Bekijk volle/desktop versie : hun huwelijk vervalt.... door een simpele uitnodiging...



01-03-2010, 13:54
Ik krijg net te horen dat hun huwelijk niet door gaat.
In verband met affiniteit, kon hij me vertellen wat de reden hiertoe was.

Het ging als volgt.

Ze zouden zaterdag de 20e gaan trouwen.
Deze week zijn ze bezig met het verstrekken van de uitnodigingen, die door hun samen zijn laten maken.

Op een of andere gekke manier kwam hij bij een uitnodiging met een vreemde naam, het was een naam dat hem sterk was bijgebleven... de naam van haar ex-vriend.

Die domme beroeps-koe wilde haar ex vriend uitnodigen

Zonder überhaupt verder te discussiëren besloot deze beste man zijn hele bruiloft te laten vervallen, en een bedrag van ongeveer 25 000 euri te besparen..

Ik zou zeggen.... GOOD CALL!

(iedereen die 20e een bruiloft heeft in Zaandam, laat de takshita en de dfeen maar in de winkels hangen)

Wat vinden jullie van zijn besluit(vorming)

01-03-2010, 13:55


Ik zou hetzelfde gedaan hebben, mocht hij zn ex uitnodigen!

01-03-2010, 13:55
Jj en je makowed fanatasie..

Welke lompe trut wilt uberhaupt dat haar ex aanwezig is op haar bruiloft

01-03-2010, 14:03
inderdaad een lompe koe is ze ziek in haar hoofd ofzo??????????

01-03-2010, 14:04


dom van haar

01-03-2010, 14:36

Citaat door 3alash:
Ik krijg net te horen dat hun huwelijk niet door gaat.
In verband met affiniteit, kon hij me vertellen wat de reden hiertoe was.

Het ging als volgt.

Ze zouden zaterdag de 20e gaan trouwen.
Deze week zijn ze bezig met het verstrekken van de uitnodigingen, die door hun samen zijn laten maken.

Op een of andere gekke manier kwam hij bij een uitnodiging met een vreemde naam, het was een naam dat hem sterk was bijgebleven... de naam van haar ex-vriend.

Die domme beroeps-koe wilde haar ex vriend uitnodigen

Zonder überhaupt verder te discussiëren besloot deze beste man zijn hele bruiloft te laten vervallen, en een bedrag van ongeveer 25 000 euri te besparen..

Ik zou zeggen.... GOOD CALL!

(iedereen die 20e een bruiloft heeft in Zaandam, laat de takshita en de dfeen maar in de winkels hangen)

Wat vinden jullie van zijn besluit(vorming)



Jammer dat hij er zo laat achter is gekomen. Hij gaat dat geld niet besparen, dat is hij al kwijt lijkt me.

01-03-2010, 17:45
Haha wreed.
Hoe reageerde ze?

01-03-2010, 19:15

Citaat door 3alash:
Ik krijg net te horen dat hun huwelijk niet door gaat.
In verband met affiniteit, kon hij me vertellen wat de reden hiertoe was.

Het ging als volgt.

Ze zouden zaterdag de 20e gaan trouwen.
Deze week zijn ze bezig met het verstrekken van de uitnodigingen, die door hun samen zijn laten maken.

Op een of andere gekke manier kwam hij bij een uitnodiging met een vreemde naam, het was een naam dat hem sterk was bijgebleven... de naam van haar ex-vriend.

Die domme beroeps-koe wilde haar ex vriend uitnodigen

Zonder überhaupt verder te discussiëren besloot deze beste man zijn hele bruiloft te laten vervallen, en een bedrag van ongeveer 25 000 euri te besparen..

Ik zou zeggen.... GOOD CALL!

(iedereen die 20e een bruiloft heeft in Zaandam, laat de takshita en de dfeen maar in de winkels hangen)

Wat vinden jullie van zijn besluit(vorming)


Hahaha dit geloof ik niet hoor

01-03-2010, 19:21
ja ja.. hij weet dat ze een ex heeft.. maar maakt het pas uit als hij de uitnodiging ziet.. geloof er niets van..

01-03-2010, 19:28
Ik vind hem dom. Hij kon haar terug pakken door zijn eventuele ex-vriendin(nen) ook uit te nodigen.

01-03-2010, 19:29
jij bent toevallig die ex zekers





der klopt niks van je verhaal
hij bespaard zich geen rotte euro
de meeste dingen die je voor een huwelijk vastlegt betaal je deels of volledig op voorhand
iedereen vraagt een voorschot tegenwoordig



trouwens wat voor een OT is dat daar?

01-03-2010, 20:19
achterlijker kan niet.

01-03-2010, 22:04


Zo die houden van elkaar!!! Maar dan ook echt houden van elkaar. Dat ze hun huwelijk om die reden afblazen!!! En begrijp ook niet waarom een ex wordt uitgenodigd???

01-03-2010, 22:05
trouwens een bedrag van 25.000 euro voor een bruiloft is belachelijk!!