Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ramadan Bijna Voorbij ; JAMMER :(

Dida
02-12-2002, 18:57

Salaaam alekouim.. De Einde van de Ramadan is alweer zover, Nog een paar dagen nog maar Vasten Inscha'allah !! Vind het eigenlijk best wel jammer dat de Ramadan alweer bijna voorbij is :( Kheb nog nooit zo een snelle Ramadan meegemaakt, het was ongelooflijk gezellig leerzaam en iedereen was er zo mee bezig met de Islam en Inscha'allah nog steeds ! Ben ik de enigste die het jammer vind dat het alweer bijna voorbij is, denk zelf van niet :huil: Wassalamoe Alekouim..

Cina
02-12-2002, 19:21
Origineel gepost door -RaChiDa┬┐- Salaaam alekouim.. De Einde van de Ramadan is alweer zover, Nog een paar dagen nog maar Vasten Inscha'allah !! Vind het eigenlijk best wel jammer dat de Ramadan alweer bijna voorbij is :( Kheb nog nooit zo een snelle Ramadan meegemaakt, het was ongelooflijk gezellig leerzaam en iedereen was er zo mee bezig met de Islam en Inscha'allah nog steeds ! Ben ik de enigste die het jammer vind dat het alweer bijna voorbij is, denk zelf van niet :huil: Wassalamoe Alekouim.. Ja jammer he....het ging echt snel gewoon. Na de ramadan pakt ieder z'n eigen leventje weer op. Dag samen eten, dag gezelligheid...:( Maar goed, voor de dames is het nog niet HELEMAAL voorbij he :D

miss_elhoceima
02-12-2002, 20:16
heeyyyy... :zwaai: Sorry maar dit jaar is de ramadan gewoon letterlijk voorbij gevlogen..ayaaaawww. Ik vind het ook heel erg jammerrr,maarja aan alle leuke en gezellige dingen komt een einddd he. Gaan de dames trouwens gelijk na l'aid de dagen dat ze niet gevast hebben 't inhalen?ikke niet denk ik :) Veeel groetjes

Rakia4U
02-12-2002, 22:23
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL jammer, maar ik dank ALLAH dat hij me weer heeft laten zien wat voor een geweldig geloof wij eigenlijk hebben En nu moet iedereen proberen zich aan alles te houden ook als de ramadan voorbij is dus mensen hou het vol en laat je niet door Shejtaan beinvloeden. M3ha Salema Rakia

laila13
02-12-2002, 22:37

echt jammer dat het afgelopen is het ging zo snel maar ja

sihemB
02-12-2002, 23:24
Origineel gepost door Cina Ja jammer he....het ging echt snel gewoon. Na de ramadan pakt ieder z'n eigen leventje weer op. Dag samen eten, dag gezelligheid...:( Maar goed, voor de dames is het nog niet HELEMAAL voorbij he :D whahah voor mij wel ik hoef gelukkig niets in te halen maar me moeder zegt dat ze na het suikerfeest 6 dagen gaat vasten dus ik denk wel dat ik ook mee ga doen..... sihemB :D

Dida
02-12-2002, 23:26
ja het is zeker jammer.. en mensen ik raad jullie aan om die dagen in te halen na die 6 dagen van suikerfeest..kweet niet meer precies wat er met die zes dagen was..maar het waren zes hele bijzondere dagen..

elhoeba
02-12-2002, 23:34
Salaam iedreen. Jah de RAMADAN is echt zeer snel voorbij gegaan.... Zeer jammer dit is de enige maand dat iedreen thuis eet..... Maar ik ben zeer blij dat ik in deze maand mijn ogen heb mogen openen..... Ik bad voor deze maand niet en droeg ook geen hoofdoek..... Maar nu heb ik eindelijk mijn ogen geopend...... Maar zo als (rakia4u) al zei.....Wat hebben wij toch een mooi geloof.. Inschallah volgend jaar weer

elhoeba
02-12-2002, 23:36
Oja en ik haal mijn dagen naar de RAMADAN gelijk in .............. XXXX Sanae

Dida
02-12-2002, 23:36
Origineel gepost door elhoeba Salaam iedreen. Jah de RAMADAN is echt zeer snel voorbij gegaan.... Zeer jammer dit is de enige maand dat iedreen thuis eet..... Maar ik ben zeer blij dat ik in deze maand mijn ogen heb mogen openen..... Ik bad voor deze maand niet en droeg ook geen hoofdoek..... Maar nu heb ik eindelijk mijn ogen geopend...... Maar zo als (rakia4u) al zei.....Wat hebben wij toch een mooi geloof.. Inschallah volgend jaar weer wajoooow..Masha'allllllllllah MEID ! :goedzo:

Amanatallah
03-12-2002, 08:32
Zeer zeker dat deze maand snel is voorbij gegaan. Insha allah ga ik wel meteen na de ramadan inhalen, je weet nooit wanneer je dag komt. en ik moet snel doen, moet naar school, beslamaaaaaa :zwaai:

Lalamoslima
03-12-2002, 08:59
Vind het ook heel jammer, van mij mag ramadan meer als een maand duren!!!!

sanae84
03-12-2002, 16:04

ja die 6 dagen betekent dat het hetzelfde is als een heel jaar vasten dus allemaal vasten 6 dagen na de ramadan met jullie ouders!!!! doei doei allemaal...

Jehna
03-12-2002, 16:22
Origineel gepost door sanae84 ja die 6 dagen betekent dat het hetzelfde is als een heel jaar vasten dus allemaal vasten 6 dagen na de ramadan met jullie ouders!!!! doei doei allemaal... Moet je deze dagen direct na het suikerfeest inhalen of niet? Ik heb gehoord van een jongen dat je deze dagen ook over het jaar mag verdelen. Maar dat lijkt mij minder logisch.

maghrabia82
04-12-2002, 13:43
ja zeker is deze ramadan snel voorbij gegaan.maar ik heb wel het gevoel dat ik dichter bij Allah(swt)ben gekomen....ik lees veel koran ,bid..... 6 dagen zijn ook belangerijk ja.....ik ga die inchaallah ook doen....