Bekijk volle/desktop versie : Conditie



Pagina's : [1] 2

01-03-2010, 14:41
[ Hoe goed is die van jullie? Dit vraag ik omdat ik vandaag weer na lange tijd de fiets heb gepakt ipv de auto en heb wel 2 x 40 min gefietst en ik moet zeggen dat ik aan het eind van de rit best kapot was !
Mijn conditie is dan ook naar de maan geloof ik, wel moet ik erbij zeggen dat ik niet in een slakkentempo fietste maar in het tempo waarin mijn fitnessleraar fietste .

Yallah goed voornemen voor de zomer, zonnetje begint weer te schijnen?!!
Who's in and who's out ?]

01-03-2010, 14:42


Door het geregelde sporten is mijn conditie goed op peil (volgens mij :hihi nu het warmer wordt zal dat alleen maar beter worden, meer sporten, buiten joggen, zwemmen, sportschool. Ik kan niet wachten

01-03-2010, 14:44
S3datek nu ik nog !

01-03-2010, 14:45

Citaat door Fidessa-:
S3datek nu ik nog !




Komt goed. Zodra het zonnetje schijnt moet het al gaan kriebelen

01-03-2010, 14:46


Mijn conditie is perfect hmdl.. ondanks dat ik helemaal gestopt ben met sporten.

01-03-2010, 14:47

Citaat door mamalief:
Mijn conditie is perfect hmdl.. ondanks dat ik helemaal gestopt ben met sporten.



Waarom ben je ermee gestopt?

01-03-2010, 14:47
Ja mijn goede voornemen begon vandaag, maar ik betrapte mezelf erop dat ik me in hemelsnaam afvroeg waarom ik hieraan begonnen was en dat ik dat hele eind ook weer naar huis moet fietsen

01-03-2010, 14:48

Citaat door mamalief:
Mijn conditie is perfect hmdl.. ondanks dat ik helemaal gestopt ben met sporten.



Geef je geen kickbockstraining( dat deed je toch)

01-03-2010, 14:50
Ik ben nu wat voller,maar mijn conditie is toppie,ik doe soms wedstrijdjes met mijn zoontje hihihihhi,ik kan uren wandelen,enzv enzv...


He dames,wat vinden jullie van boksles,dat is zo iets voor mij,is dat normaal als ik me in ga schrijven.

01-03-2010, 14:50

Citaat door Fidessa-:
Geef je geen kickbockstraining( dat deed je toch)

Ben klaar voor dit jaar miss volgend jaar incha allah


Citaat door maaltje:
Waarom ben je ermee gestopt?


Geen tijd.. missschien wannneer de winter weer nadert

01-03-2010, 14:51

Citaat door Fidessa-:
Geef je geen kickbockstraining( dat deed je toch)



toevallig

01-03-2010, 14:51

Citaat door chadia79:
Ik ben nu wat voller,maar mijn conditie is toppie,ik doe soms wedstrijdjes met mijn zoontje hihihihhi,ik kan uren wandelen,enzv enzv...


He dames,wat vinden jullie van boksles,dat is zo iets voor mij,is dat normaal als ik me in ga schrijven.



Is meer dan normaal. is hartstikke leuk en je conditie gaat sterk omhoog. en je weet je te verdedigen!

vét man een vrouw die bokst
ik vind het echt jammer dat sommige sporten weinig worden bezocht door chikies.

01-03-2010, 14:52



Citaat door mamalief:
Ben klaar voor dit jaar miss volgend jaar incha allah



Geen tijd.. missschien wannneer de winter weer nadert




Hmm ok, da's wel jammer. Jij was volgens mij wel een fervent sportster. Mis je het niet?

01-03-2010, 14:55

Citaat door mamalief:
Is meer dan normaal. is hartstikke leuk en je conditie gaat sterk omhoog. en je weet je te verdedigen!

vét man een vrouw die bokst
ik vind het echt jammer dat sommige sporten weinig worden bezocht door chikies.



Ik kan me nu ook al goed verdedigen daar niet van Maar zie je het al voor je,dame met lange hoofddoek jalaba met een sporttas de boksschool in gaan

Ik heb het er met m,n nichtje over gehad,ik ga het gewoon doen,klaar!

01-03-2010, 14:57

Citaat door maaltje:
Hmm ok, da's wel jammer. Jij was volgens mij wel een fervent sportster. Mis je het niet?


Nee. ik sport vaak gewoon zelf. buikoefeningen en joggen


Citaat door chadia79:
Ik kan me nu ook al goed verdedigen daar niet van Maar zie je het al voor je,dame met lange hoofddoek jalaba met een sporttas de boksschool in gaan

Ik heb het er met m,n nichtje over gehad,ik ga het gewoon doen,klaar!



Ja zoiezo al loop je er met een burka in boeiuh

Pagina's : [1] 2