Bekijk volle/desktop versie : Doe rustig fanatiekeling! - 21/03/2010



Pagina's : [1] 2

02-03-2010, 11:51


03-03-2010, 16:45



Citaat door haifaany:


03-03-2010, 17:29
waar is die lezing?

03-03-2010, 20:24
In moskee El Tawheed (adres staat op de flyer)

Na salaat ad-Dhohr wordt de lezing gegeven. Voor de broeders in een klaslokaal op de 1ste verdieping. De zusters kunnen de lezing in de bibliotheek op de 2de verdieping volgen.

07-03-2010, 12:47



Citaat door haifaany:



kan goed onderwerp zijn maar wie worden bedoel met fanatieklingen? bij wie heeft broeder amir ta'liem gevolgd

ghair incha allah

07-03-2010, 13:00
Wie is die spreker inderdaad?

07-03-2010, 14:24

Citaat door AboeTariq:
kan goed onderwerp zijn maar wie worden bedoel met fanatieklingen? bij wie heeft broeder amir ta'liem gevolgd

ghair incha allah


Wie er worden bedoeld zal de broeder op deze dag nader toelichten.
Maar in het kort zijn dat de "Ghoelaat", oftewel eeieder die in het extreme afwijkt van de voorschriften van de profeet .

Broeder Amir heeft lessen gevolgd bij van de Mashayekh van moskee El Tawheed, waaronder Sheikh Mahmoud El Shershaby en Sheikh Samy.

Verder geeft de broeder vaker lezingen in de moskee.

07-03-2010, 15:25
barkaAllahoe feekoum

10-03-2010, 15:59
jazaka allaho gayran

12-03-2010, 20:25
Gevaarlijk onderwerp. Wanneer dit niet goed tot uiting komt, kan het leiden tot moslims die minder gaan praktiseren. Ghair Insha'Allaah. We wachten het af.

12-03-2010, 20:36

Citaat door dutchAdem:
Gevaarlijk onderwerp. Wanneer dit niet goed tot uiting komt, kan het leiden tot moslims die minder gaan praktiseren. Ghair Insha'Allaah. We wachten het af.

Salamoe 3alykoem wa ra7matoe Allahi wa barakaatoeh

Hopelijk verkeer je in goede gezondheid en taqwa

Wel ik denk dat ze ermee bedoelen dat de taalib'ilm te ijverig wordt en verkeerd omgaat met de kennis. Zoals het weerleggen van shoeyoekh en dergelijke. Maar uw uitleg kan ook.

Allahoe a3lam

12-03-2010, 20:40

Citaat door hiwa:
Salamoe 3alykoem wa ra7matoe Allahi wa barakaatoeh

Hopelijk verkeer je in goede gezondheid en taqwa

Wel ik denk dat ze ermee bedoelen dat de taalib'ilm te ijverig wordt en verkeerd omgaat met de kennis. Zoals het weerleggen van shoeyoekh en dergelijke. Maar uw uitleg kan ook.

Allahoe a3lam

Waleykum salaam beste aghi fi deen,

Je hebt gelijk, ik hoop ook dat het die kant op gaat, maar wanneer dit niet zorgvuldig, met de juiste woorden, wordt uitgelegd, kan het averechts werken. Dat is gevaarlijk.

Moge Allaah hen hiervoor behooeden en de sjaytaan hier weghouden, ameen.

12-03-2010, 20:41


Mag ik wat vragen, wie is AMIR?

12-03-2010, 20:47
We hebben denk ik te veel mensen die alles behalve fanatieke lingen zijn..

12-03-2010, 20:48

Citaat door Al-Muwa7eeda:
Mag ik wat vragen, wie is AMIR?

Salamoe 3alykoem wa ra7matoe Allahi wa barakaatoeh

Enkele reacties terug kan je dit vinden.

Citaat:
Geplaatst door AboeTariq

Citaat:
kan goed onderwerp zijn maar wie worden bedoel met fanatieklingen? bij wie heeft broeder amir ta'liem gevolgd
citaat haaifany

Citaat:
ghair incha allah
Wie er worden bedoeld zal de broeder op deze dag nader toelichten.
Maar in het kort zijn dat de "Ghoelaat", oftewel eeieder die in het extreme afwijkt van de voorschriften van de profeet .

Broeder Amir heeft lessen gevolgd bij van de Mashayekh van moskee El Tawheed, waaronder Sheikh Mahmoud El Shershaby en Sheikh Samy.

Verder geeft de broeder vaker lezingen in de moskee.

Pagina's : [1] 2