Bekijk volle/desktop versie : Ik zit met een groot probleem!



02-12-2002, 15:44

Citaat door latiffa_berberi:
Wie weet hoe ik iemand het beste uit mijn buurt kan houden, het ligt nogal ingewikkeld.....?? Ik zal in het kort het uitleggen! Natuurlijk hoop ik dat jullie mij kunnen helpen en een manier weten om mij uit deze ingewikkelde positie uit te komen. Het is allemaal waargebeurd dus alleen serieuse reacties!

Teneerste ik vind het moeilijk om uit mijn woorden te komen. Mijn excuses alvast daarvoor.

Ik werd al vanaf mijn 14 de al handtastelijk aangerand door mijn zwager......ik ben er door depressief geraakt...hamdoeilah gaat het nu goed met mij.....Niemand weet hiervan en ik probeer op deze manier het voor mij zelf te verwerken. Ik kan het niet aan om het tegen mijn ouders of zus te zeggen (ze heeft 3 kinderen). het erge is dat mijn zwager nog steeds in staat is om handtastelijk te zijn...als ik daar logeerde kwam hij naar de kamer waar ik sliep...het was verschrikkelijk en ik schaamde mij enorm.

Ik ga zal vanavond doorgaan met in het kort uit te leggen wat er gebeurt is.
.

02-12-2002, 15:46


woooooow he meid als dit waar is , kom op wees sterk ikw eet is moeilijk maaar ander blijf dit doorgaan zelf als je getrouwd ben, dus laat hem niet in je mach hebben lieverd, maar ja wees sterk insh allah komt alles goed

02-12-2002, 15:48
laat 'm gewoon door een paar vrienden van jou inelkaarslaan, wedden dat ie het geheid nooit meer zal doen die viespeuk, sorry hoor maar ik walg van zulke mensen.

02-12-2002, 15:55

Citaat:
Origineel gepost door latiffa_berberi
Wie weet hoe ik iemand het beste uit mijn buurt kan houden, het ligt nogal ingewikkeld.....?? Ik zal in het kort het uitleggen! Natuurlijk hoop ik dat jullie mij kunnen helpen en een manier weten om mij uit deze ingewikkelde positie uit te komen. Het is allemaal waargebeurd dus alleen serieuse reacties!

Teneerste ik vind het moeilijk om uit mijn woorden te komen. Mijn excuses alvast daarvoor.

Ik werd al vanaf mijn 14 de al handtastelijk aangerand door mijn zwager......ik ben er door depressief geraakt...hamdoeilah gaat het nu goed met mij.....Niemand weet hiervan en ik probeer op deze manier het voor mij zelf te verwerken. Ik kan het niet aan om het tegen mijn ouders of zus te zeggen (ze heeft 3 kinderen). het erge is dat mijn zwager nog steeds in staat is om handtastelijk te zijn...als ik daar logeerde kwam hij naar de kamer waar ik sliep...het was verschrikkelijk en ik schaamde mij enorm.

Ik ga zal vanavond doorgaan met in het kort uit te leggen wat er gebeurt is.
wajow...hoe kom je aan zo'n geschifte zwager ..
jij weet zelf wat de beste oplossing is ..als je het maar blijft op kroppen doe je zelf meer schade aan dan nodig is ..
het beste is aan je meerdere te vertellen ,zoals je ouders vrienden ..en vooral je zus ..want wie weet wat ie later nog zal uit halen ....
ik hoop dat je inschallah een wijze stap zal zetten ..
beslama . ..

02-12-2002, 15:55


aah wat een lxul zeg ik hoop dat je het ooit zult verwerken want, het zou moeilijjk voor je zijn maar je meot er gewoon over praten met iemand het helpt echt!! en 1 ding ga daar niet meer slapen ga gewoon overdag langs is denk ik beter voor je nou veel sterkte meissie n doe geen dingen die ookniet zou doen xxxjes hug van mij

02-12-2002, 16:01

Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
wajow...hoe kom je aan zo'n geschifte zwager ..
jij weet zelf wat de beste oplossing is ..als je het maar blijft op kroppen doe je zelf meer schade aan dan nodig is ..
het beste is aan je meerdere te vertellen ,zoals je ouders vrienden ..en vooral je zus ..want wie weet wat ie later nog zal uit halen ....
ik hoop dat je inschallah een wijze stap zal zetten ..
beslama . ..
nee joh,ik vind dat je dat juist nie moet doen.
zo creer je alleen maar meer schade aan dan nodig is !

