Bekijk volle/desktop versie : ik ben blij, moslims worden nu gehaat



02-03-2010, 20:58
De vervolging van moslims in Nederland brengt blijdschap in mijn hart


Naar mijn mening word nergens in de westerse wereld “De Moslim” zo vervolgd en gevreesd als in Nederland. Nergens gaan de politici zo ver in hun strijd tegen de Islam als in Nederland.

Bij het zien van de manier waarop jij, O Moslim, hier in Nerderland word aangevallen, bespot en bestreden vult mijn hart zich met blijdschap, trots en hoop.

Keer op keer vraag ik mijzelf af, zou het echt waar zijn? Zouden er echt mensen rond lopen op Nederlandse bodem die werkelijk, maar dan ook echt werkelijk het pad van Noeh, Hoed, Salih, Loet, Shu’aib, Moessa, Isa en Mohammad, vrede zijt met hun allen, aan het bewandelen zijn?

Ik kan niet anders concluderen dan dat jij, O mijn Moslim broeder/zuster hier in Nederland, erg veel overeenkomsten vertoond met degenen die de mensheid naar de waarheid en het licht van Allah swt hebben geleid.

De politieke leiders en vooraanstaanden in dit land willen jou ervan overtuigen, O Moslim, dat jij het bij het verkeerde einde hebt, en zo was het ook het geval met Noeh as, {De leiders van zijn volk antwoordden: "Wij zien dat gij in openlijke dwaling verkeert."} Koran 7-60.

Oh Moslim, word jij vandaag de dag vanwege jou vastklampen aan de waarheid niet uitgemaakt voor dwaas? En is het niet zo dat waar jij naartoe oproept als onwaar word bestempeld? En zo was het ook het geval met Hoed as, {De ongelovige leiders van zijn volk zeiden: "Wij zien u als een dwaze en wij denken, dat gij tot de leugenaars behoort."} Koran 7-66

Oh Moslim, zie je niet dat ook de heilige bewijzen van Allah swt worden aangevallen door de leiders in dit land? En zo was het ook het geval met Salih as, {De leiders van zijn volk, die aanmatigend waren, zeiden tot de gelovigen, die zij zwak achtten: "Weet gij zeker, dat Salih een door zijn Heer gezondene is?" ………………..Toen verlamden zij de -kamelin en overtraden het gebod van hun Heer…} Koran 7-75 tot 77

Oh Moslim, word jij niet onder druk gezet om homosexualiteit te accepteren als iets wat gangbaar is? En doe je dit niet dan word jou verteld dat je niets meer te zoeken hebt in dit “vrije” land, en zo was het ook het geval met Loet as, {Het antwoord van zijn volk was slechts: "Verdrijft hen uit uw stad, want zij zijn mannen die zich rein willen houden."} Koran 7-82

Oh Moslim, word er niet vanuit de politiek gewaarschuwd dat wie naar jou luisterd en gehoor geeft aan jou dawah en niet wil intergreren, verlies zal leiden op het gebied van inkomen en carriere? En zo was het ook het geval met Shu’aib as, {En de leidende mannen van zijn volk die niet geloofden, zeiden: "Als gij Shoaib volgt, zult gij zeker verliezers zijn."} Koran 7-90

De aanval op de Koran is een teken dat jij het juiste begrip begint te krijgen van het boek van Allah swt. Overal in de wereld zie je leiders van ongeloof Koran zenders de lucht in sturen, en bijdragen leveren aan Koran scholen. De enige reden hiervoor is omdat zij heel goed weten wat de situatie is van de mensen die ernaar zullen luisteren. Zij weten dat die mensen de Koran slechts gebruiken bij het verdrijven van geesten, bij overlijden of als achtergrond muziek.

Maar in jouw geval, Oh Moslim in Nederland, in jouw geval word er gewaarschuwd voor de Koran, en de ongelovigen proberen deze op alle manieren te weerleggen, en zo wat het ook het geval met onze Profeet Mohammad saw, {En de ongelovigen zeggen: "Luistert niet naar deze Koran, maar maakt herrie daarbij (wanneer deze gereciteerd word) opdat gij de overhand moogt krijgen."} Koran 41-26

Oh Moslim, misschien ben jij er nog niet helemaal zeker van, maar ik wel. Ik zie in jou vele eigenschappen die de recht geleidenen ook bezaten. Ik zie in jou iemand die door Allah swt word gebruikt om zijn licht te vervolmaken, al hebben de mushrikeen hier een afkeer van. Ik heb volle vertrouwen dat Allah swt grootse plannen met je voor heeft, insha Allah.

Allah swt is de Enige die in de harten van de mensen kan kijken, en insha Allah heb jij veel goeds in jouw hart. Jij ondergaat nu al veel kwellingen omwille van de Deen, maar dit zal jou status bij Allah swt alleen vergroten als jij standvastig blijft. Zoals dat in het verleden ook het geval was, zal nu de druk ongetwijfeld alleen maar toenemen om jou je Deen te laten verlaten, of tenminste delen hiervan.

Oh Moslim broeder/zuster, wees standvastig en doe geen consessies met de leiders van ongeloof. Hetgeen wat altijd een doorn in het oog is geweest van de leiders van ongeloof zijn de wetten van Allah swt. Dit komt omdat het hun gezag ondermijnt en hun positie in gevaar brengt. Bij Allah doe geen consessies omwille van tijdelijk comfort, door delen van de openbaring de rug toe te keren.

Jij staat voor “Laa illaha illa Allah” en dit staat boven alles. Dit is belangrijker dan heel de mensheid en heel de aarde waarop wij leven. Voor “Laa ilaha illa Allah” zijn de hemelen en aarde geschapen en alles wat zich erop bevind. Omdat er nog mensen zijn zoals jij die “Laa ilaha illa Allah” dragen blijft de aarde nog draaien. Bij Allah, waneer er geen mensen meer zoals jij zouden rond lopen op aarde, zou dat het einde betekenen van deze wereld. Word niet misleid, doordat de leiders van kufr roepen dat jij geen recht hebt om te lopen op aarde, hier of elders, bij Allah, jij hebt er meer recht op dan wie dan ook.


Jouw Broeder in Deen
Abu Shuaib

02-03-2010, 21:11


thanx voor het plaatsen.

enorme steun in deze tijd.

02-03-2010, 21:16
wanneer wilders de hoofddoek verbod voor elkaar krijgt, is het een teken van oorlog tegen de moslims en zeker zullen enkele hem willen doden o.a ik, de verbod zal leiden tot de einde van Nederland, er komt een burgeroorlog nederland gaat gezien worden als een terreur-doelwit ga zo maar door maar daarvoor moet de meerderheid van de regering instemmen voor zo een verbod dus het zal een tijdje duren

02-03-2010, 21:17
-Mocht het zo zijn dat dat verbod doorgaat dan zullen vrouwen pas onderdrukt worden,want ze mogen niet naar buiten zonder een hoofddoek.. Hun vrijheid neemt wilders van hun af..

02-03-2010, 21:22


DjaziekAllah Gairan Broeder

02-03-2010, 21:30
Shokran broeder.

02-03-2010, 21:30

Citaat door Sonjabakker-:
-Mocht het zo zijn dat dat verbod doorgaat dan zullen vrouwen pas onderdrukt worden,want ze mogen niet naar buiten zonder een hoofddoek.. Hun vrijheid neemt wilders van hun af..

Steek je kop in het zand.

22-08-2010, 01:36

Citaat door Eyez:
thanx voor het plaatsen.

enorme steun in deze tijd.


vind ik ook