Bekijk volle/desktop versie : stemmen een keuze? don't think so!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-03-2010, 12:51
Ga niet klagen wanneer je zusters hun hoofddoek niet mogen dragen, ga niet klagen als je broeders naar hun land van herkomst worden teruggestuurd ga niet klagen als je verliefd wordt op een vrouw en haar niet hierheen mag halen, ga niet klagen als je wordt geweigerd om je godsdienst ga niet klagen als je geen moskee kunt vinden, ga niet klagen als je kinderen geen arabisch mogen leren, ga niet klagen als je geen baan kunt vinden, want het was je eigen keuze om niet te stemmen.

02-03-2010, 12:53


Het is geen keuze. Stemmen is verboden.

Ga niet klagen als je straks eeuwig in de hel zit te branden, want het was je eigen keuze om shirk te doen.

02-03-2010, 12:56

Citaat door Khalid_El_Q:
Het is geen keuze. Stemmen is verboden.

Ga niet klagen als je straks eeuwig in de hel zit te branden, want het was je eigen keuze om shirk te doen.



Nood breekt wet, wanneer je ziet dat je leven wordt bedreigt dan grijp je in en laat je jezelf niet doodbloeden

02-03-2010, 13:03

02-03-2010, 13:15



Citaat door wiewie:
Nood breekt wet, wanneer je ziet dat je leven wordt bedreigt dan grijp je in en laat je jezelf niet doodbloeden


Wie heeft een mes op jouw keel gelegd en tegen jou gezegd stem of ik snijdt je keel door?

02-03-2010, 13:19

Citaat door Khalid_El_Q:
Wie heeft een mes op jouw keel gelegd en tegen jou gezegd stem of ik snijdt je keel door?



over een paar maanden ligt niet alleen een mes op mijn keel maar op iedere moslim, voor kom het kwaad en stem nu het nog kan, kijk naar de video hierboven.


Men moet kiezen voor het minste schadelijke voor de Islam/Moslims.

Indien het betekent dat je moet stemmen, dan moet je ook stemmen ookal ben je zelf er tegen.

02-03-2010, 13:20

Citaat door Tangerino:




Ik hoop dat anderen deze video ook kijken, maar ik ben bang dat sommige zo koppig zijn dat ze hun ogen sluiten voor elk andere mening, ze hebben soms oogkleppen op, dat je zou willen dat je ze eraf kon trekken.

02-03-2010, 13:23

Citaat door wiewie:


Ik hoop dat anderen deze video ook kijken, maar ik ben bang dat sommige zo koppig zijn dat ze hun ogen sluiten voor elk andere mening, ze hebben soms oogkleppen op, dat je zou willen dat je ze eraf kon trekken.



Zij dienen respect te hebben voor de geleerden van ahloe soennah wal djama3aa. Die hun hele leven besteed hebben aan het opdoen van kennis.

02-03-2010, 13:26

Citaat door wiewie:
over een paar maanden ligt niet alleen een mes op mijn keel maar op iedere moslim, voor kom het kwaad en stem nu het nog kan, kijk naar de video hierboven.


Men moet kiezen voor het minste schadelijke voor de Islam/Moslims.

Indien het betekent dat je moet stemmen, dan moet je ook stemmen ookal ben je zelf er tegen.


Voorwaar de engelen zullen tot hen die ze doen sterven, terwijl dezen hun eigen ziel onrecht aandoen, zeggen: "In welke toestand waart gij?" Zij zullen antwoorden: "Wij waren in het land machteloos." Zij (de engelen) zullen echter zeggen: "Was Allah's aarde u niet groot genoeg om daarop te verhuizen?" Zij zijn het, wier tehuis de hel zal zijn en dat is een kwade bestemming. [4:97]

02-03-2010, 13:28

Citaat door Tangerino:
Zij dienen respect te hebben voor de geleerden van ahloe soennah wal djama3aa. Die hun hele leven besteed hebben aan het opdoen van kennis.



mensen dienen respect te hebben voor de eenheid van Allah en moeten niet oproepen naar shirk.

02-03-2010, 13:33

Citaat door wiewie:
Ga niet klagen wanneer je zusters hun hoofddoek niet mogen dragen, ga niet klagen als je broeders naar hun land van herkomst worden teruggestuurd ga niet klagen als je verliefd wordt op een vrouw en haar niet hierheen mag halen, ga niet klagen als je wordt geweigerd om je godsdienst ga niet klagen als je geen moskee kunt vinden, ga niet klagen als je kinderen geen arabisch mogen leren, ga niet klagen als je geen baan kunt vinden, want het was je eigen keuze om niet te stemmen.


Presidents are selected not elected. Veel succes met het leven in de illussie dat je een keuze hebt. Het beleid is van bovenaf opgemaakt en dat is een oorlog tegen de Islam en alles wat het representeerd. De komende 30 jaar zullen we op alle mogelijke manieren onderdrukt gaan worden, alleen diegene die zich bewapenen met kennis uit de hadith en Koran kunnen dit begrijpen. We zijn bang voor de wetten van deze staat en haar beleid maar we zijn niet bang voor de plannen van Allah.

02-03-2010, 13:35

Citaat door wiewie:


Ik hoop dat anderen deze video ook kijken, maar ik ben bang dat sommige zo koppig zijn dat ze hun ogen sluiten voor elk andere mening, ze hebben soms oogkleppen op, dat je zou willen dat je ze eraf kon trekken.


Ik begrijp precies wat je bedoeld zuster!

02-03-2010, 13:38



Citaat door Abu_7aarith:
Hijra is een verplichting, wat doe je nog in Nederland? Ga weg, en zo snel mogelijk.

Stemmen is 7aram, en diegene die zeggen dat de geleerden van ahle sunnah het goed vinden, dan moeten hun kijken naar bewijzen en hun intentie zuiveren en niet alleen hetgene volgen dat in het straatje van hun hawaa past.



02-03-2010, 14:12

Citaat door Khalid_El_Q:
mensen dienen respect te hebben voor de eenheid van Allah en moeten niet oproepen naar shirk.




02-03-2010, 14:21
Feit is dat stemmen shirk is en dat shirk nooit toegestaan kan zijn om nadeel te voorkomen, omdat shirk op zichzelf het grootste nadeel is. Begrijpen jullie dat niet?

dus stemmen om nadeel te voorkomen is hetzelfde als iemand zijn hoofd eraf hakken om zijn hoofdpijn te genezen.

De geleerden die met bewijzen zijn gekomen hebben dit duidelijk uitgelegd, dus er hoeft niet verwezen te worden naar geleerden die het hebben toegestaan omdat het bewijs tegen hun claim helder is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8