Bekijk volle/desktop versie : Iedereen ga stemmen (en ook voor familie)

02-03-2010, 18:11
http://www.youtube.com/watch?v=QToMQU1OSqY

02-03-2010, 18:29

Shirk is niet alleen iemand anders aanbidden. Het plaatsen van freemasons wetten naast de wetten van Allah is shirk. In het geval van Nederland zijn deze wetten zelfs het allerhoogste, en daarna komt de Europese wet en de Internaionale wet. Hou even in je achterhoofd dat shirk niet wordt vergeven. Maar als je angstiger bent voor Geert Wilders dan voor shirk plegen dan wens ik je alle succes op de dag des oordeels en in het stemhokje uiteraard.

02-03-2010, 18:31

Citaat door Khorassan:
Shirk is niet alleen iemand anders aanbidden. Het plaatsen van freemasons wetten naast de wetten van Allah is shirk. In het geval van Nederland zijn deze wetten zelfs het allerhoogste, en daarna komt de Europese wet en de Internaionale wet. Hou even in je achterhoofd dat shirk niet wordt vergeven. Maar als je angstiger bent voor Geert Wilders dan voor shirk plegen dan wens ik je alle succes op de dag des oordeels en in het stemhokje uiteraard.

Waar haal jij dat melodramatische gezwets toch allemaal vandaan? Zelf verzonnen?

02-03-2010, 18:43

02-03-2010, 19:07

Citaat door Fries:
En ook voor (onwetende) Familieleden. Hoe werkt fraude?

werkt hetzelfde als de kut van tante sjaa

02-03-2010, 19:08

Citaat door Fries:
En ook voor (onwetende) Familieleden. Hoe werkt fraude?

Wat maar weer aantoont wat voor onbetrouwbare, confabulerende gek je bent..

02-03-2010, 19:13

Citaat door Khorassan:
dag des oordeels is morgen, he. lekker stemmen, weet je...