Bekijk volle/desktop versie : niet eens een cadeau gekregen!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

03-07-2004, 17:45
hey meiden ( en heren)

ik weet niet hoe ik het moet zeggen zonder materialistisch over te komen, maar mijn vriend en ik gaan al dik een half jaar met elkaar... en heb in al die tijd niet eens een leuke presentje gekregen ( ook niet met valentijn).. en onlangs ben ik geslaagd hamdoulilah voor mijn MBO opleiding... zelfs toen gaf ie niet eens roos of zo... ik bedoel ik ken hem erg goed ( daarvoor kende ik hem gewoon als kennis) en hamdoulilah heeft hij een zuiver hart en zo... en hij behandeld me goed.. maar terwijl mijn vriendinnen met cadeau's aankomen voor het behalen van mijn diploma, krijg ik niks van mijn vriend nota bene.... wat vinden jullie ervan meiden???? ben heus niet van plan om het tegen hem te zeggen... maar dit kan toch ook niet?

03-07-2004, 17:46


geef hem cadeautjes....dan denkt hij ook wel op een gegeven moment van: ik ga iets voor haar kopen!

03-07-2004, 17:47
je moet hem een hint geven schat! Ik had dat ook in het begin bij mijn vriend. Hij kocht nooit iets zonder dat ik erbij was. Het was meer van kom we gaan kleren kopen en dan liet hij mij passen en kijken wat ik leuk vond en ging ik naar de kassa om zelf te betalen, betaalde hij.
Later ben ik hem hints gaan geven en ik heb eeb mooie gouden ring gehad voor mijn verjaardag de laatste keer en krijg telkens leuke dingetjes!

03-07-2004, 17:49
ja sommige jongens vergeten de kleine , maar o zo belangrijke dingetjes in een relatie.
zoals echie al zei , geef jij hem eens een geurtje of iets.
dan voelt hij zich echt wel minder.

03-07-2004, 17:51


HEWAAA SAFIIII HIJ IS GEWOON GIERIG

03-07-2004, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door Echie
geef hem cadeautjes....dan denkt hij ook wel op een gegeven moment van: ik ga iets voor haar kopen!
hard niet!... ik ga een beetje cadeau's voor hem kopen en wachten tot bij hem het lichtje gaat branden voor dat ene cadeau dat ik dan eindelijk mag ontvangen....

en wat betreft hints.... geloof me maar... ik geef zo vaak hints.... maar hints en mannen dat werkt niet... al sta ik op station en wil ik een flesje drinken kopen, en hij hoeft niks, dan nog betaald hij 't niet.... tenzij we samen pas gaan drinken, dan pas betaald hij....

ik zei ook laatst expres aan de telefoon dat ik echt hele mooie cadeau's gekregen had van mijn vriendinnen voor het behalen van mijn diploma... denk je dat hij die hint snapte.... de keer daarop toen ik hem zag.. WEER niks... .. niet dat het alleen daarom gaat maar... het is wat je zeg ruziezoeker... die kleine dingen... grrrr...

03-07-2004, 18:02
ma3liesh meid kom op.. misschien moet je die dingen verdienen.. ik bedoel doe rustig aan joh.. hij komt er echt wel mee hoor.. waarom zo materialistisch

Houdt hij van je?
behandelt hij je goed?

Misschien heeft ie wel geld problemen.. weet jij veell

trek geen oordeel chick

03-07-2004, 18:04
WEJOOOOO hij is erg dan! Wallah meid als het waar is wat je zegt dan zou ik hard in zijn oren schreeuwen dat je een cado wilt! En Catherinazetajones het hoeft niet duur te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03-07-2004, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door Habibinur
WEJOOOOO hij is erg dan! Wallah meid als het waar is wat je zegt dan zou ik hard in zijn oren schreeuwen dat je een cado wilt! En Catherinazetajones het hoeft niet duur te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
precies ik vraag niet om een auto of zo.... bij de six hebben ze super leuke oorbellen vanaf 3 euro .... en wat is 3 euro!!!!. ( en dat weet hij ook wel, heb hem vaak zat zo'n winkel meegesleurd). kijk ik weet ook wel dit een bijzaak is.... maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon zonde vind... voor de rest is het echt een toppertje... het zijn deze kleine dingen die 't doen.... en dat vind ik zonde... zeker geen reden om hem te dumpen... laat dat even voorop staan...

03-07-2004, 18:14
Wallah Ik zou ook zoals jij zijn! Ik vind dat een cadotje op zijn tijd moet kunnen kom nou! Al is het maar iets van 3 euro, het geeft je toch een speciaal gevoel! Ik zou het gewoon duidelijk tegen hem zeggen, jammer dat hij boos wordt en wedden dat hij wat koopt!!!!!!!!!

03-07-2004, 18:15
ben je zn eerste vriendin? meskien misschien geen eerdere ervaringen

03-07-2004, 18:16

Citaat:
ben je zn eerste vriendin? meskien misschien geen eerdere ervaringen


ja kijk dat zou wel kunnen, dat was bij mij ook het geval! Maar toch kom op iedereen weet toch wel dat het erbij hoort

03-07-2004, 18:17


ja kan toch ??? ik bedoel meskien ja misschien weet ie nog niet beter.. en misschien kun je eerlijk zeggen

03-07-2004, 18:18
Damn, hij is cheap, zo gierig!

Als ik met vrienden ben van het ander geslacht, betalen ze altijd, ook al wil ik het niet, ze pakken standaard hun portomonee, ze laten me niet zelf betalen ook al wil ik het.

Maar ik zou hem hints geven tot hij erbij neer valt zo van, als hij bijvoorbeeld heeft geshopt en hij heeft een mooie broek gehaald ''moet je zeggen en waneer krijg ik de mijne?''

''Of ik heb zo een mooie ring gezien he.'Nu nog iemand vinden die het voor me gaat kopen''

Ect..ect..

03-07-2004, 18:18
mijn x was ookzo.. maar ja naar mate de tijd leerde hij het wel hoor..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11