Bekijk volle/desktop versie : Gezocht bijlesdocent(e) wiskunde B



01-03-2010, 21:23
as-salamoe 'aleikoum warahmatoe Allah,

Ik zoek voor de volgende dagen: vrijdag 30 mei t/m zondag 1 april een bijlesdocent(e) wiskunde B.

Locatie: Rotterdam, nabij metrostation Slinge.

Verdiensten: 8,50 euro per uur.

Tijden: 09:00-17:00 uur (om en nabij).

Vereiste: praktiserende moslim(a), minimaal HBO, de studie doet er niet toe mits men het vak goed onder de knie heeft.

ma'a salama

01-03-2010, 22:33


waarom?

01-03-2010, 23:03

Citaat door examen1980:
as-salamoe 'aleikoum warahmatoe Allah,

Ik zoek voor de volgende dagen: vrijdag 30 mei t/m zondag 1 april een bijlesdocent(e) wiskunde B.

Locatie: Rotterdam, nabij metrostation Slinge.

Verdiensten: 8,50 euro per uur.

Tijden: 09:00-17:00 uur (om en nabij).

Vereiste: praktiserende moslim(a), minimaal HBO, de studie doet er niet toe mits men het vak goed onder de knie heeft.

ma'a salama


Wa alaikom salaam

waarom eigenlijk een praktiserende moslim het gaat toch om het vak. En wat is eigenlijk praktiserendheid? Het niet scheren van de baard? Een ghimaar? Een niqaab?

Maar goed ik zal kijken of ik tijd heb rond die periode en hoe groot is de groep? Kan zowel wiskunde b1 als b2 geven

02-03-2010, 01:23
Ik ben wel geinteresseerd...

02-03-2010, 15:22



Citaat door ELEPHANT:
waarom?


waarom vraag je waarom?

02-03-2010, 15:26

Citaat door Bananenpluk:
Wa alaikom salaam

waarom eigenlijk een praktiserende moslim het gaat toch om het vak. En wat is eigenlijk praktiserendheid? Het niet scheren van de baard? Een ghimaar? Een niqaab?

Maar goed ik zal kijken of ik tijd heb rond die periode en hoe groot is de groep? Kan zowel wiskunde b1 als b2 geven


Ik vraag iemand die praktiserend is simpelweg omdat het raar is als ik een oegt in mini die niet bidt voor de klas zou zetten aangezien we te maken hebben met pubers die snel zaken kunnen overnemen van hun begeleiders.

Wat betreft praktiseren bedoel ik in ieder geval het uiterlijke praktiseren aangezien ik het innerlijke niet kan waarnemen, ik deel uiteraard wel de mening dat praktiseren een "vage" term is die alleen maar het uiterlijk benadrukt maar dat is een een discussie waardig welke ik nu niet kan en wil voeren.

De groep is tussen naar mijn weten rond de 10 mensen wa Allahu a3lam maar dit zal afhangen van de aanmeldingen.

Indien je interesse hebt gaarne jouw studie en mate van begrip van het desbetreffende vak e-mailen.

02-03-2010, 15:27

Citaat door moslimaaatjuh:
Ik ben wel geinteresseerd...


Een reactie zal volgen insha Allah, baraka Allahu fieki.

02-03-2010, 18:50

Citaat door Bananenpluk:
Wa alaikom salaam

waarom eigenlijk een praktiserende moslim het gaat toch om het vak. En wat is eigenlijk praktiserendheid? Het niet scheren van de baard? Een ghimaar? Een niqaab?

Maar goed ik zal kijken of ik tijd heb rond die periode en hoe groot is de groep? Kan zowel wiskunde b1 als b2 geven


http://www.beteronderwijsnederland.nl/node/337?q=node/311


b1 &b2 bestaan niet meer

02-03-2010, 22:47

Citaat door MohamedMaroc:
http://www.beteronderwijsnederland.nl/node/337?q=node/311


b1 &b2 bestaan niet meer


wist ik niet, in principe kan ik alles geven dat is dan ook geen probleem

02-03-2010, 22:59

Citaat door examen1980:
as-salamoe 'aleikoum warahmatoe Allah,

Ik zoek voor de volgende dagen: vrijdag 30 mei t/m zondag 1 april een bijlesdocent(e) wiskunde B.

Locatie: Rotterdam, nabij metrostation Slinge.

Verdiensten: 8,50 euro per uur.

Tijden: 09:00-17:00 uur (om en nabij).

Vereiste: praktiserende moslim(a), minimaal HBO, de studie doet er niet toe mits men het vak goed onder de knie heeft.

ma'a salama

Deze data kloppen niet. 30 mei valt op een zondag en 1 april valt op een donderdag. Of bedoel je 30 april?

Maar ben wel geïnteresseerd.