Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk beyond paradise van Estee Lauder



03-03-2010, 13:55
Kan iemand me uitleggen hoe deze ruikt? Ik wil hem namelijk online bestellen omdat ze deze geur niet meer in de winkel verkopen.
Ruikt deze fris, zoet of is het een zware geur?

03-03-2010, 14:01


ik vind m niet lekker ruikt te bloemerig bijna naar toiletspray

voordat je m besteld zou ik toch maar eerst op je huid laten testen hoe t bij jou staat

03-03-2010, 14:03

Citaat door Louwelieh:
ik vind m niet lekker ruikt te bloemerig bijna naar toiletspray

voordat je m besteld zou ik toch maar eerst op je huid laten testen hoe t bij jou staat


Misschien als ik een keer in Amsterdam kom. Daar hebben ze die misschien wel. Hier hebben ze die geur nergens. Ik wil hem zeker uitproberen voordat ik bestel.

03-03-2010, 14:07

Citaat door Louwelieh:
ik vind m niet lekker ruikt te bloemerig bijna naar toiletspray

voordat je m besteld zou ik toch maar eerst op je huid laten testen hoe t bij jou staat



Even off topic.
Maak jij ook nog vaak de pindasoep klaar en dat thaise gerecht.
Wij zijn er helemaal verslaafd aan door jou.
Pindasoep heb ik laatst nog gemaakt en ook een bakje daarvan in de vriezer gedaan. En ik heb nog 2 potten Faja Lobi in de kelder staan.
En dat Thaise gerecht maak ik ook geregeld.

03-03-2010, 14:09


hahah nee heb ik al heel lang niet meer gemaakt eigenlijk laatste x was ergens in december maar t word wel weer tijd!!

dat thaise gerecht maak i elke maand wel eens die is gewoon te lekker

03-03-2010, 14:11

Citaat door Louwelieh:
hahah nee heb ik al heel lang niet meer gemaakt eigenlijk laatste x was ergens in december maar t word wel weer tijd!!

dat thaise gerecht maak i elke maand wel eens die is gewoon te lekker


Die soep vind ik ook te lekker.

En bij dat Thaise gerecht doe ik de volgende keer eens 1 bakje van die thaise rode curry. Wij hebben altijd nog veel van die saus over.