Bekijk volle/desktop versie : Verloofd, maar niet serieus!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

03-03-2010, 14:16

WAAR GEBEURD VERHAAL!!! Speelt zich nu nog steeds af!!!

Hoofdpersonen:

Raja: 20, nog studerend, mooi meisje.
Prachtig lang krullend haar, lichtbruine ogen.
Issam: 22, mooie jongen licht groene ogen, zwart haar (stekeltjes) & VERLOOFD, maar niet SERIEUS!


De andere Personen:

Nessrine: 16 zusje van Raja
Ilham: 18 zusje van Raja
Lina:19 Beste vriendin van Raja
Safouan: 18 broertje Issam
Rania: 20, verloofde van Issam
Mo: 22, beste vriend van Issam
Zaka & Reduan: vrienden van Issam.

Raja’s perspectief :
Raja is een hele lieve meid, ze is 20 jaar & komt uit Arnhem.
Ze zit nog op school en gaat na de zomer met een nieuwe opleiding beginnen.

Issam is een knappe jongen 22 jaar & komt uit Den Bosch.
Issam is verloofd , maar hy is niet serieus.
Net zoals Raja begint ook Issam na de zomervakantie met een nieuwe opleiding.

De zomervakantie is byna voorby en iedereen begint morgen weer met school.
TuutTuutTuutTuut.. het is half 8 en de wekker van Raja gaat af.
Ze strekt zich uit en staat op en loopt de douche in, net voordat ze deur wilt openen gaat de kamer deur van haar zusje nessrine open & die vraagt.
Nessrine : Raja kun je me aub bij school afzetten?
Raja : safi is goed, maar wel opschieten graag want ik ben al een beetje te laat & dat kan ik niet maken op de 1e schooldag.
Nessrine : oke , dankje je bent een schat.
Raja : jaja het is al goed a slijmbal.
Raja ging de douche in en ging douchen, daarna liep ze weer haar kamer in en ze liep naar haar kast toe.
Ze dacht even bij zich zelf na hmm wat zal het vandaag worden.
Uiteindelijk is het een zwarte goddes broek geworden, met een zwarte moncler polotje & prada’s . Ze besloot haar haren vandaag los te laten.
Ze had inmiddels ook al wat make up op gedaan & pakte haar tas en autosleutels en derest van benodigde spullen die ze die dag nodig heeft.
Beneden aan de trap riep ze Nessrine en zei dat ze op moest schieten.
Nessrine zei dat ze net werd gebeld dat ze vandaag vry heeft, ze werd net door haar mentor gebeld.
Raja heeft pas een nieuwe auto van haar vader gekregen : een zwarte Golf 5.
Onderweg naar school draaide ze wat muziek & zette het nummer Allah ya Moulana op
En ze zong vrolijk met het nummer mee.
Aangekomen by haar nieuwe school zocht een parkeer plek en parkeerde daar haar auto.
Ze was best wel zenuwachtig & dacht by zich zelf by wat voor mensen zal ik in de klas komen.. Ze nam plaats in de kantine


Issam’s Perspectief :

Vandaag is de dag dat ik met een nieuwe opleiding begin, Rania die begint vandaag ook & op dezelfde school : dat zal nog wat worden !
Ik belde haar op en vroeg of ze mee wou rijden richting school .
Issam : Sbah El Ghir schatje lekker geslapen?
Rania : goeiemorgen houbi jaa heerlijk & jij ?
Issam :”ja ook lekker hoor schat , maar ben je al klaar dan kan je mee rijden naar school?
Rania : ja schat ben klaar over hoeveel minuten ben je hier?
Issam ; ik ben er over 5 min.
Rania : oke schat Tot zo!
Issam : Tot zo (K)

Niet wetend wat er te wachten zal staan voor zowel Raja als Issam op hun nieuwe school!


03-03-2010, 14:24


Meld maar als ik verder moet gaan?

03-03-2010, 15:30
verderrrrr upupupu

03-03-2010, 16:57
gaa veder

03-03-2010, 17:06


up ga verder fan fan,

04-03-2010, 15:48
welkom allemaaal ik zal zo beginnen met het schryven van een nieuw vervolgje

xx kickboxrtje

04-03-2010, 15:56
Ga gauw verder, nieuwe fan meld zich!

04-03-2010, 17:13

Citaat door Besmattiiee:
Ga gauw verder, nieuwe fan meld zich!