02-12-2002, 16:04

Citaat:
Origineel gepost door pannenkoek
nee joh,ik vind dat je dat juist nie moet doen.
zo creer je alleen maar meer schade aan dan nodig is !
een handtastelijke losgeslagen zwager...?
die kan zeker meer aanrichten ...en voor haar is het ook beter als die gestoorde gast opgesloten zit...

02-12-2002, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door latiffa_berberi
Wie weet hoe ik iemand het beste uit mijn buurt kan houden, het ligt nogal ingewikkeld.....?? Ik zal in het kort het uitleggen! Natuurlijk hoop ik dat jullie mij kunnen helpen en een manier weten om mij uit deze ingewikkelde positie uit te komen. Het is allemaal waargebeurd dus alleen serieuse reacties!

Teneerste ik vind het moeilijk om uit mijn woorden te komen. Mijn excuses alvast daarvoor.

Ik werd al vanaf mijn 14 de al handtastelijk aangerand door mijn zwager......ik ben er door depressief geraakt...hamdoeilah gaat het nu goed met mij.....Niemand weet hiervan en ik probeer op deze manier het voor mij zelf te verwerken. Ik kan het niet aan om het tegen mijn ouders of zus te zeggen (ze heeft 3 kinderen). het erge is dat mijn zwager nog steeds in staat is om handtastelijk te zijn...als ik daar logeerde kwam hij naar de kamer waar ik sliep...het was verschrikkelijk en ik schaamde mij enorm.

Ik ga zal vanavond doorgaan met in het kort uit te leggen wat er gebeurt is.
Ga er met iemand in jou vriendenkring of goede familielid over praten. Iemand die jullie beiden kent en beter weet hoe situatie zit en natuurlijk te vertrouwen is. Want ik denk niet dat je alles kan typen. Voor de rest mag je het niet toe laten wat hij je aan doet ook al is het je zwager. Hij zal misschien doen alsof jij het leuk vind maar en dat het je eigen schuld is maar dat is het niet!

Sterkte meid kom goed!! Insh Allah

03-12-2002, 09:29
koop een paralaiser, zo en ding waar een elektrische straal uitkomt en neem die altijd mee zodra hij aan je zit dat ding op hem richten en natuurlijk gebruiken.......!!!!

sterke meid!!!

03-12-2002, 09:31
Damn......

Ik heb hier echt geen woorden voor...
Ik vind het echt heel erg voor je....


Lil_Saida

03-12-2002, 09:31

03-12-2002, 09:43
tfou wat walg ik van zulke mannen, succes meid

kusjes hasna

03-12-2002, 10:08


Eh effe zonder grappen hoor ik meen dit echt koop een kleine mini camera ook al hangt er een dure prijskaartje aan plaats die camera ergens bij je blouse weetje en zorg ervoor dat die op heterdaad wordt betrapt je kan ook anders een soort van bedrijf inhuren die gespecalieerd is in dat soort dingen dus probeeer ik het zou ik zeggen dat lijkt mij de beste oplossing

03-12-2002, 10:19
meisje ik weet wat je voelt heb ook zoiets mee gemaakt .het is gewoon verschrikkelijk dat er zo een mensen bestaan.dat van die camera is geen slecht idee je kan ook je eigen camera zetten hoeft daarvoor geen te huren .

03-12-2002, 11:04
waijooooooooooo, krijg hier gewoon kippevel van,
ik zou er wel met iemand over gaan praten, anders wallah je word gek
kun je geen vriendin in vertrouwen nemen of zo

in iedergeval veel sterkte en ik hoop het gauw voorbij is