Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Biergist- tabletten



Pagina's : [1] 2 3 4

02-03-2010, 11:29
Wie slikt ze ook en merk je verschil??

Ik slik ze nu al een tijdje in combinatie met Vitamine B complex en ik merk echt dat me haar gezonder is en sneller groeit.. ben er zo blij mee dus ik ga er voorlopig mee door..

Wie heeft dit effect ook??

02-03-2010, 11:43



Citaat door Khalida:
Hoi hoi!

Ik heb het 3 dagen geslikt toen is mij verteld dat je er dik van van word!!!

Hoelangs lik jij het al? en klopt het dat ej dikker bent geworden?


Hoi hoi,

Nee ik ben er niet dikker van geworden en slik het ongeveer 2 weken.

Als je gaat googlen op biergisttabletten kom je soms zelfs topics tegen dat het helpt met afvallen

02-03-2010, 12:49

Citaat door Khalida:
Oh echt?
Ik ga meteen effe kijken!



Waarvoor wil jij het gebruiken?

02-03-2010, 12:53
Ja ik slik het ook! Heb het zelfde effect als jou.

02-03-2010, 12:58


waar kun je die kopen?

02-03-2010, 12:59
waarvoor kun je dat allemaal gebruiken?

02-03-2010, 13:03

Citaat door TunesieseKrul:
waar kun je die kopen?



Ik heb ze bij de etos gekocht.

02-03-2010, 13:04
Ik heb ze bij kruidvat gekocht...

Het werkt bloedzuiverend, helpt goed tegen acne.. maar ik gebruik het om me haar sneller te laten groeien.. want kapper heeft het verpest

02-03-2010, 13:11
Is het ook goed voor je haar weer dikekr te krijgen?

02-03-2010, 13:15

Citaat door Saatcho:
Ik heb ze bij kruidvat gekocht...

Het werkt bloedzuiverend, helpt goed tegen acne.. maar ik gebruik het om me haar sneller te laten groeien.. want kapper heeft het verpest



Ah wat erg, had ze het te kort geknipt?

02-03-2010, 13:16

Citaat door TunesieseKrul:
Is het ook goed voor je haar weer dikekr te krijgen?



Ik gebruik eens in de week een goede haarmasker erbij en shampoo elvive haarverdikker en ik moet zeggen dat het echt een verschil is van dag en nacht...

De biergisttabletten zijn ook goed voor je huid.. Je huid en bloed wordt gezuiverd....

Maar ik gebruik het pas 2 weken en ik merk dat het sneller groeit

02-03-2010, 13:16

Citaat door Samawa.:
Ah wat erg, had ze het te kort geknipt?



Ja verschrikkelijk!! Me haar groeit sowieso niet snel, maar de kapper had het helemaal verprutst, met hele korte lagen erin...

Ik leek net een denneboom

02-03-2010, 13:18



Citaat door Saatcho:
Ik gebruik eens in de week een goede haarmasker erbij en shampoo elvive haarverdikker en ik moet zeggen dat het echt een verschil is van dag en nacht...

De biergisttabletten zijn ook goed voor je huid.. Je huid en bloed wordt gezuiverd....

Maar ik gebruik het pas 2 weken en ik merk dat het sneller groeit


oke want ik heb zo erge last van haaruitval door die mixed chicks dat is echt rotzooi. Ik ga ze strax direkt halen wil het graag uitproberen. maar er zitten toch geen haram stoffen in?

02-03-2010, 13:22

Citaat door TunesieseKrul:
oke want ik heb zo erge last van haaruitval door die mixed chicks dat is echt rotzooi. Ik ga ze strax direkt halen wil het graag uitproberen. maar er zitten toch geen haram stoffen in?



Haha nee meid.. a3odobillah!!

Het klinkt raar... BIERgisttabletten.. maar heeft niks met bier te maken

02-03-2010, 13:32

Citaat door Saatcho:
Ja verschrikkelijk!! Me haar groeit sowieso niet snel, maar de kapper had het helemaal verprutst, met hele korte lagen erin...

Ik leek net een denneboom



Ah wat erg, denneboom !
Ik gebruikte een tijdje haargroei-pillen van de etos. Sindsdien groeit mijn haar echt snel niet normaal! Een vriendin van mij, haar haar groeide echt 1 mm met een eeuw. Ik adviseerde haar om die pillen in te nemen, en haar haar was echt snel terug gegroeit.

Pagina's : [1] 2 3 4