Welkom Meid,
Ik ben nu bezig met het schrijven van een vervolgje!
Dus zodra ik het heb geschreven zal ik het gaan plaatsen!

xx kickboxrtje

04-03-2010, 18:04
vervolgje komt eraan dames
hij is bijna klaar!
En voor alle nieuwe fans : Welkom Meiden !

xx kickbOxrtje

04-03-2010, 19:18

Issam stond voor de deur van Rania en belde haar dat hy er was.
Ze kwam naar buiten en stapte de auto in.
Rania : Heey houbi
Issam : Daag lieverd hoe is het ?
Rania : gaat goed hmdl met jou ?
Issam : goed hoor schat , en al beetje voorbereid voor school?
Rania : nee niet echt maar ben wel benieuwd met wat voor mensen ik in de klas kom :P
Issam : ik ook..
Rania : als die meisjes je maar niet gaan versieren want je bent mij verloofde! En blijft mijn mannetje!
Issam ; haha ye gekkie komt goed schat ik ben van jou!

Hmm dit waren de woorden van issam maar wat er nog allemaal gaat gebeuren, zullen we kijken of het wel uitkomt wat ie net allemaal tegen Rania zei.
Ze waren inmiddels al op school aangekomen , En ieder gingen na hun les.
Ze gaven elkaar een kus en spraken af dat ze elkaar in de pauze zouden zien.

In de Les van Raja & Issam :

Issam viel Raja meteen al op toen hij de klas binnen kwam. Vanaf dat moment begon alles.
Issam nam plaats naast Raja & de docent begon de leerlingen welkom te heten en een aantal aan ze te vertellen. Uiteindelijk liet de docent de leerlingen aan elkaar voorstellen.
Het was Raja haar beurt om zich aan de klas voor te stellen .
Raja : Nou mijn Naam is Raja , ik ben 20 jaar oud & kom uit Arnhem. Ik heb voor deze opleiding op een kapperschool gezeten & heb daar me kappersdiploma gehaald , dus wie er geknipt wil worden meld het maar! De klas moest er wel om lachen en mochten haar gelijk al.
Er was wel een kapsones meisje die gelijk opviel, dat gaat niet goed lopen tussen haar en Raja!!
Het issam’s beurt om zich voor te stellen: Ewa drerries , de klas schoot gelijk in de lach . Nou mijn naam is Issam & ik ben 22 , en kom uit Den bosch. Hiervoor heb ik een opleiding Marketing Communicatie gedaan en daarvan heb ik mijn diploma behaald.
Zo gingen ze alle leerlingen af, tot de leraar weer aan de beurt kwam en gelijk al een aantal dingen uitdeelde. De klas kreeg een opdracht en die opdracht moesten ze in een groepje van 4 leerlingen maken. De docent had alle namen al opgeschreven & de leerlingen kregen een pauze van 15min en dan moesten ze weer terug komen zodat ze aan de opdracht konden gaan beginnen. In de pauze zocht Issam , Rania gelijk op. Ze zaten samen in de kantine en besloten wat te eten gaan halen. Zo spraken ze wat met elkaar totdat ze allebei weer naar de les moesten gaan.
In de les aangekomen had de docent al groepjes gemaakt.
Raja zat met Issam,Nabil & omar in een groepje.
Raja vond dat natuurlijk leuk want zo kreeg ze een kans om issam beter te leren kennen.
Maar ze wist op dat moment nog niet dat hy VERLOOFD is.
Ze hadden het gelijk al gezellig in hun groepje en ze konden het gelijk al goed met elkaar vinden. Wat opmerkelijk was dat Nabil best wel een luie jongen was, hij werkte niet echt mee aan de opdracht , maar dat zou wel eens gevolgen voor hem kunnen hebben bij zijn eidnexamen. Raja & Issam hadden het gelijk al leuk met elkaar en konden goed met elkaar opschieten. Omdat ze ook wel eens buitens school aan de opdracht moeten werken deelden ze msn’s en nummers uit. Zo dat ze ook buiten school met elkaar konden communiceren.


Rania’s Perspectief :

Ik heb wel een gezellige klas, en kan het wel met deze apen hier vol houden denk ik.
Ik ben benieuwd wat issam allemaal uitspookt , zal die meteen al iets in een meisje van ze klas zien ? aah nee zo moet je niet denken Rania zei ze tegen zichzelf hy heeft je belooft om by je te blyven. Rania was zo ver weg met der gedachtens dat ze schrok toen ze uit der gedachten werd gehaald door een klasgenoot die melde dat de les afgelopen was.



Raja liep samen met Issam de klas uit richting de kantine.
Ze zag een ring om zijn vinger en vroeg voor de grap aan hem : ben je verloofd of getrouwd ofso met die ring om je vinger.
Issam : dat heb je goed gezien , ik ben verloofd & me verloofde zit hier ook op school.
Raja werd gelijk stil , ze dacht shit hmm kan ik wel zo met hem lachen & zo met hem omgaan terwijl ie verloofd is. Zal die misschien ooit wat voor me gaan voelen ? Ach wie weet , ALS IK IETS WIL , DAN ZAL IK HET OOK KRIJGEN :d!
Raja : ewa mabrouk ! je gaat nu zeker naar je vrouwtje toe yek :P
Issam : wat moet ik dan doen ? met jou blijven wella:P
Raja : kan je doen toch wie weet heb je het met mij gezelliger haha , nee grapje ga maar naar je vrouwtje toe ik zie je straks wel in de les.
Issam : saf is goed a gekke!

