WAARMEE JE JAREN HEBT GELEEFD NIET JE ECHTE OUDERS BLIJKEN TE ZIJN??"

moeilijke vraag he ??
Ik blijf ze als mijn echte ouders zien, maar ga dan wel zoeken naar mijn echte ouders!

02-12-2002, 20:50



Citaat:
Origineel gepost door DINIM3AK
Ik blijf ze als mijn echte ouders zien, maar ga dan wel zoeken naar mijn echte ouders!
Kies ook hiervoor

02-12-2002, 20:50
bij ze blijven natuurlijk ze zijn niet mijn biologische ouders, maar ja ze hebben me wel zo lang opgevoed, en ik zouw el op zoek gaan naar mijn echte ouders en hun inderdaad veel vragen...

02-12-2002, 21:52
Ik vind dat je ouders degene zijn die je hebben opgevoed en die jij als vader en moeder beschouwd.

Biologische moeder is de vrouw die je ter wereld heeft gebracht.

In geval van adoptie....dan ben je bv. 2 als je bij je adoptieouders terechtkomt en die voeden je op en jij beschouwd als je ouders, dan zullen dat voor mij altijd mijn ouders blijven ook al heeft ze me niet te wereld gebreacht.

02-12-2002, 22:26

Citaat:
Origineel gepost door independent
alloe
ik heb eff een vraagje aan jullie en die luidt:

"WAT ZOU JE DOEN ALS JE ERACHTER ZOU KOMEN DAT JE OUDERS WAARMEE JE JAREN HEBT GELEEFD NIET JE ECHTE OUDERS BLIJKEN TE ZIJN??"

moeilijke vraag he ??
neej helemaal niet moeilijk...ik zou gewoon doorgaan, aangezien zij zo goed zijn geweest om om voor mij te zorgen, al zal ik natuurlijk wel mn echte ouders zoeken..maar ik zou ze nog steeds papa en mama noemen...

02-12-2002, 22:28
Ik zou ze dankbaar zijn dat ze me al die jaren hebben opgevoed maar ik twijfel eraan of ik wel naar mijn biologische ouders op zoek zou gaan zij hebben mijn tenslotte ook weggedaan!!!
Om wat voor reden het ook mag zijn het blijft pijnlijk dat ze je hebben weggedaan...... maar ik denk wel dat ik nieuwsgierig zou zijn naar mijn biologische ouders.....

sihemB

03-12-2002, 08:36
Als dat het geval was bij mij, dan zou ik wel bij die ouders blijven en heel hard op zoek gaan naar mijn echte ouders,
Ik zal me wel anders gaan gedragen dan voorheen.