In de kantine aangekomen liep Issam gelijk naar Rania toe die al op hem zat te wachten hij gaf haar en kus en ze gingen wat verder praten. Raja zag issam bij Rania zitten & dacht bij zich zelf tass is hy met haar verloofd, vind me zelf 100 keer mooier.

De dag liep ten einde : en Raja stapte haar auto in en reed richting huis.
Ze had zin om wat leuks te gaan doen met haar beste vriendin Lina.
Ze belde haar op ;
‘’tuuttuuttuuttuut’’
Lina : Heeey Habiba
Raja : Heey zina hoe is het met je ?
Lina : Gaat goed hmdl met jou ?
Raja : Gaat goed schat , wat ben je aan het doen ?
Lina : Ik ben gewoon thuis en jij schat ?
Raja : Ik zit in de auto kom net school , rij nu richting huis. Heb zin om naar Amsterdam te gaan ff wat eten en te chillen ? Want ik ben morgen toch vry van school
Lina : Ja is goed schat kom je me dan zo bij me huis op halen ?
Raja : ja is goed schat ik ga eerst ff naar huis omkleden & dan kom ik richting jou safi?
Lina : Saff dan zie ik jou zo a zine djellie!
Raja : Beslamaa
Lina : beslamaa

Zo reed Raja naar huis & na 20min kwam ze thuis en zei ze haar ouders gedag.
Ze ging zich omkleden & haar zusje Ilham de kamer binnen gestormd zonder te kloppen .
Ilham : Rajaa help me Ik ga straks uit eten met Safouan en ik weet niet wat ik aan moet trekken.
Wat Raja niet wist was dat Safouan het broertje van Issam is , maar daar zou ze wel achter komen als ze naar Amsterdam zou gaan met Lina.
Raja : het is lekker weer buiten dus trek dat zwarte jurkje van ed hardy aan met een legging en die botticelli schoentjes en dat dun jas van ice berg die ik pas gekocht heb & me river islands tas draag je er dan bij .
Ilham : dankje je bent een schat Raja. Ik ga me snel omkleden want hy komt me zo ophalen.
Raja : oke veel plezier schat !

Raja had zichzelf inmiddels ook al omgekleed en stapte de auto in en ree naar Lina toe.
Ze stond voor haar huis & toeterde..
Lina kwam naar buiten toegelopen & stapte in.
Ze reden richting Amsterdam niet wetend wat daar zou gaan gebeuren en wie ze daar zouden tegen komen !!

Vanavond of morgen meer Meiden !
Xx Kickboxrtje


04-03-2010, 19:19
hier is het vervolgje meiden veel leesplezier !
xx kickboxrtje

04-03-2010, 22:42

Citaat door KickbOxrtje:
hier is het vervolgje meiden veel leesplezier !
xx kickboxrtje



Oep..!


Is het verhaal jou trouwens overkomen? Want het is waargebeurd toch?


x




Oepp.!!

07-03-2010, 22:39


ga snel verder lieverd
nieuwe fan xx

08-03-2010, 09:56

Citaat door Besmattiiee:
Oep..!


Is het verhaal jou trouwens overkomen? Want het is waargebeurd toch?


x




Oepp.!!


Hey meid,
Het verhaal is niet bij mij overkomen. Klopt het is waargebeurd
het is namelijk bij mijn beste vriendin overkomen!

Alle nieuwe fans welkom,
en meiden sorry dat ik nu pas weer reageer ik had vrijdag een afspraak in het ziekenhuis en ben daarna ziek geweest in het weekend .
Ben nu momenteel op school ik ga proberen wat te schrijven als het me niet lukt dan probeer ik vanmiddag wta te schrijven en te plaatsen.
Mijn excuses

xx kickboxrtje

08-03-2010, 13:34

Citaat door KickbOxrtje:
Hey meid,
Het verhaal is niet bij mij overkomen. Klopt het is waargebeurd
het is namelijk bij mijn beste vriendin overkomen!

Alle nieuwe fans welkom,
en meiden sorry dat ik nu pas weer reageer ik had vrijdag een afspraak in het ziekenhuis en ben daarna ziek geweest in het weekend .
Ben nu momenteel op school ik ga proberen wat te schrijven als het me niet lukt dan probeer ik vanmiddag wta te schrijven en te plaatsen.
Mijn excuses

xx kickboxrtje



helloeww!

Aaiii.. Meskiena (W)


beterschap mopje (K)

xx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25